Dat was hem jaquote:Op donderdag 22 juni 2017 12:04 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Was ik ook benieuwd naar: Van LompeHork
KLB / Asociaal weggedrag
Wie weet. Oude tijden herleven weer!quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Zijn twitter was destijds ook een goudmijntje. De teksten die daarop stonden waren zo ver gezocht en onwaarschijnlijk dat je het je niet kon voorstellen dat hij het zelf was. Maar dat was dus wel het geval
Mooie tijden waren dat
quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:04 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Was ik ook benieuwd naar: Van LompeHork
KLB / Asociaal weggedrag
Wahahaha banden van de sloop kopen: als er iets belangrijk is onder je auto, zijn het je banden. Daar moet je niet op beknibbelen, en dat heeft Braddie allang mogen ervaren!quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wie weet. Oude tijden herleven weer!
Brad vindt het verstandig om banden van de sloop te kopen, dus lekker glijden sluit ik ook niet uit!
Dat soort beelden online gooien: kan de politie je dan niet alsnog beboeten? Heb wel eens gehoord dat ze dat soms doen, of ze spreken een hartig woordje met je.quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Die man heeft echt serieus geluk gehad die bij die auto stond. Was een aardige klap geweest...
Kunnen is één, doen is wat anders.quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:28 schreef ambertje90 het volgende:
beboeten kan wel want dit is strafrecht. Dan mogen ze gewoon onderzoek doen
Wel als je voor de views op YouTube op een trein gaat surfen, dan kom je zelfs nog in het nieuwsquote:
Hij leest hier mee, en reageert af en toe.quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Hoop op een stream nadat hij dit topic opent
Hij reageert niet meer op trolls. Maar hij schaart de mensen die hem de waarheid vertellen daar helaas ook onder. Al kan dat nooit al te lang duren.quote:Op donderdag 22 juni 2017 12:34 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Hij leest hier mee, en reageert af en toe.
Maar niet op mij...
Die Romana gif was wel nieuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |