commander keen thoughquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haags speelt nog steeds Commander Keen
Nee, wel pacmanquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haags speelt nog steeds Commander Keen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteraard, en jank post in FB
smakelijk mattiequote:
echt he...quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"[BREKEND] LH lekt mijn info aan iedereen in de SC, uit een TR zelfs"
oh das best een goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he...
ik heb een jaar of wat al die oude games gespeeld
nachten wakker door dat joch
carmagedon TDR midden in de nacht
Iedereen meteen ban, jij een waarschuwing. Sow. Gaat wat worden dan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en wel ingrijpen als het escaleert uiteraard, want ik hou van je
Vrouwen spelen straks toch EK?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:26 schreef MAHL het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang voordat er weer voetbal begint...
Echt, ik ga denk ik volgende week uit pure armoe maar Víkingur Gøta tegen Trepça'89 kijken.
Wattequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:27 schreef deadprez het volgende:
maar wil dishonored 2 eigenlijk ook spelen :s
keuzes keuzes
Carmageddonquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
carma draait echt perfectzo gaaf.... halverwege keren en iedereen crashen
ik naai alleen mensen een ban aan als het om 1 iemand gaat, voor de rest boeit het me geen fuck, dat weet jequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedereen meteen ban, jij een waarschuwing. Sow. Gaat wat worden dan.
Sow. Dit overleef je niet lang. Sorry.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:27 schreef isax het volgende:
jongens ik heb een leuk spel verzonnen. doen jullie mee?
we posten allen een uur niet en wie het langste volhoud krijgt een custom made ui
sorry dit is bedoeld voor mensen met een iq boven de gemiddelde temperatuur deze weekquote:
ja is goed begin jij maarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:27 schreef isax het volgende:
jongens ik heb een leuk spel verzonnen. doen jullie mee?
we posten allen een uur niet en wie het langste volhoud krijgt een custom made ui
dat was mijn grapquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry dit is bedoeld voor mensen met een iq boven de gemiddelde temperatuur deze week
Ikweet ikweetquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik naai alleen mensen een ban aan als het om 1 iemand gaat, voor de rest boeit het me geen fuck, dat weet je
focked op man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Allemaal nieuwerwetse spelletjes man
Er was net gewoon Confederations Cup hoor. Met schitterende knokpartij in blessuretijdquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:26 schreef MAHL het volgende:
Waarom duurt het nog zo lang voordat er weer voetbal begint...
Echt, ik ga denk ik volgende week uit pure armoe maar Víkingur Gøta tegen Trepça'89 kijken.
sooooooooooooooowwwwwwwwquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry dit is bedoeld voor mensen met een iq boven de gemiddelde temperatuur deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |