Hm, goede tip!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:34 schreef NijntjesUk het volgende:
Deed Saar ook! Eigenwijs kreng![]()
Ik deed dan maar beetje AB en dan beetje aardbeiensap (want jummie) en dat afwisselend.
Oeh, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Mais in de bonus bij AH, met blad eromheen
Klinkt als Valencia .. ze is nu ruim 7 maanden oud en het gaat iets beter. Ik vrees wel dat het in haar karakter zit en dat dit er nooit helemaal uit zal gaan.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:17 schreef LittleLady het volgende:
Wat een verschil soms, ik krijg regelmatig foto's binnen van jonge cavia's die naar nieuw baasje zijn gegaan, dan zitten ze gezellig op schoot, vallen in slaap op schoot, racen springend door het hok.
Zelf nu, om nieuw bloed in de lijn te krijgen, een paar cavia's opgehaald, deze zitten zwijgend in een hoekje, verkrampen compleet als je ze aanraakt en de dames die in mijn hippie groep zij gekomen, geen klappertanden of iets, nee zitten te kijken van, je ziet me niet, je ziet me niet.
Hoop dat ze nog bij gaan draaien, maar heb een half jaar geleden een zeugje gehaald en zij vertoonde ook dit gedrag en nog steeds als je al naar haar wijst gilt ze alsof ze in brand staat.
Wat kreeg je voor haar ? Misschien iets voor Valenciaquote:Op maandag 3 juli 2017 11:04 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb hier 2 cavia's. 1 super chill en de andere angstig. De angstige kwam bij een boer vandaag.
Nu heb ik een collega die homeopatie beoefend bij dieren. Nu kreeg ik iets voor haar en daardoor werd ze snel (en blijvend) rustiger. Nu staan ze gezellig samen bij de rand om eten te roepen.
Eigenlijk iets heel simpels. Moest haar aan iets laten ruiken uit een potje. Binnen een week was ze een stuk relaxter. Nu kunnen we haar met gemak oppakken. Eerst moesten we half achter haar aanjagen in haar hok. Ik heb eigenlijk helemaal niets met homeopathie, maar dit hielp echt.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kreeg je voor haar ? Misschien iets voor Valencia
Wij hebben hier ook 2 extremen zitten. Als is de hysterie er nu wel af. Af en toe doet ze het nog, maar over het algemeen is ze rustig nuquote:Op maandag 3 juli 2017 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Schaap is ook nog steeds hysterisch. Ze komt wel op eten af en fluit, maar je hoeft maar naar haar te kijken of je hand naar haar uit te steken of ze is weg. Als ik opsta van de bank, stuift ze ook weg. Ze zit vijf meter verderop.
Knofje haar zusje was helemaal niet zo. Otje was ook een beetje panisch op een gegeven moment, die was in het begin heel tam maar wilde gewoon niet worden opgepakt. Moos was ook helemaal niet van me gediend.
En Ollie is een knuffelbeer. Kun je alles mee doen. Zo raar.
Ik vind dat echt onhandig. Elke dag mag je dan keutels ruimen en zeker eens per week die dingen vol caviapies wassenquote:Op maandag 3 juli 2017 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik moet overstappen op fleece ...
![]()
Zijn daar speciale fleecekleden voor?
Nee, maar je moet ze wel voorbehandelen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik moet overstappen op fleece ...
![]()
Zijn daar speciale fleecekleden voor?
Die dweilen van de Action vinden ze ook lekker. En ik heb een hangmat van Purks hangmatten, is ook een groot succes.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oké ik doe het niet, bedankt voor de reacties
Ik overwoog het omdat Oreo last heeft van haar voetjes en ik wil dat Noir lekker zacht kan liggen, maar ze hebben ook een mandje en een muts.
Ja die dweilen zijn een hitquote:Op maandag 3 juli 2017 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dweilen van de Action vinden ze ook lekker. En ik heb een hangmat van Purks hangmatten, is ook een groot succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |