Óf niks, of keyboard/bandvideo's tot de eerst volgende vlog.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:47 schreef isax het volgende:
wat voor videos gaan we dan zien als je niet gaat streamen of vloggen?
6 x fastfood en thuisbezorgd de afgelopen twee wekenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er echt mee bezig man, merk aan mezelf (En met name aan m`n houding vooral) Dat ik langzaam maar zeker weer wat gewicht begin kwijt te raken.
Oei, ik laat mij hoe dan ook verrassen. Hoe gaat het met bibi? Kan ze zich een beetje houden ondanks dat er nou niemand is om haar om 1 uur uit haar picknickmand te halen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, maar ik weet niet wie z`n auto wel/niet op beeld wil, wie er zelf wel/niet in beeld wil etc. Tuurlijk ga ik knippen/plakken/croppen etc maar toch.
MIsschien is't wel veel te gezellig en vergeet ik dat ding gewoon.
Verassingen ben ik van.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oei, ik laat mij hoe dan ook verrassen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Kan ze zich een beetje houden ondanks dat er nou niemand is om haar om 1 uur uit haar picknickmand te halen?
Hoe kom je hier op manquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Alle voorspellingen zijn wederom uitgekomen. Bij dezen, kunnen we vaststellen dat de cyclus zich herhaalt.
Gefeliciteerd dames en heren, er zitten weer spannende en roerige tijden aan te komen die garant zullen staan voor optimaal vermaak. Uiteraard kunt u ook ditmaal weer terecht bij de bookmakers om uw kansje te wagen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Alle voorspellingen zijn wederom uitgekomen. Bij dezen, kunnen we vaststellen dat de cyclus zich herhaalt.
Gefeliciteerd dames en heren, er zitten weer spannende en roerige tijden aan te komen die garant zullen staan voor optimaal vermaak. Uiteraard kunt u ook ditmaal weer terecht bij de bookmakers om uw kansje te wagen.
Johquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dezen, kunnen we vaststellen dat de cyclus zich herhaalt.
Hij houdt van verassingen, dus je weet het niet hè?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:04 schreef isax het volgende:
[..]
ga je braddie in de broodrooster steken?
Ik ben hardleers, ik gaf hem het voordeel van de twijfel, maar zoals dit nu verloopt is de kogel eigenlijk al door de kerk.quote:
Selectief reageren heeft Bradley anders nog aardig onder de knie. Hij weet cruciale vraagstellingen beter te ontwijken dan Paay de zeikstraal van haar ex.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben hardleers, ik gaf hem het voordeel van de twijfel, maar zoals dit nu verloopt is de kogel eigenlijk al door de kerk.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Selectief reageren heeft Bradley anders nog aardig onder de knie. Hij weet cruciale vraagstellingen beter te ontwijken dan Paay de zeikstraal van haar ex.
Ja die voordelen van twijfels komen vaak in gelimiteerde aantallen, na een x aantal keer is 't op.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben hardleers, ik gaf hem het voordeel van de twijfel, maar zoals dit nu verloopt is de kogel eigenlijk al door de kerk.
Hij moet wel want anders wordt tante Moria boos.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Selectief reageren heeft Bradley anders nog aardig onder de knie. Hij weet cruciale vraagstellingen beter te ontwijken dan Paay de zeikstraal van haar ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |