ECHT HOE DAN geef me link alsjeblieftquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij komt ook voorbij bij facebooksuggesties, dat vind ik veel enger
wijn heelt alle wonden?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij is bang om een andere mening te hebben dan ik, dit gaat niet goed
kom heb je wijn?
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
Dan heb je ongetwijfeld al andere FOK!kers als vriendenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stuur ff door bij voorbaat dankquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je ongetwijfeld al andere FOK!kers als vrienden
Vanaf volgende week ben ik "manusje van alles" bij Peugeot als het meezit, zonder grappen. Auto's aftanken, auto's ophalen/wegbrengen, klanten wegbrengen, poetsen. En ik kan daar intern ee monteursopleiding doen, en heb al aangegeven dat ik die kans met beide handen aanpak.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom ga je geen vrijwilligerswerk doen ofzo, beetje wandelen met bejaarden of word buddy van een vluchteling
Heb liever dat hij die vluchtelingen weer terug rijdt met zijn Polo'tje naar Siriëquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom ga je geen vrijwilligerswerk doen ofzo, beetje wandelen met bejaarden of word buddy van een vluchteling
ANUS AHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanaf volgende week ben ik "manusje van alles" bij Peugeot als het meezit, zonder grappen. Auto's aftanken, auto's ophalen/wegbrengen, klanten wegbrengen, poetsen. En ik kan daar intern ee monteursopleiding doen, en heb al aangegeven dat ik die kans met beide handen aanpak.
Gewoon blokkeren joh, ben je er vanaf. Hoe lang was de relatie, sinds wanneer uit en wat is de reden?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daar komt fb zelf mee, maar het is ook alleen haar
dit is de informatie yesquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren joh, ben je er vanaf. Hoe lang was de relatie, sinds wanneer uit en wat is de reden?
Het is hier toch geen Stormfront, sjongejongejonge. Doe toch eens normaal man.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb liever dat hij die vluchtelingen weer terug rijdt met zijn Polo'tje naar Sirië
Inb4 lacist van zosk, racist van de rest en stormfront van de mods
Die suggesties zijn doorgaans wel ergens op gebaseerd broer. Welke fokkers heb je op fb? Zeker myrr, crack, ama, chloro enzo hequote:
Ik heb niemand recent van FOK.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die suggesties zijn doorgaans wel ergens op gebaseerd broer. Welke fokkers heb je op fb? Zeker myrr, crack, ama, chloro enzo he
Eerder Joop met deadprez, Guus, Etto en hun andere linkse vrinden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is hier toch geen Stormfront, sjongejongejonge. Doe toch eens normaal man.
oh, maar.. whyquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor jou doe ik het als ik het weer eens bij de suggesties zie
Als het niet waar is dan kom ik spoken in je huis wanneer ik dood benquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren joh, ben je er vanaf. Hoe lang was de relatie, sinds wanneer uit en wat is de reden?
ik heb ooit een fokker erop gehad, maar niet snel me bedacht en er weer af gedaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die suggesties zijn doorgaans wel ergens op gebaseerd broer. Welke fokkers heb je op fb? Zeker myrr, crack, ama, chloro enzo he
Wel kut voor die vluchteling, tenzij diegene ook graag uitkering wil trekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |