SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder
Wat een zooiquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Ons zullen ze niet meer hebben met de hitte (let niet op de rotzooi, bezig met verbouwen tuin)
[ afbeelding ]
Sandalen! Heb je ook bijpassende sokken Chris?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Ons zullen ze niet meer hebben met de hitte (let niet op de rotzooi, bezig met verbouwen tuin)
[ afbeelding ]
Haha nee gelukkig niet. En ja dat was een kado van mijn vrouw die sandalen...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sandalen! Heb je ook bijpassende sokken Chris?
En wat een leuke hond!
Ben je toevallig scheikundeleraar?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Haha nee gelukkig niet. En ja dat was een kado van mijn vrouw die sandalen...
Het is een lief beestje. (De hond)
pics van zijn gezichtquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[ afbeelding ]
Kado van mijn vrouw.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik geen andere verklaring voor sandalen.![]()
Ze is bijna een jaar oudquote:
Wel met blote sokken erin he.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kado van mijn vrouw.
En ze lopen gewoon lekker
Ach, wat een schatquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Met stukje bonus arm.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |