quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Brondeel, Jorn (BEL) Keeper
13 Hengelman, Nick (NED) Keeper
16 Drommel, Joël (NED) Keeper
2 Ter Avest, Hidde (NED) Verdediger
3 Andersen, Joachim (DEN) Verdediger
4 Hooiveld, Jos (NED) Verdediger
5 Thesker, Stefan (DUI) Verdediger
6 Trajkovski, Dejan (SVN) Verdediger
25 Bijen, Peet (NED) Verdediger
28 Van der Lely, Jeroen (NED) Verdediger
10 Vučkić, Haris (SVN) Middenvelder
11 Laukart, Alexander (DUI) Middenvelder
19 Jensen, Frederik (FIN) Middelvelder
21 Holla, Danny (NED) Middenvelder
23 Van der Heyden, Jelle (NED) Middenvelder
7 Gjorgjev, Nikola (MKD) Aanvaller
8 Assaidi, Ouassama (MAR) Aanvaller
9 Boere, Tom (NED) Aanvaller
17 Kvasina, Marko (OOS) Aanvaller
22 Buckley-Ricketts, Isaac (ENG) Aanvaller
24 Oosterwijk, Jari (NED) Aanvaller
30 George, Dylan (NED) Aanvaller
quote:FC Twente presenteert woensdag Tom Boere
ENSCHEDE - Tom Boere wordt woensdag gepresenteerd bij FC Twente. De 24-jarige spits komt over van FC Oss, waar hij afgelopen seizoen goed was voor 33 doelpunten in de eerste divisie.
Alleen als Boere niet door de keuring mocht komen, kan de deal nog afketsen. De voetballer reist dinsdagmiddag vanaf zijn vakantie-adres terug naar Nederland. Bij FC Twente moet Boere de leemte opvullen die de vertrokken Chelsea-huurling Enes Unal achterlaat.
Boere, afkomstig uit de provincie Zeeland, speelde in de jeugd van Ajax en kwam via omzwervingen bij Genk, VV Hoogstrate en FC Eindhoven terecht bij FC Oss. Daar greep hij de kans aan om zijn in het slop geraakte loopbaan weer in gang te trekken. FC Twente betaalt een onbekend bedrag voor de spits aan FC Oss, waar Boere nog een contract had tot eind komend seizoen.
FC Twente begint aanstaande zaterdag met trainen.
quote:
Ik zag het ja, wéér een jong ventje. Aan de ene kant heeft het wel wat om met een stel jochies te spelen (vooral in football managerquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Solstice1 het volgende:
Moeten nog een spits, twee buitenspelers en een linksback komen blijkbaar. Sigurdarson staat blijkbaar zwaar in de belangstelling bij Twente.
Is 23 toch? Zo jong is dat niet. Ik heb sowieso liever iemand van 23 die er wat van kan dan een uitgebluste vedette van over de 30. Voorin heb je trouwens Assaidi, op het middenveld Holla/Klich/Mokotjo vooralsnog en achterin heb je dan Thesker, maar de andere verdedigers hebben er ook al 2 seizoenen eredivisie op zitten. Leeftijd staat niet gelijk aan ervaring.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wéér een jong ventje. Aan de ene kant heeft het wel wat om met een stel jochies te spelen (vooral in football manager), aan de andere kant wil je op elke linie toch ook wel wat ervaring hebben.
Oh, hij ziet er jonger uit dan hij is. Ik heb het ook niet over een 30-jarige, maar 27/28 is ook mooi zat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:23 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Is 23 toch? Zo jong is dat niet. Ik heb sowieso liever iemand van 23 die er wat van kan dan een uitgebluste vedette van over de 30. Voorin heb je trouwens Assaidi, op het middenveld Holla/Klich/Mokotjo vooralsnog en achterin heb je dan Thesker, maar de andere verdedigers hebben er ook al 2 seizoenen eredivisie op zitten. Leeftijd staat niet gelijk aan ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees dat Castaignos misschien terug komt op de Nederlandse velden!Ik snap niet dat clubs in hem blijven geloven, matige spitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente heeft het geld nodig en dat weten kopende clubs ook...quote:
Ja, maar Klich is/was een bepalende speler met een contract tot 2019, dan mag je best wat meer vragen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Twente heeft het geld nodig en dat weten kopende clubs ook...
quote:Mateusz Klich maakt de overstap naar Leeds United. Hij tekent een meerjarig contract bij de club uit de Engelse Championship.
Klich maakte afgelopen zomer de overstap van 1. FC Kaiserslautern naar FC Twente. Hij speelde 30 wedstrijden voor FC Twente en scoorde daarin zes keer.
FC Twente moet ca. 30% van de transfersom afstaan aan derden, waaronder Klich’s voormalige club 1. FC Kaiserslautern.
Goeiendag zeg, er gebeurt nogal wat achter de schermenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en de opvolger is al binnen: Haris Vuckic tekent voor 3 jaar
Lekker bezig die Van Halstquote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en de opvolger is al binnen: Haris Vuckic tekent voor 3 jaar
Ik hoor je tot hier soppen, zusjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |