Norte de Santander is een beetje het Limburg van Colombia.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:08 schreef StaceySinger het volgende:
'Spoorloos-presentator Derk Bolt en cameraman vrijgelaten'
http://www.limburger.nl/c(...)ameraman-vrijgelaten
De in Colombia ontvoerde Spoorloos-journalist Derk Bolt en zijn cameraman Eugenio Follender zijn vandaag vrijgelaten.
Dat zegt een kennis van Follender tegen De Limburger. Zij heeft het nieuws vernomen van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Nadere mededelingen over de vrijlating van de Nederlanders zijn niet gedaan.
Op zoek
Bolt en Follender werden afgelopen weekend ontvoerd in het noordoosten van Colombia. Het tweetal was in het Zuid-Amerikaanse land op zoek naar de biologische moeder van een door Nederlanders geadopteerd meisje. De twee verdwenen bij Filo de Gringo/Versalles in het noordelijke departement Norte de Santander, aan de grens met Venezuela.
van de heuvel roept bij boulevard(quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:31 schreef Greys het volgende:
Hm, de Limburger is volgens mij de enige die komt met het nieuws dat ze zijn vrijgelaten. Op basis van die kennis. Echter alle andere bronnen spreken over 'vrijlating is op handen'. Ik wacht toch nog even met opgelucht zijn tot ze zelf van zich hebben laten horen.
Nah ze weten de spanning wel op te voeren, maar klinkt iig positief ja.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
van de heuvel roept bij boulevard() dat het absoluut niet waar is. Maar het ziet er wel goed uit. Er zou een priester onderweg zijn om ze op te halen.
Dat roepen ze ook al twee dagen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
van de heuvel roept bij boulevard() dat het absoluut niet waar is. Maar het ziet er wel goed uit. Er zou een priester onderweg zijn om ze op te halen.
Een lokale bron van Vd heuvel.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook al twee dagen.
Oh nee wacht. Toen zou een priester gaan onderhandelen. Als hij ze nu daadwerkelijk ophaalt zou dat mooi zijn.
Maar hoe komt zo'n bericht dan weer in de wereld dat ze al vrij zijn? Via de tante van de teckel van de buurvrouw van de nicht van de cameraman?
Yup maar ik dacht dat je dat verhaal over die priester bedoelde...quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zegt juist dat ze nog NIET vrij zijn, toch?
Oh nee sorry. Ik was idd onduidelijk. Bedoelde dat verhaal van die kennis die had vernomen dat ze vrij zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Yup maar ik dacht dat je dat verhaal over die priester bedoelde...
Misschien duurt het daarom zo lang?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Maar hebben ze die biologische moeder nou gevonden?
Hele artikel:quote:„We kunnen bevestigen dat het om ELN gaat, omdat we zelf contact met ze hebben”, aldus Koenders. „Ze komen vrij. We weten alleen nog niet wanneer. Op zich goed nieuws.”
De minister houdt een slag om de arm, omdat de groepering nog niet heeft laten weten op welke termijn een vrijlating zou plaatsvinden. „Er staat (in het bericht, red.) niets over tijd en modaliteiten.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |