Geen droomplan dus.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:31 schreef TheArt het volgende:
Ook Van der Haar, BJ Lindeman, Koning en Boy van Poppel heb ik herkend op een filmpje.
twitter:timvdrhorst twitterde op zondag 25-06-2017 om 12:35:13Daarom doe ik het maar: Gesink, Lindeman, Bouwman, Stamsnijder, Timmer, Ariesen, Budding, De Vries, B. van Poppel, Koning 1/2 #NKMontferland reageer retweet
twitter:timvdrhorst twitterde op zondag 25-06-2017 om 12:37:19De Greef, Hooghiemster, Groen, Van Rhee, Bol, Hamelink, De Jonge, Van der Haar, Godrie en Eefting 2/2 #NKMontferland reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:40 schreef TheArt het volgende:
Gesink, Lindeman, Bouwman (Lotto Jumbo)
Stamsnijder, Timmer (Sunweb)
Ariesen, Budding, De Vries (Roompot)
B. van Poppel (Trek)
Koning (Aqua Blue)
De Greef, Hooghiemster (Baby Dump)
Groen (Delta)
Van Rhee (Jo Piels)
Bol (Manzana)
Hamelink (Metec)
De Jonge (Monkey Town)
Van der Haar (Telenet-Fidea)
Godrie (Verandas Willems)
Eefting (Vlasman)
toevallig het zelfde lijstje als TheArtquote:Op zondag 25 juni 2017 12:38 schreef Van_Poppel het volgende:
twitter:timvdrhorst twitterde op zondag 25-06-2017 om 12:35:13Daarom doe ik het maar: Gesink, Lindeman, Bouwman, Stamsnijder, Timmer, Ariesen, Budding, De Vries, B. van Poppel, Koning 1/2 #NKMontferland reageer retweet
twitter:timvdrhorst twitterde op zondag 25-06-2017 om 12:37:19De Greef, Hooghiemster, Groen, Van Rhee, Bol, Hamelink, De Jonge, Van der Haar, Godrie en Eefting 2/2 #NKMontferland reageer retweet
quote:Op zondag 25 juni 2017 12:42 schreef franklop het volgende:
[..]
toevallig het zelfde lijstje als TheArt
Nou dat is helemaal niet toevallig hoor, dat is zijn twitter account.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ariesen kan toch een prima sprint rijden?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:45 schreef TheArt het volgende:
Roompot achtervolgt. Lijkt me ook logisch, omdat die al helemaal de verkeerde pionnen vooraan hebben,
Gohquote:Op zondag 25 juni 2017 12:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, en Budding is ook niet traag.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ariesen kan toch een prima sprint rijden?
Johim wel ja, maar die rijdt niet bij Roompotquote:Op zondag 25 juni 2017 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ariesen kan toch een prima sprint rijden?
Mani & Marijn, dat klinkt mooiquote:
Hoe zou dat komen?quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, en Budding is ook niet traag.
Maar dat was dan vooral in de jeugd. Sinds ze bij Roompot zitten kunnen ze niks meer.
Ze komen inderdaad een mannetje tekort, maar ze hebben wel de op papier 3 beste mannen mee. Bovendien hebben Gesink en Lindeman ervaring met koersen > 230km.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat lijkt me voor Djumbo geen gunstige situatie.
Enige mooie is dat de jongens uit de streek in de kopgroep zitten.
Tim ook hoor. Maar zoals R_R al zei bakt hij er bij Roompot echt helemaal niks van.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:48 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Johim wel ja, maar die rijdt niet bij Roompot
Omdat ze er bij Roompot helemaal niets van kunnen.quote:
Ze missen Boogerd. Sinds hij daar weg moest bakken ze er weinig meer van.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er bij Roompot helemaal niets van kunnen.
johquote:Op zondag 25 juni 2017 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal niet toevallig hoor, dat is zijn twitter account.
Jullie vergeten PieWeequote:Op zondag 25 juni 2017 12:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze missen Boogerd. Sinds hij daar weg moest bakken ze er weinig meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |