abonnement Unibet Coolblue
pi_171809644
Got me*
pi_171809897
9 keer per dag rukken is totaal gestoord, sowieso knap dat je zo vaak kunt klaar komen op 1 dag.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171810191
Ojee, dit wordt wat beste vriend heeft hem een bericht gestuurd kwaad dat hij niet te vertrouwen is maar laatst wel boos werd omdat wij 2 weg zijn gegaan. Dat kan nogeens ruzie worden.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:57:11 #79
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_171810248
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:53 schreef Purrycat het volgende:
Ojee, dit wordt wat beste vriend heeft hem een bericht gestuurd kwaad dat hij niet te vertrouwen is maar laatst wel boos werd omdat wij 2 weg zijn gegaan. Dat kan nogeens ruzie worden.
Zijn beste vriend neuken zou wel een goede plottwist voor dit topic zijn. _O_

Maar serieus: koop zelfrespect en maak dat je wegkomt.
pi_171810317
Mijn visie: zo vaak masturberen is absurd.
Voetfetish kan, maar dan foto's vragen van exen kan niet door de beugel. Als jullie een goede relatie hebben kunnen jullie zelf iets proberen met die fetish.

En, geen zin in seks hebben maar wel zo vaak aftrekken is ook raar.
Dat ie een keer liever wil aftrekken dan seks kan ik me voorstellen, maar dan eens in de maand ofzo.
Denk dat hij inderdaad niet wil zeggen dat er iets aan de hand is. Maar zo komt het wel op mij over.
pi_171810538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 13:00 schreef Romanus het volgende:
Mijn visie: zo vaak masturberen is absurd.
Voetfetish kan, maar dan foto's vragen van exen kan niet door de beugel. Als jullie een goede relatie hebben kunnen jullie zelf iets proberen met die fetish.

En, geen zin in seks hebben maar wel zo vaak aftrekken is ook raar.
Dat ie een keer liever wil aftrekken dan seks kan ik me voorstellen, maar dan eens in de maand ofzo.
Denk dat hij inderdaad niet wil zeggen dat er iets aan de hand is. Maar zo komt het wel op mij over.
ja romanus dat denk ik ook zeker omdat ik die ex netjes heb gevraagd of ze wist dat hij fetisj heeft en dat ik vrij netjes heb gezegd ik verwijt jou niks al vind ik het niet leuk aangezien ik je niet ken we geen vrienden zijn en hij mijn vriend is. De reden waarom ik me zorgen maak en niet zag aankomen ze reageerde terug met feit van je hebt hem maar te accepteren. Ik heb haar eerlijk gevraagd stel dit was jouw vriend heb je dan nog zoon praat. Zeker omdat ze pas zelf op een brutale manier in de steek gelaten is door haar vriend. Klap van de vuurpijl was ook nog dat mijn vriend boos was dat ik haar aansprak en zei dadelijk ben ik weer een vriend kwijt wacht maar zal haar eens flink de waarheid vertellen. Juist ja dit stuk doet me breken en het idee dat hij me binnenkort toch gaat bezeiken al zegt hij van niet.
pi_171810615
Heb hem ook gevraagd zit je ergens mee of verlangens op seks gebied die ik misschien iets verkeerd maar antwoord is allemaal nee dan heb ik gedaan wat ik kon en meer kan je niet doen
pi_171810757
Klinkt alsof de relatie voor beiden niet werkt. Als je daar samen niet uit komt, dan blijven er weinig opties over.
pi_171810783
Serieus , je blijft toch niet bij zo'n gast, snel wegwezen. Zoveel rukken op een dag , is hij nog niet blind?
pi_171811235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 13:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Serieus , je blijft toch niet bij zo'n gast, snel wegwezen. Zoveel rukken op een dag , is hij nog niet blind?
Of doof.
misunderstood
pi_171812517
Wat een piep.... Hij zag dat me wat dwars zit nogsteeds dan van gisteren ik boos geworden inmiddels meen je wat hij nu zegt ja ik heb je dat al 4 keer uitgelegd jij blijft er mee zitten dus het is niet zijn probleem. Oh zo boos 😐 ik natuurlijk gezegd nee jij doet dingen die niet kunnen en je herhaalt het nu niet de schuld in mijn schoenen schuiven. Nouja goed ik ben dus officieel done met hem. Ook nog zeggen je hebt rust nodig en is ook allemaal wat veel al doe stress bij elkaar. Jaja komt hem zeker weer gunstig uit op dat moment kan hij weer lekker zijn gang aan bah wat respectloos dit. Nouja laat hem lekker lopen nu komt zichzelf nog weleens tegen.
pi_171813310
Sterkte Purrycat. En dat hij maar snel een tenniselleboog mag oplopen.
pi_171813772
Hoevaak per dag wil jij geneukt worden dan?
pi_171814560
Sterkte Purrycat! Nu doet het even pijn, maar ik denk dat je op de lange termijn beter af zult zijn.
Kies voor iemand die ook voor jou kiest. :)
Ik doe mijn best.
pi_171814708
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:47 schreef Purrycat het volgende:
Wat een piep.... Hij zag dat me wat dwars zit nogsteeds dan van gisteren ik boos geworden inmiddels meen je wat hij nu zegt ja ik heb je dat al 4 keer uitgelegd jij blijft er mee zitten dus het is niet zijn probleem. Oh zo boos 😐 ik natuurlijk gezegd nee jij doet dingen die niet kunnen en je herhaalt het nu niet de schuld in mijn schoenen schuiven. Nouja goed ik ben dus officieel done met hem. Ook nog zeggen je hebt rust nodig en is ook allemaal wat veel al doe stress bij elkaar. Jaja komt hem zeker weer gunstig uit op dat moment kan hij weer lekker zijn gang aan bah wat respectloos dit. Nouja laat hem lekker lopen nu komt zichzelf nog weleens tegen.
Gewoon een linkje naar dit topic geven en hem dan publiekelijk dumpen op een live video stream.
pi_171816142
Wees lekkerder
pi_171816298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:48 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Wees lekkerder
ja heb al genoeg geprobeerd en heb ook leuke fantasieën iedere man zou dat normaal wel leuk vinden lijkt mij maar hij zit gewoon achter zn pc stel hem wat spsnnenedns voor en na afloop zegt hij gewoon hij wat zei je nou. Met eindredactie is kunnen we een keer doen komt niet echt razend enthousiast over.
pi_171816313
Beetje last van typfouten vandaag
pi_171816327
Plus zijn fantasieën moet ik waarderen maar de mijne mogen niet dan voelt hij zich ook op de staart getrapt tja.. niks aan te doen dan
pi_171818117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:58 schreef Purrycat het volgende:
Beetje last van typfouten vandaag
We vergeven je, vanwege het gedoe met je relatie. Binnenkort zullen we echter serieuze maatregelen moeten nemen.

Mvg Joop Molhuijsen, voorzitter van je lokale taalnazivereniging.
pi_171818984
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:43 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

We vergeven je, vanwege het gedoe met je relatie. Binnenkort zullen we echter serieuze maatregelen moeten nemen.

Mvg Joop Molhuijsen, voorzitter van je lokale taalnazivereniging.
haha leuke humor
pi_171819022
Status update toevallig over karma gesproken mijn ex is gevlucht stonden zojuist 3 mensen voor de deur die hem flink slaag hebben gegeven hopelijk steekt hij er wat van op hun zeiden ook dat jij met zoon malloot een relatie hebt
pi_171819280
Moest een keer misgaan heb hem ervoor gewaarschuwd schaamde me dood heb ik ineens de beste vriend van mijn eigen vader voor de deur staan
pi_171823828
Sterkte meid maar je verdient echt beter dan iemand die totaal geen rekening met je grenzen houdt
pi_171824845
Ja nog na onze discussie hij was zo dom om en een kind lastig te vallen en een moeder die hij maar bleef zeuren om toe te voegen ouders dat meegekregen en grote mond ja kom maar naar mijn woonplek is zo en zo als je me wilt slaan dat hebben ze dus ook gedaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')