Morgen 17:00 NPO2quote:Pouleindeling
A
Portugal
Mexico
New Zealand
Russia
B
Germany
Cameroon
Australia
Chile
Speelschema
17 June 2017
17:00 Russia v New Zealand
18 June 2017
17:00 Portugal v Mexico
20:00 Cameroon v Chile
19 June 2017
17:00 Australia v Germany
21 June 2017
17:00 Russia v Portugal
20:00 Mexico v New Zealand
22 June 2017
17:00 Cameroon v Australia
20:00 Germany v Chile
24 June 2017
17:00 Mexico v Russia
17:00 New Zealand v Portugal
25 June 2017
17:00 Germany v Cameroon
17:00 Chile v Australia
28 June 2017
20:00 A1 v B2
29 June 2017
20:00 B1 v A2
2 July 2017
14:00 Losers 28/29 June
20:00 Final
Je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 18 juni 2017 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dan ook he..
waarom bij het Wk straks wel en bij een CL wedstrijd niet ...of bij een normale eredivisie wedstrijd zie ik ook niet gebeuren...
ALs je zaken in voetbal invoert dan moeten die regels technische overal bij ELKE WEDSTRIJD in de wereld mogelijk zijn
de aftrap door 1 speler nemen was een goede verandering...dat is overal bij een wedstrijd mogelijk.
Dit gaat niet overal ingevoerd worden omdat het heel veel geld kost. Misschien alleen mogelijk in de rijke voetballanden.quote:
quote:
Vind hem altijd wel zijn verhaaltjes op een leuke manier brengen.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie altijd een olympisch zwembad voor me als ik zijn stem weer eens hoor.
Maar ik vind 'm beter te pruimen dan een jaar of 5 geleden
Dat heb ik dus met Snoeksquote:Op zondag 18 juni 2017 20:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vind hem altijd wel zijn verhaaltjes op een leuke manier brengen.
Plus goede stem.
Warmdraaien voor het WKquote:Op zondag 18 juni 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk is het best treurig, dit affiche op dit b-toernooi slaat nergens op, maar we zijn zo verstokt van voetbal dat we het toch met plezier kijken.
WK-genotquote:
Het was gewoon des Portugal, precies zoals op EKquote:Op zondag 18 juni 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
Die wedstrijd van net viel me toch tegen. Had verwacht dat Portugal flink on fire zou zijn.
Mexico's defense leek niet terrified.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
Die wedstrijd van net viel me toch tegen. Had verwacht dat Portugal flink on fire zou zijn.
Goed verwoordquote:Op zondag 18 juni 2017 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk is het best treurig, dit affiche op dit b-toernooi slaat nergens op, maar we zijn zo verstokt van voetbal dat we het toch met plezier kijken.
Het is een beetje alsof Tagliano nu met een 4/10 losgaat omdat hij al jaren geen 7/10 meer heeft kunnen krijgen.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed verwoord
We zitten al weer een paar weken zonder hé.
Over net wat meer dan een maand beginnen wij al met de vCLquote:Op zondag 18 juni 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed verwoord
We zitten al weer een paar weken zonder hé.
Moet dat nouquote:Op zondag 18 juni 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof Tagliano nu met een 4/10 losgaat omdat hij al jaren geen 7/10 meer heeft kunnen krijgen.
Gelukkig wel. Hoewel die potjes vaak niet om aan te gluren zijn, is het toch weer fijn. Gewoon de wetenschap dat het seizoen weer is begonnenquote:Op zondag 18 juni 2017 20:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Over net wat meer dan een maand beginnen wij al met de vCL
Dit toernooi vind ik nu al leuker dan dat hele EK eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n seizoen zonder EK/WK is toch kaal, zelfs al was het EK vorig jaar echt totaal bagger, tis altijd beter dan écht niks
Waarom krijg ik zo een note terwijl je niet eens op mij hebt gereageerd?quote:Op zondag 18 juni 2017 20:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vind hem altijd wel zijn verhaaltjes op een leuke manier brengen.
Plus goede stem.
Deed hij per ongeluk wel maar is weg geëdit.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom krijg ik zo een note terwijl je niet eens op mij hebt gereageerd?
Ik had nog een quote openstaan en CTRL+V'de die er perongeluk inquote:Op zondag 18 juni 2017 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom krijg ik zo een note terwijl je niet eens op mij hebt gereageerd?
quote:Op zondag 18 juni 2017 20:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had nog een quote openstaan en CTRL+V'de die er perongeluk in
Okequote:Op zondag 18 juni 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deed hij per ongeluk wel maar is weg geëdit.
Alsjeblieft niet. Die kerel kan er niks vanquote:Op zondag 18 juni 2017 20:16 schreef Brammess het volgende:
Die Ondoa zou wel een leuk tweede keepertje zijn bij Ajax.
Gaan ze daar lekker Kameroeneese voodoorituelen opvoeren in de kleedkamer.
quote:Op zondag 18 juni 2017 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, en wij hebben Grueter dus dan maar zonder geluid.
Dus die is er niet bij?quote:Op zondag 18 juni 2017 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onana wordt gestraft omdat hij zich afmeldde voor Africa Cup
quote:
Tactiek is niet aan Afrikaanse teams besteed.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit was wel een lekker aanvalletje
Mede mogelijk gemaakt door Kameroeners die blind naar voren rennen
Wel steeds meer op zich. Maar goed ik kan me ook nog wel het een en ander aan alleen al passmapjes herinneren van de laatste Afrika Cup jaquote:Op zondag 18 juni 2017 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tactiek is niet aan Afrikaanse teams besteed.
Er staat nog wel wat meer in dat topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 18 juni 2017 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er staat nog wel wat meer in dat topicDit doet pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef VeX- het volgende:
En de videoref verpest het spel weer.
Bijna een reden om gewoon niet meer te kijken.
Ik heb vanmiddag vier keer mensen zien juichen andersquote:Op zondag 18 juni 2017 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die videoref is wel echt dodelijk voor de juichmomenten hoor. Al het spontane gaat er zo af als je telkens een minuut of langer moet wachten na een goal.
Als jij dat wil dan moet je vooral gaan natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef VeX- het volgende:
En de videoref verpest het spel weer.
Bijna een reden om gewoon niet meer te kijken.
Ja en dus?quote:Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vier keer mensen zien juichen anders
Camera er schuin op, dit kan je alleen met zo'n raster zien jaquote:Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg lastig te zien, zelfs na herhaling zou ik zeggen een geldige goal. Maar ik neem aan dat de videorefs een mooie raster op het veld kunnen leggen zodat ze het beter kunnen zien
Toen heb ik mensen gewoon spontaan zien juichen dus ik snap je punt niet zoquote:
Minachting van de kijker om ons dat raster niet te gunnen dan.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg lastig te zien, zelfs na herhaling zou ik zeggen een geldige goal. Maar ik neem aan dat de videorefs een mooie raster op het veld kunnen leggen zodat ze het beter kunnen zien
Mooi he die videorefquote:Op zondag 18 juni 2017 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het einde is dan zoek, beste Wimquote:Op zondag 18 juni 2017 20:51 schreef wimderon het volgende:
'Als centimeterwerk nou ook al zou moeten tellen'
5 centimeter buitenspel is ook buitenspel, waarde commentator.
Gisteren speelde Ruslandquote:Op zondag 18 juni 2017 20:51 schreef S.W.A.T. het volgende:
Je zou haast denken dat ze opzettelijk de VideoRef negatief weergeven. Gewoon het hele idee saboteren, gisteren paar dingen zoals overtredingen die niet werden opgemerkt. En nu een haast zeker lijkende goal.
Uh wat? Hoezo zou het niet werken wanneer ze terecht goals afkeuren/toekennen?quote:Op zondag 18 juni 2017 20:52 schreef Dejannn het volgende:
Dit is wel een beetje irritant. Nu al een aantal afgekeurde goals dit toernooi.
Misschien gaat de FIFA dit toernooi gewoon keihard trollen met die hele videoref en dan nadien: ja, zie je wel jongens, werkt niet. Zeiden we al hihi![]()
Wat je straks krijgt is dat spelers angstig gaan rondkijken na een goal of er een videoref ingeschakeld gaat worden of niet.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen heb ik mensen gewoon spontaan zien juichen dus ik snap je punt niet zo
Zolang ze daarin geen fouten maken zie ik het punt niet zoquote:Op zondag 18 juni 2017 20:52 schreef Dejannn het volgende:
Dit is wel een beetje irritant. Nu al een aantal afgekeurde goals dit toernooi.
Misschien gaat de FIFA dit toernooi gewoon keihard trollen met die hele videoref en dan nadien: ja, zie je wel jongens, werkt niet. Zeiden we al hihi![]()
Dan heb je het alleen over de absolute twijfelgevallen normaliter. Bij 9 van de 10 goals is dat natuurlijk niet het gevalquote:Op zondag 18 juni 2017 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat je straks krijgt is dat spelers angstig gaan rondkijken na een goal of er een videoref ingeschakeld gaat worden of niet.
Normaliter kun je altijd meteen richting grens kijken, dat interval lijkt nu groter te worden.
Nou ja, nu dus al een paar keer in 2,5 wedstrijd.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen over de absolute twijfelgevallen normaliter. Bij 9 van de 10 goals is dat natuurlijk niet het geval
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat je bij twijfel iets meer door kunt laten gaanquote:Op zondag 18 juni 2017 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou ja, nu dus al een paar keer in 2,5 wedstrijd.
Maar goed, laten we aan het eind van het toernooi nog eens kijken.
Toekennen doen ze niet, zie goal van Kameroen. Belachelijk dat ze alleen maar kunnen afkeuren.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh wat? Hoezo zou het niet werken wanneer ze terecht goals afkeuren/toekennen?
Volgens mij ook, dit hoeft van hem niet afgekeurd te wordenquote:
Deze manquote:Op zondag 18 juni 2017 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die commentator
Buitenspel is toch gewoon buitenspel. Wat een kneus
Dat zou denk ik sowieso niet aan de orde zijn, alsnog toekennen. Dan zal het denk ik uitdraaien op de vrije trap opnieuw nemen ofzoquote:Op zondag 18 juni 2017 21:10 schreef _ANKA_ het volgende:
[..]
Toekennen doen ze niet, zie goal van Kameroen. Belachelijk dat ze alleen maar kunnen afkeuren.
Maar de charme van het spelquote:Op zondag 18 juni 2017 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gelul van Grueter
Buitenspel is buitenspel. Als het 40/45 meter is of 1 centimeter. Maakt geen kut uit.
Dat wordt dan erg arbitrair omdat je dan moet stellen van <20cm is geen buitenspel en dan ga je weer problemen krijgen omdat een grens dat niet kan zien en videorefs ook nauwelijks.quote:Op zondag 18 juni 2017 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Als je niet wil dat zulke gevallen buitenspel zijn moet je gewoon de regels aanpassen, simpel zat
Onannanananannana is best aardigquote:
Snap ik en zou ik ook helemaal niet willen, maar janken dat dit wel een goal zou moeten zijn slaat al helemaal nergens op. De regel is gewoon goed toegepastquote:Op zondag 18 juni 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt dan erg arbitrair omdat je dan moet stellen van <20cm is geen buitenspel en dan ga je weer problemen krijgen omdat een grens dat niet kan zien en videorefs ook nauwelijks.
Klopt en een commentator zou, als het kon, objectief moeten zijn... Dit is dom geleuter van Jeroenquote:Op zondag 18 juni 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snap ik en zou ik ook helemaal niet willen, maar janken dat dit wel een goal zou moeten zijn slaat al helemaal nergens op. De regel is gewoon goed toegepast
Scheids had al gefloten voor dat doelpunt viel. Dan kun je het dus nooit meer terugdraaien. Niet alle arbitrale fouten kun je met een videoref corrigeren.quote:
Dan zou ik toch langzamerhand een bril gaan overwegenquote:
Hij zou wel goed bij FOX passen op zich aangezien alles geweldig prachtig fantastisch isquote:Op zondag 18 juni 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom pakken ze Jeroen zijn microfoon niet af? Dit kan toch niet...
Bij de pass op Sanchez stond Vargas idd buitenspel, Maar dat telt volgens mij niet meer.quote:
Sanchez zelf ook volgens mij, nipt maar wel buitenspelquote:Op zondag 18 juni 2017 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de pass op Sanchez stond Vargas idd buitenspel, Maar dat telt volgens mij niet meer.
Nieuwe situatie inderdaadquote:Op zondag 18 juni 2017 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de pass op Sanchez stond Vargas idd buitenspel, Maar dat telt volgens mij niet meer.
Volgens Video Assistant Referee stond Sanchez NIET buitenspel en dat was te zien met het rasterquote:Op zondag 18 juni 2017 21:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sanchez zelf ook volgens mij, nipt maar wel buitenspel
Ja dat kan inderdaad oprecht nietquote:Op zondag 18 juni 2017 21:53 schreef showtimer het volgende:
Maar grens deed dus de vlag omhoog omdat hij niet had gezien dat er nog 2 van Kameroen achter de keeper stonden? Dat is best ernstig.
EL-finale nota benequote:Op zondag 18 juni 2017 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
De arbitrale trio van de wedstrijd Portugal - Mexico ken ik niet. Maar deze mannen zouden dit goed moeten kunnen... Fluiten al zo vaak in CL
En dan is dit nog een goed arbitraal trio.quote:Op zondag 18 juni 2017 21:53 schreef showtimer het volgende:
Maar grens deed dus de vlag omhoog omdat hij niet had gezien dat er nog 2 van Kameroen achter de keeper stonden? Dat is best ernstig.
En dat voor Argentijnenquote:Op zondag 18 juni 2017 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
De arbitrale trio van de wedstrijd Portugal - Mexico ken ik niet. Maar deze mannen zouden dit goed moeten kunnen... Fluiten al zo vaak in CL
Ed Janssen bij Roda-MVVquote:Op zondag 18 juni 2017 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan is dit nog een goed arbitraal trio.
De Nederlandse arbitrage is helemaal om te janken.
Kuipers wel, maar die andere koekenbakkers die de eredivisie fluiten niet.quote:Op zondag 18 juni 2017 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kuipers moet dit wel kunnen hoor. Laten we niet doen alsof ze in Spanje betere scheidsrechters hebben. In Engeland zijn het ook slechts een paar.
Nou ja, nogmaals; zo bijzonder is niveau van de scheidsrechters in het buitenland nietquote:Op zondag 18 juni 2017 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kuipers wel, maar die andere koekenbakkers die de eredivisie fluiten niet.
Dat zou kunnen. Ik volg buitenlands clubvoetbal nog amper moet ik bekennen.quote:Op zondag 18 juni 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, nogmaals; zo bijzonder is niveau van de scheidsrechters in het buitenland niet
In bijv Spanje zou het me niets verbazen als er 10 jaar later uitkomt dat veel gefixt is daar .quote:Op zondag 18 juni 2017 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik volg buitenlands clubvoetbal nog amper moet ik bekennen.
Als dat zo is dan zorgen ze er wel voor met duizend rechtszaken dat het niet wordt bekendgemaaktquote:Op zondag 18 juni 2017 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In bijv Spanje zou het me niets verbazen als er 10 jaar later uitkomt dat veel gefixt is daar .
Dan ben je dolgelukkig met scheidsrechters uit NL
Want?quote:Op zondag 18 juni 2017 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Wat een gefaal van die videoref. De tering
Dat jij blind op die schele video-ref vertrouwd betekend niet dat hij gelijk heeft he.quote:
betekent*quote:Op zondag 18 juni 2017 22:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat jij blind op die schele video-ref vertrouwd betekend niet dat hij gelijk heeft he.
Beter kijkenquote:Op zondag 18 juni 2017 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
betekent*
En volgens mij werd met rasterlijnen aangetoond dat Sanchez niet buitenspel stond...
Rustig vriend...quote:
Ik zie het nu ja. Dat is wel matig. Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet waarvoor de grens vlagde. Was dat toen al of op het moment dat Vargas de bal oppikte...quote:Op zondag 18 juni 2017 23:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Toen de pass kwam liep hij er echt achter
Dat snap ik ook niet. Hij deed echt alles fout.quote:Op zondag 18 juni 2017 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rustig vriend...
[..]
Ik zie het nu ja. Dat is wel matig. Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet waarvoor de grens vlagde. Was dat toen al of op het moment dat Vargas de bal oppikte...
Kan haast niet anders dan het moment dat Vargas de bal oppikte, anders had hij (de grens) nooit bij de achterlijn gestaan. Aan de andere kant zou dat wel een bijzonder debiele beslissing van hem zijn geweestquote:Op zondag 18 juni 2017 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rustig vriend...
[..]
Ik zie het nu ja. Dat is wel matig. Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet waarvoor de grens vlagde. Was dat toen al of op het moment dat Vargas de bal oppikte...
En videoref keek toen kennelijk ook enkel naar dat moment en niet naar de pass op Sanchez...quote:Op zondag 18 juni 2017 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan haast niet anders dan het moment dat Vargas de bal oppikte, anders had hij (de grens) nooit bij de achterlijn gestaan. Aan de andere kant zou dat wel een bijzonder debiele beslissing van hem zijn geweest
We hoeven natuurlijk ook niet te verwachten dat alles perfect loopt bij een experimentquote:Op zondag 18 juni 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En videoref keek toen kennelijk ook enkel naar dat moment en niet naar de pass op Sanchez...
Vragen vragen vragen... Duidelijk is dat het nog best gefinetuned mag worden
Inderdaad. Het zou ook fijn zijn als ze gelijk of iig kort daarna kunnen laten zien waarnaar ze hebben gekeken en hoe ze op hun beslissing zijn gekomen (rasterlijnen oid).quote:Op zondag 18 juni 2017 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hoeven natuurlijk ook niet te verwachten dat alles perfect loopt bij een experiment
Jup, ook in het stadion zelf zou dat goed zijnquote:Op zondag 18 juni 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou ook fijn zijn als ze gelijk of iig kort daarna kunnen laten zien waarnaar ze hebben gekeken en hoe ze op hun beslissing zijn gekomen (rasterlijnen oid).
Wat versta jij onder jong? Ik tel 4 max 23 jaar oude spelers.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eens zien wat Jong Duitsland ervan maakt.
Ik doelde niet zozeer op leeftijd als wel op het feit dat dit veel jongens zijn die aan de deur kloppen en niet de gevestigde namen.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder jong? Ik tel 4 max 23 jaar oude spelers.
Stindl is 28, Wagner is 29, Rudy is 27.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik doelde niet zozeer op leeftijd als wel op het feit dat dit veel jongens zijn die aan de deur kloppen en niet de gevestigde namen.
Ik doelde niet op leeftijd.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stindl is 28, Wagner is 29, Rudy is 27.
Wat wil je als de sterspeler van dit team met alle respect excelleert bij Huddersfield Town, Leckie bij Ingolstadt..quote:Op maandag 19 juni 2017 17:20 schreef Dejannn het volgende:
Beetje zonde om te zien hoe Duitsland begint, zelfs met een B-ploeg. Zal wel een nulletje of vijf worden. Zoveel overmacht. Hartstikke knap, maar het maakt het er niet interessanter op.
Ik vind Frankrijk nog wat meer bizar zelfsquote:Op maandag 19 juni 2017 17:20 schreef Dejannn het volgende:
Beetje zonde om te zien hoe Duitsland begint, zelfs met een B-ploeg. Zal wel een nulletje of vijf worden. Zoveel overmacht. Hartstikke knap, maar het maakt het er niet interessanter op.
Zelfs zo'n Wagner lijkt ineens vrij goed.
Die heeft vaak genoeg als een drol gekeept bij Valencia in de speeltijd die hij kreegquote:Op maandag 19 juni 2017 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ryan is de enige goede speler bij de Aussies.
De rest bakt er helegaar niets van.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft vaak genoeg als een drol gekeept bij Valencia in de speeltijd die hij kreeg.
Of heb je ook 19 wedstrijden naar Genk gekeken
Qua materiaal wel, maar bij Frankrijk komt het er zelden uitquote:Op maandag 19 juni 2017 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Frankrijk nog wat meer bizar zelfs
Die kunnen bijna 3 A-teams opstellen.
Zitten ook wel wat A-spelers in de selectie hoor. Mustafi/Kimmich/Hector ookquote:Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Een speler als Brandt opstellen terwijl dit je B/C-elftal is
Goeie genade
Klopt, Duitsland maakt er ook altijd een team van. De spelers die kut spelen bij hun club spelen opeens veel beter bij Die Mannschaft. Bij Frankrijk merk ik daar eigenlijk niets van als we spreken over spelen als een team.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Qua materiaal wel, maar bij Frankrijk komt het er zelden uit. Duitsland is zo'n land, met grote toernooien kunnen ze nog een elftal uit de 2. Bundesliga opstellen en het werkt ineens allemaal, met enorm veel gemak zelfs lijkt het. Vaak als ze dan uitgeschakeld worden is het ook niet op kwaliteit afgetroefd maar meer zo'n wedstrijd waarin het net even wat tegen blijkt te zitten (halve finale EK vorig jaar bv.)
Bij het Duitsland heb je ook altijd wel een paar spelers die in de nationale ploeg belachelijk goed lijken maar in clubverband is het toch (een stuk) minder. Podolski was daar het schoolvoorbeeld van.
Duitsland krijgt toch ook een beetje de reputatie van falen op het moment supreme de laatste tijdquote:Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Qua materiaal wel, maar bij Frankrijk komt het er zelden uit. Duitsland is zo'n land, met grote toernooien kunnen ze nog een elftal uit de 2. Bundesliga opstellen en het werkt ineens allemaal, met enorm veel gemak zelfs lijkt het. Vaak als ze dan uitgeschakeld worden is het ook niet op kwaliteit afgetroefd maar meer zo'n wedstrijd waarin het net even wat tegen blijkt te zitten (halve finale EK vorig jaar bv.)
Bij het Duitsland heb je ook altijd wel een paar spelers die in de nationale ploeg belachelijk goed lijken maar in clubverband is het toch (een stuk) minder. Podolski was daar het schoolvoorbeeld van.
Klosegodquote:Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet echt de grote sterren eerder de waterdragersquote:Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zitten ook wel wat A-spelers in de selectie hoor. Mustafi/Kimmich/Hector ook
Watquote:Op maandag 19 juni 2017 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsland krijgt toch ook een beetje de reputatie van falen op het moment supreme de laatste tijd
Elke keer laten ze het mooiste voetbal zien, iedereen schrijft ze naar de finale en dan vliegen ze er lullig uit.quote:
tot 2014 hadden ze dat wel natuurlijkquote:
Onzin. Spanje was in die jaren daarvoor gewoon net wat beter. Had niks met falen van Duitsland te maken. En die jaren daarvoor hadden ze echt een kut lichting. Met als dieptepunt EK 2004.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tot 2014 hadden ze dat wel natuurlijk
Juist een tof toernooi tot aan de kwartfinalesquote:Op maandag 19 juni 2017 17:34 schreef Caland het volgende:
Oja 2014 wonnen ze natuurlijk![]()
In mijn verdediging heb ik die finale ook niet gekeken. Wat een kuttoernooi was dat zeg.
EK 2000 vond ik eigenlijk slechter. Tegenstanders waren toen veel matiger.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onzin. Spanje was in die jaren daarvoor gewoon net wat beter. Had niks met falen van Duitsland te maken. En die jaren daarvoor hadden ze echt een kut lichting. Met als dieptepunt EK 2004.
Toen Nederland dat EK niet won wist je dat ze nooit meer wat gingen winnenquote:Op maandag 19 juni 2017 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EK 2000 vond ik eigenlijk slechter. Tegenstanders waren toen veel matiger.
Verliezen van B team Tsjechië dan man man manquote:Op maandag 19 juni 2017 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke moet wel bij gezegd worden dat een gelijkspelletje tegen Letland echt dramatisch is natuurlijk.
oja dat was natuurlijk een B-teamquote:Op maandag 19 juni 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verliezen van B team Tsjechië dan man man man
Net als de Duitse goaliequote:
EK 1984 / 2000 / 2004quote:Op maandag 19 juni 2017 17:34 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer was dan de laatste keer dat Duitsland de groepsfase van een WK verloor? of beter gezegd niet kon doorstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |