Ik heb een poster van hem op mijn kamer van die documentaire.
O Ramses is zo goed. Wat een persoon.
quote:Naakt In De Orkaan is een erg leuk boek als aanvulling op de documentaire. Af en toe wat zweverig geschreven, maar je komt veel meer over de persoon te weten dan uit de documentaire.
Op donderdag 25 december 2003 00:43 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
RAMSESO RAMSES
Ik heb een poster van hem op mijn kamer van die documentaire.
O Ramses is zo goed. Wat een persoon.
Doet het erg goed als de stereo hard staat en het buiten donker en stil is!!! KIPPENVEL
Ramses Shaffy...
Ben groot bewonderaar van de man. Mochten er mensen zijn die mooie CD-opnamen hebben die moeilijk te vinden zijn, ik houd me aanbevolen...
(inderdaad mijn nick is met eerbied van Shaffy geleend)
quote:De studioversie duurt iets langer.
Op donderdag 22 januari 2004 02:03 schreef Seborik het volgende:
Wat is het toch jammer dat de Shaffy Cantate zo kort duurt.
Maar de live-versie blijft toch het leukste.
quote:Bijna alles van Shaffy is moeilijk op cd te vinden.
Op maandag 19 januari 2004 00:49 schreef Sammy3000 het volgende:
"Ik Drink" is denk ik het mooiste nummer dat ooit in het Nederlands gezongen is.Doet het erg goed als de stereo hard staat en het buiten donker en stil is!!! KIPPENVEL
Ramses Shaffy...
![]()
![]()
![]()
Ben groot bewonderaar van de man. Mochten er mensen zijn die mooie CD-opnamen hebben die moeilijk te vinden zijn, ik houd me aanbevolen...
(inderdaad mijn nick is met eerbied van Shaffy geleend)
Zelfs een cd als Ramses 97 is niet fatsoenlijk op cd te vinden, maar alleen in een lelijke Hollandse Glorie versie (wat klinkt als een mayonaise merk ofzo), waar alle nummers door elkaar zijn gegooid en er ook nog eens twee nummers missen.
En de eerste drie platen zijn alleen in een lelijke drie-orginals versie te vinden, waarbij ze leuk het tweede album over twee cd's hebben uitgesmeerd.
De man wordt echt schandelijk behandeld eigenlijk wat zijn ouvre betreft.
En op www.mysterieschool.nl kan je dus wat zeldname opnames uit 1985 vinden.
Onder links.
Vanwaar dequote:Op maandag 6 september 2004 01:23 schreef Cora het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
Ik heb vandaag een ongelofelijke kutdag!quote:Op maandag 6 september 2004 01:26 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar de?
Ik heb hem gezien!!! Alleen Laat me net gemistquote:Op maandag 17 april 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
Waarom is niemand helemaal gek aan het worden vanwege het feit dat de goede man gewoon op bevrijdingspop staat?
Ik zag een fragment bij dat pauperprogramma van Santegoeds op Talpa.quote:Op maandag 17 april 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
Waarom is niemand helemaal gek aan het worden vanwege het feit dat de goede man gewoon op bevrijdingspop staat?
Ja inderdaad, we hadden een keer gevraagd of hij wat op een cd wou schrijven want we kennen iemand die is fan blabla.. Mn tante geeft hem een papiertje waarop stond: Gefeliciteerd met je verjaardag, Shaffy..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:17 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem gezien op bevrijdingspop.
En hij toonde daar prachtig aan dat vroeg sterven toch ook wel zo zijn charme heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |