Herrie 's nachts is gewoon kut. En het kan makkelijk worden verminderd. Gewoon normaal doen lijkt mij.quote:Op donderdag 22 juni 2017 22:07 schreef mar1m het volgende:
Man o man , tokkies werken niet.
En gaan zeker niet om 4.00 naar hun werk toe. Ik zag ook al in een comment dat iemand het vervelend vind dat er een auto om 5.30 wordt gestart.
Dat doe ik ook want ik moet naar mijn werk. En je kunt niet verwachten dat ik de auto eerst even naar de snelweg duw. En als je mij er op aanspreekt ,dan ben je pas een tokkie of een zak hooi.
Maar goed om 4.00 is het een ander verhaal.
Maar om iemand gelijk een aso en een tokkie te noemen?
Vraag gewoon face to face of het mss anders kan of informeer idd eens bij de andere buren.
Maar wat al eerder genoemd is , tegenwoordig heeft bijna iedereen overal last van. Leven en laten leven is er vaak niet meer bij. Maar ja dat is weer een gevolg van onze welvaarts maatschappij. Evenals veel mensen een auto of twee en soms een motor hebben.
Lijkt me dat die t briefje wel goed vastmaaktquote:Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar hij weet niet of het gelezen is. Misschien is het eraf gewaaid of weet ik veel wat. Daar hoop ik op, dat de motormuis mee wil denken.
Maar voor het geval van niet probeer ik ook wat advies te geven.
Het gaat om het onnodige geluid. Als je opzettelijk een brulpijp op je voertuig zet dan heb je gewoon schijt aan de mensen in je omgeving.quote:Op donderdag 22 juni 2017 22:07 schreef mar1m het volgende:
Man o man , tokkies werken niet.
En gaan zeker niet om 4.00 naar hun werk toe. Ik zag ook al in een comment dat iemand het vervelend vind dat er een auto om 5.30 wordt gestart.
Dat doe ik ook want ik moet naar mijn werk. En je kunt niet verwachten dat ik de auto eerst even naar de snelweg duw. En als je mij er op aanspreekt ,dan ben je pas een tokkie of een zak hooi.
Maar goed om 4.00 is het een ander verhaal.
Maar om iemand gelijk een aso en een tokkie te noemen?
Vraag gewoon face to face of het mss anders kan of informeer idd eens bij de andere buren.
Maar wat al eerder genoemd is , tegenwoordig heeft bijna iedereen overal last van. Leven en laten leven is er vaak niet meer bij. Maar ja dat is weer een gevolg van onze welvaarts maatschappij. Evenals veel mensen een auto of twee en soms een motor hebben.
Dat is ook weer overdreven. Denk dat 25-50% van de motoren wel een andere uitlaat heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:27 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Het gaat om het onnodige geluid. Als je opzettelijk een brulpijp op je voertuig zet dan heb je gewoon schijt aan de mensen in je omgeving.
Daar hebben we een aantal jaar geleden het woord "tokkie" voor uitgevonden
90% van de motorrijders zijn dan ook onaangepaste mongolen. Rijden rond alsof ze het uitgevonden hebben onder het mom van liefhebberij terwijl ze het verneuken voor de welwillenden.quote:Op zondag 25 juni 2017 11:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Denk dat 25-50% van de motoren wel een andere uitlaat heeft.
En die zijn echt niet tokkie, is gewoon onderdeel van het tunen.
Onaangepaste mongolen.. hmm oke.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
90% van de motorrijders zijn dan ook onaangepaste mongolen. Rijden rond alsof ze het uitgevonden hebben onder het mom van liefhebberij terwijl ze het verneuken voor de welwillenden.
Je bent pas liefhebber als je motor een tyfusherrie maakt. De buurt moet wel meegenieten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Onaangepaste mongolen.. hmm oke.
En de liefhebbers zijn zeker alleen die kneusjes op hun bmw en zo'n oranje veiligheidsvestje aan..
Dat zal best maar als andere mensen daar last van hebben ben je nog steeds textbook tokkiequote:Op zondag 25 juni 2017 11:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Denk dat 25-50% van de motoren wel een andere uitlaat heeft.
En die zijn echt niet tokkie, is gewoon onderdeel van het tunen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |