Ik lust ze rauw.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:46 schreef hafcfan het volgende:
![]()
Dat stukje over die hond. Echt dierenvriend dus
Ik nam je moeder ook stapsgewijs.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:52 schreef Ingolstadt het volgende:
Ah fap je nog steeds op dat tien jaar oude stukje?
Was het bij het stadscafé of de Verdraagzaamheid ?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:52 schreef Toto69 het volgende:
Ik was laatst in Bommel (vorige week zaterdag) en ik had echt de neiging om iemand te vragen waar Herman van Tongerlo woontmaar ik vond het toch beschamend omdat m'n vriendin erbij was en die hoeft niet van fok te weten
We hebben aan de waal gezeten, bij een soort beeld dat met een hand omhoog staat. Misschien zegt dat je ietsquote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het bij het stadscafé of de Verdraagzaamheid ?
Ja, gruwelijk. Nog een column aan gewijd. vergeleek hem met Philips Cocu op laag water.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben aan de waal gezeten, bij een soort beeld dat met een hand omhoog staat. Misschien zegt dat je iets
Initialen ?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:57 schreef LompeHork het volgende:
De kerel van m'n tante komt en woont in Zaltbommel trouwens, zou me niets verbazen als je 'm kent.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, gruwelijk. Nog een column aan gewijd. vergeleek hem met Philips Cocu op laag water.
Pics van je tantequote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:57 schreef LompeHork het volgende:
De kerel van m'n tante komt en woont in Zaltbommel trouwens, zou me niets verbazen als je 'm kent.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.daar zou jij sowieso op fappen.
Volwassen reactie. Als die lezers van dat clubblad hierop af kwamen was het zeker het G-team.quote:
Klopt. Waren op excursie naar de G-plek. Geile Bep had zich als vrijwilligster aangemeld.quote:Op zondag 18 juni 2017 00:10 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Volwassen reactie. Als die lezers van dat clubblad hierop af kwamen was het zeker het G-team.
Het stukje kan geen 10 jaar oud zijn, want erboven staat er een artikel over de Wereldwinkel die in 2009 opende. Beter opletten.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 23:52 schreef Ingolstadt het volgende:
Ah fap je nog steeds op dat tien jaar oude stukje?
Kutquote:Op zondag 18 juni 2017 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het stukje kan geen 10 jaar oud zijn, want erboven staat er een artikel over de Wereldwinkel die in 2009 opende. Beter opletten.
Zeggen ze wel vakerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |