Geen echt haar of gewoon voor de lol?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:37 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft die mady nu weer op haar hoofd.....hoeveel pruiken komen er tevoorschijn.
Niet doen hoor, je eigen leven is belangrijker dan zo'n speelster in een soapserie.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:37 schreef sararaats het volgende:
Maar ik zal niet te hard kwijlen hoor.
Heb nog een leven met behandelingen.
Zal wel voor de lol zijn, maar ze doet het graag.....Rode lang haar, zwarte korte haar en nu weer een blonde kort haar.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen echt haar of gewoon voor de lol?
Belg maar ik zal erop letten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:39 schreef Jayda het volgende:
Lama, heb 't al opgezocht. In het vervolg graag in 't Nederlands.Eén cosser die de taal verneukt is ruim voldoende.
Ja.... een bijzondere genegenheid / zwak / voorliefde voor iemand hebben.quote:
Is dat samen?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
Fay en Chipp. Fay is het mannetje en Chipp het vrouwtje...
Zie een heel andere Bo.....quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:44 schreef rowan634 het volgende:
beau geeft madi tips hoe een vulgaire docente te zijn
Volgens de ondertitelaar van SBS6 zei Madi dat ze al wist op wie iedereen geilt. Volgens mij zei ze 'gaat' en niet 'geilt'...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:44 schreef rowan634 het volgende:
beau geeft madi tips hoe een vulgaire docente te zijn
Ik zie die twee en zie dat Fay dominanter is dan Chipp. Misschien had ik moeten zeggen..Fay is het haantje en Chipp het kippie...hahahaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Is dat samen?
Ik heb wat gemist denk ik.
Hahaha ja. Toch maar oppassen met haantjes. De haan van mijn zus viel zomaar haar dochter aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie die twee en zie dat Fay dominanter is dan Chipp. Misschien had ik moeten zeggen..Fay is het haantje en Chipp het kippie...hahaha
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goeie genade.
Even op de andere stream kijken, ik schik me kapot man.
[ afbeelding ]
Hebben ze schrik van hem? Geef nu toe, ze zijn toch allemaal wat lui.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:49 schreef rowan634 het volgende:
chipp doet echt geen flikker he
en niemand zegt er wat van
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goeie genade.
[ afbeelding ]
Doodshoofdkopjequote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goeie genade.
[ afbeelding ]
ook een wilde nacht gehad zeker, net als beuquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ze kijkt nou naar jou.
Net goed, moet je haar maar niet uitlachen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eng. Straks kan ik niet meer slapenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ze kijkt nou naar jou.
Net goed, moet je haar maar niet uitlachen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is de Utopia pauw.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:50 schreef Jayda het volgende:
[..]Whahaha, die UI van jou!
(Had daar ook screenshots van gemaakt, té droog)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ook een wilde nacht gehad zeker, net als beu
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is de Utopia pauw.gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:52 schreef Jayda het volgende:
[..]
Stille wateren, diepe gronden? Zoiets?![]()
Nu Floor nog.
Omg!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Justum oren op en in de hoek.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is de Utopia pauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak altijd screenshots van 'm als ie iets leuks doet. Stiekem door het raam naar binnen gluren, camera inspecteren, op het dak van het buitenpodium gaan zitten terwijl ze oefenden voor DWM2...![]()
Madi tegen de pauw: "Jij bent net zo mooi als ik".......... écht niet!![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
Omg!
Net zoals vroeger bij de nonnekes.
Dat zijn de leukste gifjes en caps.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:57 schreef Jayda het volgende:
[..]![]()
Ik maak altijd screenshots van 'm als ie iets leuks doet. Stiekem door het raam naar binnen gluren, camera inspecteren, op het dak van het buitenpodium gaan zitten terwijl ze oefenden voor DWM2...![]()
Madi tegen de pauw: "Jij bent net zo mooi als ik".......... écht niet!
Denkt die kale nu echt dat hij choreograaf is?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:56 schreef Bblurker2 het volgende:
Heeft ze nu een zwart jurkje of rokje aan? Ik dacht eerst dat het een broekje was oid.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denkt die kale nu echt dat hij choreograaf is?
Hij voelt zich heel watquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denkt die kale nu echt dat hij choreograaf is?
Ik heb het gelukkig niet meer moeten doen.quote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste gifjes en caps.
we moeten denken dat ze allemaal voor floor gaan, dan zegt floor straks dat ze naar huis wil en mag larissa blijven, goede scriptschrijver ben ik hequote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie doet naar tegen Larissa
Hoe vaker die kale klapjosti in beeld hoe meer ik moet kotsenquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe vaker die kale klapjosti in beeld hoe meer ik moet kotsen.... trouwens wel goed voor
het dieet
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe vaker die kale klapjosti in beeld hoe meer ik moet kotsen.... trouwens wel goed voor
het dieet
Ik weet het niet met die Floor ...heb zo het idee dat ze zo na 10 dagen daar kan zeggen van doei..ik ga toch maar naar huis....quote:
Het is ook saai,,,quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:11 schreef Ranah het volgende:
floor straalt steeds uit dat ze er geen bal aan vindt daar al zegt ze anders
van mij mag ze,kraak noch smaak aan,verwekt in azijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet met die Floor ...heb zo het idee dat ze zo na 10 dagen daar kan zeggen van doei..ik ga toch maar naar huis....
Ja het ambtenarenbestaan voor een avontuur vaarwel zeggen, om te ontdekken, dat het als ambtenaar toch spannender isquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet met die Floor ...heb zo het idee dat ze zo na 10 dagen daar kan zeggen van doei..ik ga toch maar naar huis....
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja het ambtenarenbestaan voor een avontuur vaarwel zeggen, om te ontdekken, dat het als ambtenaar toch spannender is
Bij binnenkomst zei ze daar wel iets over, maar je kunt met 'n kléín beetje moeite ook een glimlach op je gezicht toveren. Fake it till you make it!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:11 schreef Ranah het volgende:
floor straalt steeds uit dat ze er geen bal aan vindt daar al zegt ze anders
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:14 schreef Jayda het volgende:
[..]
Bij binnenkomst zei ze daar wel iets over, maar je kunt met 'n kléín beetje moeite ook een glimlach op je gezicht toveren. Fake it till you make it!
Waar komt dat nu weer vandaan? Cemal bekeek het gister nog op de pc.quote:
Dat laatste sowieso natuurlijk. Maar dat is lachen als een boerin met kiespijn..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:14 schreef Jayda het volgende:
[..]
Bij binnenkomst zei ze daar wel iets over, maar je kunt met 'n kléín beetje moeite ook een glimlach op je gezicht toveren. Fake it till you make it!
je bent de zoveelste,ze heeft er idd van weg,hopelijk heeft ze ook de power van Carrie.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond Floor ook op iemand lijken die ik ken en ik ben erachter gekomen, denk ik.
Van de film Carrie.
Sissy Spacek
https://www.google.nl/img(...)AKHfveC9kQ_B0IkwEwCg..i&docid=KTrSMNqmGNA4fM&itg=1&sa=X&ved=0ahUKEwjgqpaTicPUAhVMYlAKHfveC9kQ_B0IkwEwCg&ei=tC1EWeCAF8zEwQL7va_IDQ
Ja inderdaad die...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond Floor ook op iemand lijken die ik ken en ik ben erachter gekomen, denk ik.
Van de film Carrie.
Sissy Spacek
https://www.google.nl/img(...)AKHfveC9kQ_B0IkwEwCg..i&docid=KTrSMNqmGNA4fM&itg=1&sa=X&ved=0ahUKEwjgqpaTicPUAhVMYlAKHfveC9kQ_B0IkwEwCg&ei=tC1EWeCAF8zEwQL7va_IDQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |