abonnement Unibet Coolblue
pi_171733106
Voor degene die nog geloven dat de regeringen, grote multinationals, geheime diensten en de banken er zijn in service voor de mensheid, dan is dit interview wellicht een goede eye-opener :).

Voormalig bankier Ronald Bernard vertelt alles inclusief het moment dat hij brak toen zijn gewetenloze glanscarrière in de financiële wereld hem in pedofiele kringen bracht. Hij vertelt over de werkelijke macht en nog veel meer... Interview in het Nederlands.

Deel 1 :

Deel 2 :


Deel 3:

Deel 4:


[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 16-06-2017 15:54:36 ]
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_171733429
Ik geloof hem helaas niet.
Conscience do cost.
pi_171733640
Ja ik geloof hem wel. Ik vind hem eerlijk overkomen.. je ziet dat hij het soms moeilijk heeft, hij raakt mij (niet omdat hij op een gegeven moment moet huilen). Ik geloof ook niet iedereen. Ieder moet voor zichzelf beslissen of iets als waarheid (aan) voelt. We hebben allemaal zo'n "radar". Als deze man liegt, verdient ie een oscar.

Ze hebben ook op youtube een kleine body analyse van zijn lichaamstaal gemaakt waarin de conclusie is dat zijn lichaam de waarheid spreekt. Body language liegt vaak niet zeggen ze toch.

[ Bericht 9% gewijzigd door Innercircle op 16-06-2017 15:43:19 (meer info) ]
Always keep an open mind and a compassionate heart
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:37:08 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171733781
islamitisch bankieren ^O^
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:42:32 #5
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171733903
Grappig altijd dat voor iemand die "heel hoog en diep" zat er nooit iets verifieerbaars en concreets te vinden is over zijn werkverleden.
pi_171734024
Klopt inderdaad dat er niet veel te vinden is over zijn werkverleden voor de top van de pyramides zeg maar. Hij praat wel veel over zijn werkverleden. Dit ging voor een groot deel over het wegsluizen van geld zodat je het niet meer kan tracken, maar dat het wel volgens de regels bleef. Ik kan me voorstellen dat hierover niet veel in zijn cv staat ;-).

Heel van het wat hij zegt in het tweede deel is wel verifieerbaar :) .
Always keep an open mind and a compassionate heart
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:52:27 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171734067
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Grappig altijd dat voor iemand die "heel hoog en diep" zat er nooit iets verifieerbaars en concreets te vinden is over zijn werkverleden.
daar moest ie vast voor tekenen.

verder is 't natuurlijk wel goed om te weten dat de financiele wereld op 'niks' is gebaseerd en alleen maar geld kost met islamitisch bankieren als tegenpool.

't is wel fijn om te weten dat 't zo werkt, dat voorkomt frustratie. als je 't niet weet dan loop je mogelijk je hele leven met een onbeantwoorde vraag: waarom is alles zoals 't is (financieel/economisch)? omdat iluminati ;)

geld & de gevestigde orde. vroeger deden boeren dat ook, die trouwden met andere boeren zodat grond binnen de families bleef met als gevolg vormen van inteelt.

laten we er vanuit gaan dat de financiele BIS top ook zo gevormd is, de rijkste families die samen een systeem verwerkelijkt hebben waar iedereen 'gebruik' van maakt. 't zijn en blijven mensen, ze staan natuurlijk nergens geregistreerd omdat immuniteit & onschendbaarheid en geven blijk van bestaan via mensen zoals 'survivor' Ronald Bernard.

mooi verhaal hè :)

verder niks van aantrekken, gewoon speed snuiven en hoeren neuken, DWDD.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171780537
Interessant. Benieuwd naar de rest.
pi_171783416
Uhm, dit is nu al zo'n beetje het 4e topic over dit filmpje. :')
  maandag 19 juni 2017 @ 09:10:07 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171783630
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 08:53 schreef illusions het volgende:
Uhm, dit is nu al zo'n beetje het 4e topic over dit filmpje. :')
Ja precies en volgens mij was deze meneer bezig zijn eigen bank te beginnen en is er met de volledige inleg van goedgelovige mensen vandoor. _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:12:46 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171783675
Overigens niet de eerste keer:
http://www.parool.nl/binn(...)er-ronald-b~a274423/

Stukje over zijn laatste escapades:
http://revolutionaironlin(...)ist-sanne-ten-hoove/
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_171784091
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja precies en volgens mij was deze meneer bezig zijn eigen bank te beginnen en is er met de volledige inleg van goedgelovige mensen vandoor. _O-
Zoiets was het ja, het was niet heel fris in ieder geval. Bleek dat meneer dus compleet uit z'n nek lulde, geen verifieerbare historie had (die overeen kwam met zijn woorden) en het gebruikte om een of ander oplichtingsprojectje op te zetten - dit filmpje was de "goodwill."
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 10:40:14 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_171785178
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja precies en volgens mij was deze meneer bezig zijn eigen bank te beginnen en is er met de volledige inleg van goedgelovige mensen vandoor. _O-
Oeps, dat maakt zijn verhalen meteen een stuk minder geloofwaardig.
pi_171785443
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 10:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oeps, dat maakt zijn verhalen meteen een stuk minder geloofwaardig.
Toch komt ie elke 2 weken weer naar boven in een nieuw topic hier. :+
pi_171787443
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:52 schreef sturmpie het volgende:

[..]

daar moest ie vast voor tekenen.

verder is 't natuurlijk wel goed om te weten dat de financiele wereld op 'niks' is gebaseerd en alleen maar geld kost met islamitisch bankieren als tegenpool.

De financiële wereld kost dus geld :)

Maar hij is wel degelijk ergens op gebaseerd.
Verder is islamitisch bankieren in de praktijk niet veel anders dan ons bankenstelsel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171791949
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja precies en volgens mij was deze meneer bezig zijn eigen bank te beginnen en is er met de volledige inleg van goedgelovige mensen vandoor. _O-
De website van DBB (de blije bank) is gewoon te bereiken met alle informatie over de mensen die betrokken zijn bij die bank (inclusief Ronald).

https://deblijeb.nl/over-ons/wie-zijn-blij.html

Op hun facebook, waar mensen nog steeds positief reageren op het initiatief, lees ik ook niks over dat hij met het geld van mensen vandoor is. Gezien de hoeveelheid mensen die betrokken zijn bij de bank zou je er toch ergens iets over moeten lezen.

quote:
Ik kan nergens uit opmaken dat het gaat om Ronald Bernard uit de OP. Op google zie ik ook dat alleen het Parool hierover berichtte (die het steeds heeft over Ronald B.). Ik vraag me dus af hoe jij weet dat het gaat om dezelfde persoon.

- In dat bericht staat ook dat Ronald B. 36 jaar is (bericht uit 2010, maakt die persoon nu 43 jaar), volgens de website van DBB is Ronald Bernard echter 55 jaar. Lijkt me duidelijk dat het niet om dezelfde persoon gaat.

quote:
Stukje over zijn laatste escapades:
http://revolutionaironlin(...)ist-sanne-ten-hoove/
Zo vreemd is dat niet dat ze de CV van Ronald niet willen overhandigen aan iemand die zich nét, via e-mail, heeft aangemeld om als vrijwilliger te werken voor hen. Als je gaat solliciteren dan handig jij je CV over aan je werkgever, en niet andersom. Hier kun je de correspondentie lezen, voor zover die waar is, tussen Sanne ten Hoove (ex-verslaggever van de Volkskrant) en DBB (ene Peter S., niet eens Ronald zelf).

http://revolutionaironlin(...)en-van-es-revisited/

Sanne wilde daar zelf als vrijwilliger gaan werken en vraagt dan al in zijn 2de e-mail aan een medewerker van de bank: "Kun je me het CV van Ronald ook toesturen? Ben nieuwsgierig wat ie precies heeft gedaan. Dankjewel alvast!"

Ik vind dit toch wel een rare manier van benaderen en vragen, en juist verdacht van zijn kant omdat het een ex-journalist is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tevik op 21-06-2017 14:53:56 ]
  maandag 19 juni 2017 @ 16:18:19 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171792292
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:02 schreef Tevik het volgende:
De website van DBB (de blije bank) is gewoon te bereiken met alle informatie over de mensen die betrokken zijn bij die bank (inclusief Ronald).

https://deblijeb.nl/over-ons/wie-zijn-blij.html

Op hun facebook, waar mensen nog steeds positief reageren op het initiatief, lees ik ook niks over dat hij met het geld van mensen vandoor is. Gezien de hoeveelheid mensen die betrokken zijn bij de bank zou je er toch ergens iets over moeten lezen.
Zou je wel verwachten inderdaad. En de bronnen zijn schaars/ lijken van één bron te komen. Wellicht was ik wat voorbarig.
quote:
Ik kan nergens uit opmaken dat het gaat om Ronald Bernard uit de OP. Op google zie ik ook dat alleen het Parool hierover berichtte (die het steeds heeft over Ronald B.). Ik vraag me dus hoe jij weet dat het gaat om dezelfde persoon.

- In dat bericht staat ook dat Ronald B. 36 jaar is (bericht uit 2010, maakt die persoon nu 43 jaar), volgens de website van DBB is Ronald Bernard echter 55 jaar. Lijkt me duidelijk dat het niet om dezelfde persoon gaat.
Het was één google actie. :o Je zou zo eens gelijk kunnen hebben.
quote:
Zo vreemd is dat niet dat ze de CV van Ronald niet willen overhandigen aan iemand die zich nét, via e-mail, heeft aangemeld om als vrijwilliger te werken voor hen. Als je gaat solliciteren dan handig jij je CV over, en niet andersom, dat je werkgever zijn CV aan jou moet overhandigen. Hier kun je de correspondentie, voor zover die waar is, lezen tussen Sanne ten Hoove (ex-verslaggever van de Volkskrant) en DBB (ene Peter S., niet eens Ronald zelf).

http://revolutionaironlin(...)en-van-es-revisited/

Sanne wilde daar zelf als vrijwilliger gaan werken en vraagt dan in een e-mail aan een medewerker van de bank: "Kun je me het CV van Ronald ook toesturen? Ben nieuwsgierig wat ie precies heeft gedaan. Dankjewel alvast!"

Ik vind dit toch wel een rare manier van benaderen en vragen, en juist verdacht van zijn kant omdat het een ex-journalist is.
Mwah, het is niet zo kort door bocht als jij stelt hier. :)

Hier wat verdere nuancering:
http://revolutionaironlin(...)ist-sanne-ten-hoove/

Hier wat achtergrond in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-een-cent~a4449137/
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 19 juni 2017 @ 18:55:56 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171795609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:19 schreef ems. het volgende:
Ik geloof hem helaas niet.
Waarom verbaast me dat niet.

Je blijft hangen in kinderversie van de realiteit. Of ben jezelf nog minderjarig. Grapjurk.

Newsflash voor je. De wereld wordt gerund door active kinderverkrachters.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 19 juni 2017 @ 19:00:57 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171795696
Goede onderbouwing weer Lambiek
pi_171795709
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat niet.
Omdat je weet dat ik waarde hecht aan bewijs en dat dat totaal afwezig is in die filmpjes? Niet iedereen is zo happig om maar alles te geloven wat in hun straatje past.
quote:
Je blijft hangen in kinderversie van de realiteit. Of ben jezelf nog minderjarig. Grapjurk.

Newsflash voor je. De wereld wordt gerund door active kinderverkrachters.
Je projecteert je onzekerheden op alles behalve jezelf. Tot de tijd dat je bewijs hebt voor je belachelijke insinuaties zal je propaganda weinig goeds doen. Zo werkt de grote mensen wereld nou ;)
Conscience do cost.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 19:25:15 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_171796190
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat niet.

Je blijft hangen in kinderversie van de realiteit. Of ben jezelf nog minderjarig. Grapjurk.

Newsflash voor je. De wereld wordt gerund door active kinderverkrachters.
Je roept ook weer zomaar wat. Vanzelfsprekend zonder een flintertje bewijs. Stop eens met dat ongenuanceerde geblaat en insinuaties.
  maandag 19 juni 2017 @ 19:41:50 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171796540
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je roept ook weer zomaar wat. Vanzelfsprekend zonder een flintertje bewijs. Stop eens met dat ongenuanceerde geblaat en insinuaties.
het zijn geen insinuatis.

Wake up
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 19:43:00 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_171796558
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het zijn geen insinuatis.

Wake up
Dat weet ik. Jij gelooft het echt.
  maandag 19 juni 2017 @ 19:54:18 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171796775
https://wakeup-world.com/(...)est-levels-of-power/

https://isgp-studies.com/(...)x-affair-the-accused

Neem de katholieke kerk erbij.

Dus Stop er eens mee in dat achterlijk naive disneywereld te hangen.

Overigens is disney ook tot pedoring.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171796825
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
https://wakeup-world.com/(...)est-levels-of-power/

https://isgp-studies.com/(...)x-affair-the-accused

Neem de katholieke kerk erbij.

Dus Stop er eens mee in dat achterlijk naive disneywereld te hangen.

Overigens is disney ook tot pedoring.
Degene die in de fantasiewereld is blijven hangen gaat door het leven als Lambiekje. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')