Misschien doet de moeder dat ook met haar vriendin... weet jij veel..quote:Op zondag 18 juni 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het serieus al een probleem vinden bijvoorbeeld de moeder van een klasgenoot van mijn kind te informeren als ik haar man zoenend met een vent in Amsterdam zou hebben gezien, dat lijkt me als buitenstaander simpelweg je taak niet.
Nee, uiteraard niet. En al helemaal niet als agent. Meer dan terecht dat deze zielige vent met pek en veren het korps uitgekotst is en van mij mag ie lekker een half jaartje brommen tussen zijn oude kennissen.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het serieus al een probleem vinden bijvoorbeeld de moeder van een klasgenoot van mijn kind te informeren als ik haar man zoenend met een vent in Amsterdam zou hebben gezien, dat lijkt me als buitenstaander simpelweg je taak niet.
Al even afgezien van het feit dat je sowieso niets te maken hebt met de relatie van een ander, daar blijf je gewoon vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |