abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2017 @ 10:40:27 #101
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171766763
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het serieus al een probleem vinden bijvoorbeeld de moeder van een klasgenoot van mijn kind te informeren als ik haar man zoenend met een vent in Amsterdam zou hebben gezien, dat lijkt me als buitenstaander simpelweg je taak niet.
Misschien doet de moeder dat ook met haar vriendin... weet jij veel..
Ik bemoei me nooit met relaties van een ander, heb ik gewoon niets mee te maken, hoe dicht ze ook bij je staan..
Het is hun relatie.. daar kunnen ze heel goed zelf mee dealen.. relaties zijn er in alle soorten en maten.. :Y
pi_171766773
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het serieus al een probleem vinden bijvoorbeeld de moeder van een klasgenoot van mijn kind te informeren als ik haar man zoenend met een vent in Amsterdam zou hebben gezien, dat lijkt me als buitenstaander simpelweg je taak niet.

Al even afgezien van het feit dat je sowieso niets te maken hebt met de relatie van een ander, daar blijf je gewoon vanaf.
Nee, uiteraard niet. En al helemaal niet als agent. Meer dan terecht dat deze zielige vent met pek en veren het korps uitgekotst is en van mij mag ie lekker een half jaartje brommen tussen zijn oude kennissen.
pi_171767525
Misschien was het beroepsautomatisme ik leg het even uit ;)

(Hoofd)Agenten zijn gewend om via dreigende brieven geld van mensen te eisen.
Hij zag kentekens iets wat hem aan zijn werk deed denken en schoot in de automatische piloot en schreef ze aan om geld te eisen.
Onschuldig dus hij wilde alleen maar zijn werk goed doen!

Zaak opgelost slotje :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')