abonnement Unibet Coolblue
pi_171726450
Dag 1 ( gisteren )


Aankomst met de veerboot


Eerste stop: Bodiam Castle


Tweede stop: Beachy Head


Schitterend landschap langs de kust


Derde stop: Birling Gap and the Seven Sisters. ( Strand, waar je langs de krijtrotsen kunt wandelen )


Overnachting stop: Eastbourne ( De pier )

Was een lange dag: om 4:30 vanuit Kerkrade naar Duinkerke gereden, om 8:15 waren wij er. Alles netjes doorlopen en daarna was het wachten...



Om 10:00 dus met de veerboot vertrokken, nog op de veerboot een Engels ontbijt gegeten. Een beetje geslapen, en twee uur later waren wij al in Engeland.

Hartstikke eng was dat: direct ging ik de mis in, bij de eerste rotonde had ik even een paar seconden nodig bij het om schakelen. Dus linksaf de rotonde nemen!

Achteraf nog een paar de fout in gegaan: bij een rotonde keek ik eerst naar links en dan pas na rechts, nou dat moet andersom en dat heb ik geweten. Ik stopte natuurlijk wel, maar hoorde een vrachtwagen vol op de claxon drukken.

Daarna nog een keer bij linksaf slaan op de verkeerde weghelft gekomen, maar dat was niet zo erg. Toen zette ik de auto gewoon in de achteruit: volgens mij hebben ze daar wel begrip voor in Groot Brittannië.

Nu gaat het hoe dan ook goed, maar mijn vriendin heeft als taak mijlen omzetten naar KM's en mij herinneren aan de positie op de weg. De navigatie had ik eerst op mijlen omgezet, maar nu weer op KM's, want ik weet natuurlijk niet wat een yard is. Weet alleen dat 1 mijl 1.6km is.

Oh tanken was trouwens goedkoper in Engeland, dan in België, Duitsland ( i.v.m. tijdstip ) en Frankrijk​. Omgerekend betaalde ik per liter Euro 95 ( Unleaded ) ¤ 1,36 ( £ 1,19 ) en Dan zat ik niet eens bij het goedkoopste tankstation ;)
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 11:13:58 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_171728876
Mooie streek!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:16:25 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171728933
Props dat je het met die auto aandurft. _O_.

Blijft mooi dat Engeland.
And so is the past
  One tough cookie vrijdag 16 juni 2017 @ 11:23:46 #4
169210 liesje1979
pi_171729081
Leuk! En wat een schattig autootje! :D
pi_171739022
Leuke foto's, je laat zuid-oost engeland duidelijk adners zien dan wat ik in mijn hoofd had. Een stuk mooier ook :)

* polariteit schrijft de regio op zijn lijstje :)
Voor wat foto's, kijk hier
  User die je het meest gemist hebt 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 20:30:10 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_171739145
Het ziet er allemaal bekend uit O-)
En je gaat de komende dagen prachtig weer hebben :Y
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 20:35:41 #7
45833 crew  Fogel
pi_171739218
Ziet er goed uit ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 22:23:22 #8
357044 Budapestenaar
pi_171741120
Leuk, met zo'n 205-je. Hadden m'n ouders vroeger :) Keep us posted! :9~
pi_171741220
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:10 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dag 1 ( gisteren )


Aankomst met de veerboot

Ik wil niet weten wat precies, maar die vogel heeft zo te zien echt een kutdag gehad :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171743631
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat precies, maar die vogel heeft zo te zien echt een kutdag gehad :D
Is de broer van Fogel.
  One tough cookie zaterdag 17 juni 2017 @ 00:06:16 #11
169210 liesje1979
pi_171743753
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat precies, maar die vogel heeft zo te zien echt een kutdag gehad :D
:D
En dat moet dan wel heel kut zijn, want aan de prachtige omgeving kan het niet liggen.
pi_171744095
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 00:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:D
En dat moet dan wel heel kut zijn, want aan de prachtige omgeving kan het niet liggen.
Daarom wil ik ook niet weten wat precies waarom hij zo kijkt. Of misschien juist toch wel? :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171744804
Dag 2 - Brighton


Royal Pavillon: van buiten in Indische stijl gebouwd, en van binnen is het vooral ingericht in Chinese stijl.

King George vond die landen namelijk fascinerend, ondanks dat hij er nog nooit was geweest. Wij zijn dus ook nog binnen geweest: als je het geld kunt missen zou ik dat zeker doen! Altijd leuk namelijk die voormalige verblijven van de Koninklijke familie :D


Gegeten moet er natuurlijk ook worden!


De kust, met op de achtergrond Brighton Pier :)


Brighton Musea: wel leuk om te doen, vooral als je toch al het Royal Pavillon bezoekt. Het vertelt ook het een en andere over de stad zelf ;)


Een van de vele winkel zijstraatjes, ook wel The Lanes genoemd. Leuk om gezien te hebben :)


Uitzicht op de zee vanaf Kemptown. Ouder gedeelte van Brighton, met veel winkeltjes en restaurants.


Brighton Pier, met helemaal op het einde een kermis op de pier 😎


Devil's Dyke, schitterend en rustig heuvelachtig landschap. Vergelijkbaar met het Heuvelland, maar dan nog adembenemender :D

En daarna doorgereden naar Edenbridge, waar wij overnachten om morgen weer verder te reizen. De eerste stop is dan Hever Kasteel, waar wij ons waarschijnlijk wel wat uurtjes gaan vermaken.

quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Props dat je het met die auto aandurft. _O_.

Blijft mooi dat Engeland.
Mauw het is gewoon nog een degelijke auto: was alleen balen toen ik een wieldop verloor, die ben ik nu dus ook echt kwijt :(

Maar je hebt echt niet zo'n modern bakbeest nodig om er mee in Engeland te rijden, zolang het geen rijdend wrak is ;)

quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat precies, maar die vogel heeft zo te zien echt een kutdag gehad :D
Misschien heeft die mis gegrepen toen de toeristen met koekjes de meeuwen ging voeren? Die beesten zijn namelijk echt niet bang voor de mens, die landen gewoon op de boot als je ze lokt met voedsel.

[ Bericht 14% gewijzigd door Diqiu-Long op 17-06-2017 01:17:21 ]
  zaterdag 17 juni 2017 @ 09:15:59 #14
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_171746742
Ahhh, de 205 Generation... die heb ik in 1996 of 1997 nog voor 20.000 gulden nieuw aangeschaft en in 2003 van de hand gedaan. Geweldig autootje!
It's not a lie, if you believe
pi_171748081
Ja ik had ookal bekijks toen ik in de rij voor de veerboot stond, toen kwamen een paar Belgische toeristen langs lopen.



Net ontbijt gehad: kon je voor £ 2 upgraden naar een large breakfast, nou dat heb ik geweten!
pi_171748164
})

Black Pudding :r
pi_171748203


Mee eens! Daarom heb ik er ook maar eentje van opgegeten, die smaak is mij gewoon te machtig :(
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:31:29 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171748295
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:22 schreef MCH het volgende:
})

Black Pudding :r
Geen bloedworst eten. :').
And so is the past
pi_171760942
Dag 3



Grootste gedeelte van de dag hebben wij besteed aan Hever Castle en Garden, schitterend kasteel en hele mooie tuinen :D


Binnen plaats van het kasteel





Enkele kamers in het kasteel zelf


Uitzicht vanuit het kasteel, op het 5 sterren hotel gedeelte?!


Zijaanzicht van het kasteel


Fontein in het park van het kasteel


Een Oude Kerk in Canterbury: het plaatsje waar wij vanacht overnachten, om morgen weer richting Dover te rijden.


Stadspoort van Canterbury


Uitzicht vanaf stadspark.


Zonsondergang vanaf het strand bij Whitstable, ongeveer 10km rijden vanaf Canterbury.
pi_171770884
Mooie updates. Ziet er echt tof uit daar :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_171780941
Weer terug in Nederland: file in België :(

Maar hier nog een paar foto's van de laatste dag, of eigenlijk halve dag. Want om 14:00 moesten wij alweer richting Dover rijden, en pas rond 23:00 waren wij thuis in Kerkrade.


Kathedraal van Canterbury


Parrot Pub ( Oudste pub in Canterbury )


Sunday Roast ( Blijkbaar iets speciaals wat men op zondag eet?! )


Kathedraal die uitsteekt boven de andere gebouwen.



En toen was het wachten tot wij de veerboot op mochten rijden: maar wij gaan zeker terug komen naar deze regio, er is nog veel te zien en 4 dagen is eigenlijk aan de korte kant.
  zondag 18 juni 2017 @ 23:51:42 #22
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171781041
Tof dat je je plan hebt doorgezet, ziet er allemaal erg mooi uit daar! ^O^
  maandag 19 juni 2017 @ 00:17:40 #23
357045 Grifte
Feijenoord
pi_171781336
Nice man, mooie trip
pi_171782936
Ja het was een hele mooie, maar ook korte trip. Leuke eraan was eigenlijk, dat ik plekken heb gezien die ik zonder auto niet snel bezocht zou hebben!

De stukken die ik gereden heb waren niet echt lang, maar in totaal heb ik toch aardig wat km's afgelegd. Vooral van Kerkrade naar Duinkerke heen en weer was al 645km, de heenweg ging eigenlijk ook sneller dan de terugweg.

Blijkbaar waren wij niet de enige die terug kwamen van een weekendje weg, want druk dat het op de wegen was richting Brussel :(
pi_171830940
Zo wij zijn pas enkele dagen weer thuis, maar de volgende veerboot overtocht is al geboekt: deze keer gaan mijn ouders mee, het is namelijk een grote droom van mijn moeder en nu ik ervaring heb durft ze ook mee bij mij in de auto :)
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 16:56:07 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_171837616
Tof verslag ^O^

Wij hebben vorig jaar mei bijna hetzelfde reisje gedaan maar dan niet Canterburry (want al vaker geweest) maar Battle en Hastings. Vond dat vooral interessant vanwege de Battle of Hastings (die overigens in Battle plaatsvond en niet in Hastings) _O- Zo te zien hadden jullie ook al zulk prachtig weer!

Ik zal eens kijken of ik er met terugwerkende kracht nog een verslagje over kan schrijven in mijn eigen topic :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_171840461
Bedankt voor het noemen van Battle en Hastings: ik ben namelijk nog bezig met het plannen van een tweede trip in zuid oost Engeland, maar als het gaat wil ik er nog iets aanplakken en schrap ik Bodiam Castle omdat Hever Castle toch echt een stuk mooier is. Maar goed het is in augustus en eigenlijk trakteer ik mijn ouders op dat reisje, ze zijn jaren al niet meer op vakantie gegaan en mijn moeder is gewoon gek van Engeland.

Dus ja heb ik gezegd: weet je wat, ik betaal en dan neem ik jullie gewoon mee. Ik moest haar wel nog overtuigen, maar de veerboot is al geboekt en ik hoef alleen mijn oude reisplan op enkele punten aanpassen. Aangezien ik sowieso 1 dag extra toe kan voegen :D

Heb trouwens op mijn eigen website/weblog ook nog een uitgebreid verslag geschreven, dat is wellicht net iets beter uit de verf gekomen dan het verslag hier.

http://www.goedkoop-natsc(...)d-oost-engeland.html
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 21:56:11 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_171844605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Bedankt voor het noemen van Battle en Hastings: ik ben namelijk nog bezig met het plannen van een tweede trip in zuid oost Engeland, maar als het gaat wil ik er nog iets aanplakken en schrap ik Bodiam Castle omdat Hever Castle toch echt een stuk mooier is. Maar goed het is in augustus en eigenlijk trakteer ik mijn ouders op dat reisje, ze zijn jaren al niet meer op vakantie gegaan en mijn moeder is gewoon gek van Engeland.

Dus ja heb ik gezegd: weet je wat, ik betaal en dan neem ik jullie gewoon mee. Ik moest haar wel nog overtuigen, maar de veerboot is al geboekt en ik hoef alleen mijn oude reisplan op enkele punten aanpassen. Aangezien ik sowieso 1 dag extra toe kan voegen :D

Heb trouwens op mijn eigen website/weblog ook nog een uitgebreid verslag geschreven, dat is wellicht net iets beter uit de verf gekomen dan het verslag hier.

http://www.goedkoop-natsc(...)d-oost-engeland.html
Leuk verslag ^O^ Mooi gebied is het he? O+

Ik kan je absoluut Battle en Hastings aanraden. In Battle kun je rondlopen op de plek waar de slag heeft plaatsgevonden met een audiotour. Ik vond dat echt wel wat toevoegen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_171844713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Leuk verslag ^O^ Mooi gebied is het he? O+

Ik kan je absoluut Battle en Hastings aanraden. In Battle kun je rondlopen op de plek waar de slag heeft plaatsgevonden met een audiotour. Ik vond dat echt wel wat toevoegen.
Ja schitterend: ben er bijna op verliefd op, dat terwijl grote steden mij niet zoveel kunnen boeien. Maar Engeland is gewoon geweldig <3

Battle net opgezocht op Google Maps, dat lijkt mij wel een leuk stadje om te bezoeken i.p.v. Bodiam Castle. Maar Hastings, ik weet het niet?!

Het lijkt mij minder interessant dan Battle, maar misschien wel een ideale uitvalsbasis om te overnachten.
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 22:11:19 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_171845132
Ik heb het even opgezocht en we waren inderdaad niet in Hastings maar bij Pevensey Castle (waar de Fransen aan land zijn gekomen). Daarnaast waren we in Rye (schattig stadje met cobblestone straatjes) en Alfriston, een van de oudste stadjes van Engeland.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_171845546
Klinken ook wel als leuke stadjes: als het niet direct te toeristische is, dan zijn dat soort stadjes ook leuk om te overnachten.

Ik markeer in iedere geval alles wat mij interessant lijkt op Google Maps, en daarna ga ik keuzes maken. Maar ook routes uitstippelen, zo rij ik liever niet te lange stukken achter elkaar.

Dit was mijn originele plan, voor vier dagen en daar wil ik nu het een en andere aan veranderen. Ook hebben wij een dagje meer, dus eigenlijk wil ik kijken of ik een stukje van de Jurrasic Coast Kan mee pakken.

https://docs.google.com/d(...)bE/edit?usp=drivesdk
pi_171863610
Terug in Nederland kan ik natuurlijk lekker genieten van het Britse bier dat ik mee terug nam :D

  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 22 juni 2017 @ 18:32:44 #33
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_171865560
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat precies, maar die vogel heeft zo te zien echt een kutdag gehad :D
Da's die depri meeuw van Guust Flater. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:25 schreef Diqiu-Long het volgende:
Terug in Nederland kan ik natuurlijk lekker genieten van het Britse bier dat ik mee terug nam :D

[ afbeelding ]
Cheers. Leuk verslag. ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_171868164
Net de TripAdvisor app open gehad: Rye lijkt mij echt wel een leuk stadje :D Bedoel over Battle twijfel ik erg, maar Rye lijkt mij wel een tussenstop waard!
  Moderator donderdag 22 juni 2017 @ 20:22:37 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_171868747
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Net de TripAdvisor app open gehad: Rye lijkt mij echt wel een leuk stadje :D Bedoel over Battle twijfel ik erg, maar Rye lijkt mij wel een tussenstop waard!
Rye is prachtig :Y ik heb het gevoel dat we ook in Hastings zijn geweest maar ik weet het niet meer zeker. Zegt misschien ook genoeg :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_171869166
Het ligt in iedere geval wel allemaal dicht bij elkaar: maar ik probeer ook een beetje strategische te plannen, aangezien ik liever niet dik 2 uur achter het stuur zit.

Denk wel dat het moeilijk word om Jurassic Coast er tussen gepland te krijgen: ik had de tijd wel, maar mijn vriendin kon maar 3 daagjes vrij krijgen.
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 16:09:19 #37
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_171991563
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_171991744
quote:
Bedankt :D
pi_174189221
Kreeg net een email van DFDS: nazomeren in het zuiden van Engeland, eerlijk gezegd is dat wel heel aantrekkelijk!

Wel balen dat ik niemand heb die mee zou kunnen gaan :(
  Meest relativerende user 2022 woensdag 4 oktober 2017 @ 15:52:33 #40
357044 Budapestenaar
pi_174189971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kreeg net een email van DFDS: nazomeren in het zuiden van Engeland, eerlijk gezegd is dat wel heel aantrekkelijk!

Wel balen dat ik niemand heb die mee zou kunnen gaan :(
Dinnetje wil niet?
pi_174190026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dinnetje wil niet?
Heeft geen verlof meer: een snelle weekendtrip, van Vrijdag t/m Zondag zou gaan. Want tot Duinkerken is ongeveer 3 uurtjes rijden en dan 2 uur op de boot en je bent al in Engeland :D

De overtocht is nu voor ¤ 36 enkel trip en omdat het laagseizoen is, zou de accommodatie ook een stuk goedkoper zijn. Heel aantrekkelijk, om er na een voor mij stressvolle periode weer even erop uit te gaan.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 4 oktober 2017 @ 15:57:34 #42
357044 Budapestenaar
pi_174190072
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:55 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Heeft geen verlof meer: een snelle weekendtrip, van Vrijdag t/m Zondag zou gaan. Want tot Duinkerken is ongeveer 3 uurtjes rijden en dan 2 uur op de boot en je bent al in Engeland :D

De overtocht is nu voor ¤ 36 enkel trip en omdat het laagseizoen is, zou de accommodatie ook een stuk goedkoper zijn. Heel aantrekkelijk, om er na een voor mij stressvolle periode weer even erop uit te gaan.
Je kunt toch ook alleen gaan? Prima manier om tot rust te komen.
pi_174190133
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Je kunt toch ook alleen gaan? Prima manier om tot rust te komen.
Kan inderdaad, maar een hotelkamer is bijna altijd voor 2 personen. Dus dat is een beetje zonde van het geld. Zelf zou ik juist richting Wales willen rijden en eventueel nog Schotland, alleen dat zijn wel flink wat km's.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 4 oktober 2017 @ 16:03:40 #44
357044 Budapestenaar
pi_174190220
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Kan inderdaad, maar een hotelkamer is bijna altijd voor 2 personen. Dus dat is een beetje zonde van het geld. Zelf zou ik juist richting Wales willen rijden en eventueel nog Schotland, alleen dat zijn wel flink wat km's.
Je kunt vast een eenpersoonskamer vinden. Of een tweepersoonskamer voor eenpersoons gebruik. Dan trekken ze er de kosten van het tweede ontbijt af.

Schotland is ver weg voor dat 205-je van je ;)

Dan is het misschien goedkoper om vanaf IJmuiden te varen?
pi_174190296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Je kunt vast een eenpersoonskamer vinden. Of een tweepersoonskamer voor eenpersoons gebruik. Dan trekken ze er de kosten van het tweede ontbijt af.

Schotland is ver weg voor dat 205-je van je ;)

Dan is het misschien goedkoper om vanaf IJmuiden te varen?
Ja IJmuiden is ook in de aanbieding: ¤ 111 voor een week retour, maar dat is per persoon. Dus uiteindelijk kom je toch op een paar honderd euro kwijt, aangezien je ook nog komt te overnachten op die boot.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 4 oktober 2017 @ 16:38:52 #46
357044 Budapestenaar
pi_174190888
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:07 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja IJmuiden is ook in de aanbieding: ¤ 111 voor een week retour, maar dat is per persoon. Dus uiteindelijk kom je toch op een paar honderd euro kwijt, aangezien je ook nog komt te overnachten op die boot.
Stap in je autootje en cross gewoon naar Frankrijk voor die goedkope oversteek. Er is vast een goedkope B&B te vinden aan de overkant. *O*
pi_174190966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Stap in je autootje en cross gewoon naar Frankrijk voor die goedkope oversteek. Er is vast een goedkope B&B te vinden aan de overkant. *O*
Ja dat klinkt echt heel aantrekkelijk :D En het blijkbaar echt laagseizoen, want als ik donderdag nacht zou willen oversteken dan kan dat voor ¤ 36 gewoon :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')