Hij kan redelijk zingen (vind ik), maar niet echt bijzonder...
Maar ik vond Jamai vandaag dus niks...eigenlijk. Het is dat Winne er bij zat anders was hij duidelijk laatste geworden.
Ik ben betrouwbaar hoor
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 13-12-2002 23:15]
Naja ik kan het niet helemaal goed uitleggen. Ik vind het gewoon grappig.
quote:2200
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef bobjuh het volgende:
mot ff nummer voor smsen hebben.
wil op jamai stemmen
quote:Niet dat het veel uitmaakt, maar hij was 10 dacht ik.
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef BwennieBren het volgende:
10. Winne - 0909-0310
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 13-12-2002 22:50]
quote:Je hebt wel het hele programma gezien?
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef ranja het volgende:
Maar ik vond Jamai vandaag dus niks...eigenlijk. Het is dat Winne er bij zat anders was hij duidelijk laatste geworden.
quote:Snap niet dat je het niks vond
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef ranja het volgende:
Drie kwartier nog.Maar ik vond Jamai vandaag dus niks...eigenlijk. Het is dat Winne er bij zat anders was hij duidelijk laatste geworden.
Jamai is een god
quote:Qua uiterlijk lijkt-ie nog het meest op Rick Astely denk ik...
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef Angeles het volgende:
Ik zou het best leuk vinden als Jamai het idool wordt. Is ook weer eens wat anders... in alle andere landen heeft er zo iemand met een heel mooi uiterlijk gewonnen... hier zie je dat je dat niet nodig hebt om heel populair te worden.Naja ik kan het niet helemaal goed uitleggen. Ik vind het gewoon grappig.
Ik ben ziekjes op het moment dus wil naar bettie toe :D
*schattig doe*
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:50 schreef Stranger het volgende:
ik heb nu 2 keer voor Hind, 1 keer voor Tialda en 1 keer voor Jelleke gesmst, das 2 euro 80, ik vind het gezegend
quote:Dat zei ik ook al tegen m'n vriend, dat maakt dus echt wel uit. Als de jury zegt: 'Jij hebt een sensationele stem' dan denkt de kijker: ja, da's wel heel bijzonder, of als de jury zegt: 'Ik vond de performance eigenlijk net niet goed genoeg' dan word je daar gewoon door beïnvloed. Of je ziet foutjes die je zelf niet had gezien.
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef Qarinx het volgende:
Toos loopt steeds te zeggen dat de kijker beslist en dat de jury er niets meer over te zeggen heeft, maar ik vind dat de jury met hun commentaar na afloop sowieso wel inspraak hebben.. Als de jury iemand de hemel inprijst, dan heeft dat zeker wel invloed op veel mensen zo van "Nou de jury zegt het, zij zullen het wel weten.."
En wat ik al zei... als je al honderd keer in beeld bent geweest en gewoon al een bekende kop hebt maak je ook meer kans dan wanneer mensen je nu voor het eerst zien. Als je nog helemaal niet bekend zijn moet je wel een heel verpletterende performance hebben om nog te blijven hangen.
quote:inderdaad, dat gevoel had ik ook een beetje. Je wordt bewust/onbewust toch beïnvloedt door hun opmerkingen. Doen ze waarschijnlijk expres om een beetje sturing aan het programma te geven.
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef Qarinx het volgende:
maar ik vind dat de jury met hun commentaar na afloop sowieso wel inspraak hebben.. Als de jury iemand de hemel inprijst, dan heeft dat zeker wel invloed op veel mensen zo van "Nou de jury zegt het, zij zullen het wel weten.."
quote:Hm
Op vrijdag 13 december 2002 22:50 schreef bobjuh het volgende:[..]
Snap niet dat je het niks vond
Jamai is een god
![]()
quote:Haha, geef je nummer maar.
Op vrijdag 13 december 2002 22:50 schreef petra het volgende:
Zou iemand mij vanavond willen SMSen wie het geworden zijn?
ik wil desnoods wel 25 eurocent SMS kosten aan diegene storten...
wie gaat hierop in?
Ik ben ziekjes op het moment dus wil naar bettie toe:D
*schattig doe*
quote:via MSN..
Op vrijdag 13 december 2002 22:52 schreef Angeles het volgende:[..]
Haha, geef je nummer maar.
tjeraldyne@hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |