quote:Hij is ook nog maar 16, hij kan zich enorm ontwikkelen...
Op vrijdag 13 december 2002 23:13 schreef Loesje29 het volgende:Wat ik ook nog even gemeld wil hebben: Jamai was echt verlegen en trots toen de jury zo lovend over hem deed. Heel wat verfrissender dan die Wayne bijvoorbeeld, die er thank god uit is! Kortom, ik vind Jamai een ontwapenend joch!
quote:Exact mijn mening dus ook. Het viel me al een tijdje op dat alle zangeressen die de laatste tijd populair waren allemaal (erg) mooie dames zijn, bijvoorbeeld:
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef Loesje29 het volgende:
Helemaal mee eens dus. Vandaar ook mijn opmerking hiervoor over de Ricky Martin posters etc. Grote onzin dat als je niet zo´n type bent, je dan geen idol kunt worden. Ik bedoel... Marc Anthony vind ik wel even een goed voorbeeld dat me te binnen schiet, dat kun je ONMOGELIJK een mooie man noemen. Maar fans en bakken geld door het zingen heeftie!
Whitney Houston (afgezien van de drugs)
Mariah Carey (helaas na alle plastische chirurgie en aanstelleritis behoorlijk door de mand gevallen)
Beyonce + overige leden van DC
Jessica Simpson
Britney (alhoewel ik zelf niets moois aan haar vind, is een groot deel het niet met me eens)
Kylie Minogue
Shania Twain
Faith Hill
Alicia Keys (goeie stem, mooie muziek, maar ziet er ook mooi uit)
Heather Nova
Sheryl Crow (alhoewel de laatste 2 in een aparte categorie vallen omdat ze veel minder dan de voorgaanden 'gemaakt' zijn)
quote:Van hem denk ik gewoon niet dat hij, hoe ver hij het misschien ook gaat schoppen als het mee zit, ooit naast zijn schoenen gaat lopen. Hij is nu al heel onzeker en ik denk dat hij dat altijd in zijn achterhoofd zal houden. Zijn bescheidenheid siert hem enorm.
Op vrijdag 13 december 2002 23:14 schreef Qarinx het volgende:[..]
Hij is ook nog maar 16, hij kan zich enorm ontwikkelen...
quote:Daar let ik dan weer niet op... gaat mij vooral om de stem, en de keuze plus uitvoering van het liedje. Dat iemand die Alicia keys
Op vrijdag 13 december 2002 23:13 schreef Loesje29 het volgende:Wat ik ook nog even gemeld wil hebben: Jamai was echt verlegen en trots toen de jury zo lovend over hem deed.
quote:Dat is gewoon stennis schoppen. Gelul, er staat duidelijk: LET OP: alleen de stemmen uitgebracht tussen 22.30 en 23.30 uur tellen mee. Dus die betrouwbare bron is vast niet zo betrouwbaar als hij/zij denkt.
Op vrijdag 13 december 2002 23:17 schreef Qarinx het volgende:
In het topic van Jamai staat dat ie al door is
quote:Grappig, we zijn het belachelijk eens met elkaar
Op vrijdag 13 december 2002 23:17 schreef Scope het volgende:
..Een soort Gordon bv (ook trouwens een soort anti-idool).
Even off-topic: ik heb me de touwtakke zitten streamen vanavond, maar volgens mij leest er niemand meer de verslagen op BB hahahaaaaa. Nahja, zal er toch vrolijk mee doorgaan hoor. Ze hebben spannend gesjoeld in het café om een dekbed voor de bunkerbewoners trouwens, grinnik.
quote:Hahaha... het niet met elkaar eens zijn is achterlijk, en als je het dan wel met elkaar eens bent is het belachelijk!
Op vrijdag 13 december 2002 23:22 schreef Loesje29 het volgende:
Grappig, we zijn het belachelijk eens met elkaarIk roep vanaf het begin al dat ik hem iets Gordon-achtigs vindt hebben
Goed dat meningen soms verschillen, maar ook erg leuk als je het ergens over eens kan zijn, toch?
quote:En jij noemt dat goed terechtkomen??????
Op vrijdag 13 december 2002 23:17 schreef Scope het volgende:
Ben overigens niet zo bang dat die Jamai, ook als ie Idols niet haalt, verkeerd terecht komt. Die wordt vast wel gevraagd als presentator voor een of ander Lifestyleprogramma van RTL4 of Yorin... Een soort Gordon bv (ook trouwens een soort anti-idool).
Nog een paar minuten....
quote:Nou, ik vind Gordon nogal goed terecht gekomen, ja. Af en toe een plaatje maken met Romeo of hoe heet die band met die 4 negers. Af en toe een programmaatje presenteren voor Yorin. Hij heeft een ontzettend leuke radioshow op RTL4... ik denk dat hij wel in zijn handjes mag wrijven hoor!
Op vrijdag 13 december 2002 23:25 schreef ChrisJX het volgende:
En jij noemt dat goed terechtkomen??????
Anders had ie nog steeds als verkoper in de lingeriezaak gestaan... ook leuk natuurlijk
quote:Idd! Ik vind Gordon COOL!! En je kan vreselijk met hem lachen...
Op vrijdag 13 december 2002 23:26 schreef Scope het volgende:[..]
Nou, ik vind Gordon nogal goed terecht gekomen, ja. Af en toe een plaatje maken met Romeo of hoe heet die band met die 4 negers. Af en toe een programmaatje presenteren voor Yorin. Hij heeft een ontzettend leuke radioshow op RTL4... ik denk dat hij wel in zijn handjes mag wrijven hoor!
Anders had ie nog steeds als verkoper in de lingeriezaak gestaan... ook leuk natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 13-12-2002 23:28]
quote:Voor hemzelf wel
Op vrijdag 13 december 2002 23:25 schreef ChrisJX het volgende:[..]
quote:Ik heb gehoord dat hij voor die radioshow een miljoenencontract had ondertekend.
Op vrijdag 13 december 2002 23:26 schreef Scope het volgende:[..]
Nou, ik vind Gordon nogal goed terecht gekomen, ja. Af en toe een plaatje maken met Romeo of hoe heet die band met die 4 negers. Af en toe een programmaatje presenteren voor Yorin. Hij heeft een ontzettend leuke radioshow op RTL4... ik denk dat hij wel in zijn handjes mag wrijven hoor!
quote:Gordon heeft onlangs een vijfjarig contract getekend bij Noordzee FM voor een miljoen euro per jaar. Eet u smakelijk!
Op vrijdag 13 december 2002 23:25 schreef ChrisJX het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-12-2002 23:32]
quote:Blijf je bij je mening, ChrisJX?
Op vrijdag 13 december 2002 23:32 schreef SmashBro het volgende:
Gordon heeft onlangs een vijfjarig contract getekend bij Noordzee FM voor een miljoen euro per jaar. Eet u smakelijk!.
quote:Ja.
Op vrijdag 13 december 2002 23:33 schreef Scope het volgende:
Blijf je bij je mening, ChrisJX?
Waarmee ik het 1 natuurlijk niet met het ander gelijk wil stellen, tis alleen maar ter illustratie.
quote:Nou, ik begrijp je voorbeelden wel, maar ik denk niet dat je Gordon absoluut niet kunt vergelijken met een prostituee.
Op vrijdag 13 december 2002 23:39 schreef ChrisJX het volgende:
Ja.
Financieel gezien mag het dan lucratief kunnen zijn, ik blijf presentator van lifestyleprogramma's uitermate triest vinden.
Als prostituee kun je ook een hoop verdienen, maar dan is het nog steeds niet goed terechtkomen. Er is meer dan financien alleen.Waarmee ik het 1 natuurlijk niet met het ander gelijk wil stellen, tis alleen maar ter illustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |