abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171787723
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:51 schreef TwisterNederland het volgende:
Uhm. Er zijn hier in de UB mensen die hun nagels knippen op de wc :{w
Lol dat is ook wel gek. :P
  maandag 19 juni 2017 @ 12:51:08 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_171787914
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ah gezellig! Ja die herkent sowieso nooit iemand :') Die spreek ik eigenlijk amper nog, maar zag t op een foto ja.

Hoest met Horizon?
Sta op het punt af te dalen in de krochten van Sunfall dus ben even alle side quests aan het afronden. Alleen die hunting trials, fuck dat :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 19 juni 2017 @ 12:55:16 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171788005
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Sta op het punt af te dalen in de krochten van Sunfall dus ben even alle side quests aan het afronden. Alleen die hunting trials, fuck dat :')
Nee die hunting trials zijn voor mij ook de enige die ik niet heb afgerond.
Hoe vind je t?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 19 juni 2017 @ 13:00:49 #229
71919 wonderer
pi_171788104
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee die hunting trials zijn voor mij ook de enige die ik niet heb afgerond.
Hoe vind je t?
Nice. Zelfs op easy zijn die monsters nog best een uitdaging (ik wil niet weten hoe moeilijk/tijdrovend het is op hogere moeilijkheidsgraden) Verhaal is interessant, personages lekker divers, en de wereld is geloofwaardig (afgezien van het feit dat de taal dus in 1000 jaar zo weinig is veranderd dat ze nog steeds de audiologs en teksten kan begrijpen ;)). Ik ben inmiddels level 49 trouwens :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 19 juni 2017 @ 13:21:14 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171788584
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:00 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nice. Zelfs op easy zijn die monsters nog best een uitdaging (ik wil niet weten hoe moeilijk/tijdrovend het is op hogere moeilijkheidsgraden) Verhaal is interessant, personages lekker divers, en de wereld is geloofwaardig (afgezien van het feit dat de taal dus in 1000 jaar zo weinig is veranderd dat ze nog steeds de audiologs en teksten kan begrijpen ;)). Ik ben inmiddels level 49 trouwens :')
Ja ik zat ook dik boven de levels van de quests uiteindelijk, maar dan nog was t af en toe best uitdagend.
Ik vond t vooral super leuk hoe je echt de soorten machines gaat bestuderen en ze allemaal op een andere manier strategisch kan neerhalen, danwel de cannisters, danwel een draagzak in de hens steken, touwen aan ze vastknopen of tripwires etc etc. Het voelde echt als op jacht gaan :D

Verder qua quests en zo best vergelijkbaar met Witcher 3, maar ik vind pijl en boog altijd leuker en een vrouwelijk personage eigenlijk ook :D

De verschillende beesten, de stammen, de natuur, de sidequests die echt wel wat toevoegen, de personages en t hoofdverhaal... allemaal leuk. Tijdrovend, dat wel. "O ik loop ff naar punt A voor de main quest. o wacht, hier zit B... en hier C... ja dan kom ik ook langs D, doe ik die ook maar ff....oeh een kudde E's!" ..... 4 uur verder nog niet bij A :')
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 13:31:23 #231
71919 wonderer
pi_171788835
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik zat ook dik boven de levels van de quests uiteindelijk, maar dan nog was t af en toe best uitdagend.
Ik vond t vooral super leuk hoe je echt de soorten machines gaat bestuderen en ze allemaal op een andere manier strategisch kan neerhalen, danwel de cannisters, danwel een draagzak in de hens steken, touwen aan ze vastknopen of tripwires etc etc. Het voelde echt als op jacht gaan :D

Verder qua quests en zo best vergelijkbaar met Witcher 3, maar ik vind pijl en boog altijd leuker en een vrouwelijk personage eigenlijk ook :D

De verschillende beesten, de stammen, de natuur, de sidequests die echt wel wat toevoegen, de personages en t hoofdverhaal... allemaal leuk. Tijdrovend, dat wel. "O ik loop ff naar punt A voor de main quest. o wacht, hier zit B... en hier C... ja dan kom ik ook langs D, doe ik die ook maar ff....oeh een kudde E's!" ..... 4 uur verder nog niet bij A :')
:@

Ik gebruik eigenlijk alleen fire arrows. Werkt op alles. Ik kan namelijk niet mikken, dus canisters en zo raken is echt niet te doen. Drie pijlen tegelijk met een redelijk opgewaardeerde boog.

Vallen gebruik ik voor Eclipse wel, is leuk.

En dat is echt superherkenbaar ja... vooral als je eigenlijk naar bed moet :') "Oh nee, daar is nog een onontdekt kampvuur, dan kan ik wel even heenlopen, ik ben er nu toch :')".
  maandag 19 juni 2017 @ 13:32:16 #232
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_171788855
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik nu bij The Witcher 3 Hearts of Stone. (Ben even met een schoon karakter aan de uitbreiding begonnen.) Eerst met een aantal sidequests een paar levels opgehoogd, en nu het eerste (?) grote monster tegengekomen: een grote kikker. En die valt nog vies tegen. :(
  maandag 19 juni 2017 @ 13:34:09 #233
71919 wonderer
pi_171788903
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:32 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik nu bij The Witcher 3 Hearts of Stone. (Ben even met een schoon karakter aan de uitbreiding begonnen.) Eerst met een aantal sidequests een paar levels opgehoogd, en nu het eerste (?) grote monster tegengekomen: een grote kikker. En die valt nog vies tegen. :(
Ik had mijn gewone save gebruikt dus ik zat op level 42 of zo en ook toen was het lastig. Maar ik ben ook gewoon niet zo goed in dat soort dingen. In Horizon vecht ik nog het meest met mijn speer. Niet nadenken, gewoon rammen :')
  maandag 19 juni 2017 @ 13:36:24 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171788960
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had mijn gewone save gebruikt dus ik zat op level 42 of zo en ook toen was het lastig. Maar ik ben ook gewoon niet zo goed in dat soort dingen. In Horizon vecht ik nog het meest met mijn speer. Niet nadenken, gewoon rammen :')
:D

Ja pijl en boog zit bij mij sowieso in de familie, dus dat probeer ik digitaal ook wel. Ook met Tombraider kan ik daar altijd mee overweg. Maar dichtbij is t idd gewoon rammen. Verder weg echter: Bosje, scannen zodat de zwaktes oplichten, slow-mo, richten, PATS! 1 voor 1 de cannisters er af en dat beest gaat zo neer.

Er gaan echt beesten komen waarbij je met de speer niets meer aanricht, dus dan moet je t wel strategischer gaan aanpakken. De zwaktes zijn echt handig (vuur, ijs, shock) om te weten en die pijlen worden ook steeds nuttiger. Maar ik gebruikte ook vaak die tear arrows zodat ze amper nog beplating hadden na 1 schot.
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 13:39:12 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171789033

O+
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 13:43:58 #236
71919 wonderer
pi_171789172
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

O+
O+

Ik heb Stormbirds uit de lucht geschoten met fire arrows :') En dan nog de helft mis natuurlijk.
  maandag 19 juni 2017 @ 13:48:20 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171789270
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

O+

Ik heb Stormbirds uit de lucht geschoten met fire arrows :') En dan nog de helft mis natuurlijk.
:D Ja het KAN natuurlijk uiteindelijk wel.
Volgens mij zijn stormbirds zwak tegen tearblast arrows op z'n borst, dan knalt ie meteen dat harnas weg en is ie super kwetsbaar. Of ropecaster gebruiken en 'm aan de grond vastpinnen.

Ik vond t vrij lastig soms die nieuwe wapens, omdat je ze eigenlijk niet via quests krijgt. Je kan er gewoon eentje kopen bij een random winkel en dan pas krijg je een tutorial quest. Maar als je dat niet zomaar zelf doet, dan kom je ze eigenlijk niet echt tegen verder,
L'Amour menaçant:
pi_171789308
Nationaal hitteplan, rev up those BBQ's!
  maandag 19 juni 2017 @ 13:50:05 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171789315

Ik vind die Bellowbacks leuk, fire of ice. :D
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 13:57:55 #240
71919 wonderer
pi_171789485
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Ja het KAN natuurlijk uiteindelijk wel.
Volgens mij zijn stormbirds zwak tegen tearblast arrows op z'n borst, dan knalt ie meteen dat harnas weg en is ie super kwetsbaar. Of ropecaster gebruiken en 'm aan de grond vastpinnen.

Ik vond t vrij lastig soms die nieuwe wapens, omdat je ze eigenlijk niet via quests krijgt. Je kan er gewoon eentje kopen bij een random winkel en dan pas krijg je een tutorial quest. Maar als je dat niet zomaar zelf doet, dan kom je ze eigenlijk niet echt tegen verder,
Net zo'n luchtkanon gehaald in Sunfall, keigrappig.

Ropecaster lukt me ook nauwelijks, moet je voor mikken (terwijl je aangevallen wordt). Tearblast op z'n borst ga ik nog weleens proberen.
  maandag 19 juni 2017 @ 13:58:48 #241
71919 wonderer
pi_171789503
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind die Bellowbacks leuk, fire of ice. :D
Heb je weleens gezien trouwens, dat een Ravager met weinig health hinkt als ie loopt? Vind het bijna zielig, dan heeft ie zo z'n voorpoot opgetrokken als een gewonde hond ;(
  maandag 19 juni 2017 @ 14:06:19 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171789650
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Heb je weleens gezien trouwens, dat een Ravager met weinig health hinkt als ie loopt? Vind het bijna zielig, dan heeft ie zo z'n voorpoot opgetrokken als een gewonde hond ;(
Aww :'( Ik vind sowieso dat ze heel mooi natuurlijk bewegen. Je vergeet bijna dat t gene chte dieren zijn. Ook hoe ze elkaar aanvallen en zo, of in groepen jagen.
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 14:07:20 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171789677
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:57 schreef wonderer het volgende:

[..]

Net zo'n luchtkanon gehaald in Sunfall, keigrappig.

Ropecaster lukt me ook nauwelijks, moet je voor mikken (terwijl je aangevallen wordt). Tearblast op z'n borst ga ik nog weleens proberen.
Die luchtkanonnen doen volgens mij hetzelfde als een tearblast arrow. Ze gebruiken hoge druk om de beplating van het beest af te knallen zodat ze kwetsbaar worden.
L'Amour menaçant:
pi_171789749
Mijn onderzoek heeft potentiële onderdelen waarover dus echt niemand onderzoek geeft gedaan maar wat wel een bekend fenomeen is.
Gaat nog interessant worden en laat heel veel eigen ruimte over om dingen in te delen.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:12:02 #245
71919 wonderer
pi_171789771
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Aww :'( Ik vind sowieso dat ze heel mooi natuurlijk bewegen. Je vergeet bijna dat t gene chte dieren zijn. Ook hoe ze elkaar aanvallen en zo, of in groepen jagen.
Oh! Gister! Echt zo raar, in die side quest waar je dat joch uit Sunfall moet begeleiden, daar zit een stukje in waar je een Rockworm of hoe heten die moet doodmaken. Op de een of andere manier waren er twee uit een nabijgelegen veld ook langsgekomen die twee gingen die andere random aanvallen. Ik zat in het gras ertussenin :') Kon niet weg want dan zouden ze me zien. En over en weer werden rotsen uitgespuugd. Echt te wazig.

Maar de AI is verder echt goed ja. Tof om naar te kijken.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:24:21 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171789982
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh! Gister! Echt zo raar, in die side quest waar je dat joch uit Sunfall moet begeleiden, daar zit een stukje in waar je een Rockworm of hoe heten die moet doodmaken. Op de een of andere manier waren er twee uit een nabijgelegen veld ook langsgekomen die twee gingen die andere random aanvallen. Ik zat in het gras ertussenin :') Kon niet weg want dan zouden ze me zien. En over en weer werden rotsen uitgespuugd. Echt te wazig.

Maar de AI is verder echt goed ja. Tof om naar te kijken.
Ja soms ging ik gewoon machines overriden en dan maar kijkeen hoe de fauna zichzelf aan t aanvallen was, vanuit de bosjes. Alsof je naar National Geographics zat te kijken. Mist alleen een Attenburough voice over.
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 14:32:41 #247
71919 wonderer
pi_171790141
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja soms ging ik gewoon machines overriden en dan maar kijkeen hoe de fauna zichzelf aan t aanvallen was, vanuit de bosjes. Alsof je naar National Geographics zat te kijken. Mist alleen een Attenburough voice over.
Ja. Overriden. Maar dit ging dus vanzelf. Ik heb een filmpje, even kijken of ik dat ergens online kan zetten.

Corruption arrows zijn ook leuk, duren alleen niet zo lang.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:41:39 #248
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_171790295
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik ben ook geen held hoor. Ik speel op 'easy'. Ik geniet enorm van de sfeer, het verhaal, alles eigenlijk. Maar het moet wel leuk blijven.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:44:36 #249
71919 wonderer
pi_171790356
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:41 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik ben ook geen held hoor. Ik speel op 'easy'. Ik geniet enorm van de sfeer, het verhaal, alles eigenlijk. Maar het moet wel leuk blijven.
Ja, dat dus. Ik ook. Waarom uren stoppen in steeds opnieuw doodgaan? Ik speel voor ontspanning, niet mijn frustratie ;)
Mijn enige rage-quit momentje is van vijf jaar geleden, met Assassin's Creed 2 ;) Daar sprong ie steeds de verkeerde kant op.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:53:35 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171790538
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja. Overriden. Maar dit ging dus vanzelf. Ik heb een filmpje, even kijken of ik dat ergens online kan zetten.

Corruption arrows zijn ook leuk, duren alleen niet zo lang.
Nee, als ik de beschriving lees zijn die wel leuk, maar ik merkte er echter super weinig van als ik ze afschoot :'(
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 14:54:36 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171790551
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Ik ook. Waarom uren stoppen in steeds opnieuw doodgaan? Ik speel voor ontspanning, niet mijn frustratie ;)
Mijn enige rage-quit momentje is van vijf jaar geleden, met Assassin's Creed 2 ;) Daar sprong ie steeds de verkeerde kant op.
Ik zet 'm meestal op normal, omdat ik dan denk de spelervaring te hebben zoals ie bedoelt is. Maar ik zet 'm nog liever op easy dan op hard. Frustratie irriteert me en steeds herhalen ook. Speel voor ontspanning en liever voor t verhaal dan iets persoonlijks "overwinnen".
L'Amour menaçant:
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 15:15:32 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171791002
Alle clienten zitten in de zon. Al 1,5u geen mail gehad ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 19 juni 2017 @ 15:23:30 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171791159
Nadat Griek inmiddels vele vrienden van me ontmoet heeft en zelfs zonder mij met ze afspreekt op festivals, ga ik vanavond voor t eerst zijn vrienden ontmoeten :o Ik vind t best spannend. :')

#maarwedatenniet
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 15:53:02 #254
71919 wonderer
pi_171791738
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, als ik de beschriving lees zijn die wel leuk, maar ik merkte er echter super weinig van als ik ze afschoot :'(
Zelfde als override, maar dan vanaf een afstandje. Wel zorgen dat het witte randje om het cirkeltje komt.
  maandag 19 juni 2017 @ 15:54:39 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171791776
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zelfde als override, maar dan vanaf een afstandje. Wel zorgen dat het witte randje om het cirkeltje komt.
Hmm, is dat t misschien. T leek nl maar niks te doen.
Alsof er een tellertje om t icon kwam (cirkel) die langzaam afliep, maar ze vielen elkaar niet aan.
Dus op den duur maar weggedaan die pijlen.
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 15:57:22 #256
71919 wonderer
pi_171791843
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hmm, is dat t misschien. T leek nl maar niks te doen.
Alsof er een tellertje om t icon kwam (cirkel) die langzaam afliep, maar ze vielen elkaar niet aan.
Dus op den duur maar weggedaan die pijlen.
Weird. Ik heb het een paar keer gebruikt, twee behemoths die op elkaar inhakken is best leuk ;)
  maandag 19 juni 2017 @ 16:12:31 #257
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171792160
Die toets die ik laatst helemaal had verneukt mocht ik dus herkansen: een 8. :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  maandag 19 juni 2017 @ 16:15:09 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171792211
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:57 schreef wonderer het volgende:

[..]

Weird. Ik heb het een paar keer gebruikt, twee behemoths die op elkaar inhakken is best leuk ;)
Ik heb de neiging t spel opnieuw in te gaan :D
Maar dan komt Mass Effect nooit af -O-
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 16:30:40 #259
71919 wonderer
pi_171792560
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:12 schreef G-Pier het volgende:
Die toets die ik laatst helemaal had verneukt mocht ik dus herkansen: een 8. :D
^O^
  maandag 19 juni 2017 @ 16:32:23 #260
71919 wonderer
pi_171792587
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb de neiging t spel opnieuw in te gaan :D
Maar dan komt Mass Effect nooit af -O-
Dat gevoel ken ik ook :')

Is ME leuk? Ik ga hierna Uncharted 4 doen.
  maandag 19 juni 2017 @ 17:06:29 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171793244
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik ook :')

Is ME leuk? Ik ga hierna Uncharted 4 doen.
Mwa. Het feit dat ik nu al weer weken niet heb gespeeld en zin krijg in Horizon, is wel een teken.
Ik vind 'm niet slecht, maar ook niet geweldig. Ach, was in de dagaanbieding bij Bol.

Uncharted 4 vond ik leuk :Y en dat terwijl ik 1 2 3 nooit heb uitgespeeld.
L'Amour menaçant:
  maandag 19 juni 2017 @ 17:09:30 #262
71919 wonderer
pi_171793315
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mwa. Het feit dat ik nu al weer weken niet heb gespeeld en zin krijg in Horizon, is wel een teken.
Ik vind 'm niet slecht, maar ook niet geweldig. Ach, was in de dagaanbieding bij Bol.

Uncharted 4 vond ik leuk :Y en dat terwijl ik 1 2 3 nooit heb uitgespeeld.
Ok, dat biedt hoop want bij 3 liep ik halverwege vast.
pi_171793703
Ik heb gisteren eindelijk een keer Watch Dogs 2 geïnstalleerd. Best geinig tot nu toe.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 juni 2017 @ 17:29:18 #264
71919 wonderer
pi_171793751
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:26 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk een keer Watch Dogs 2 geïnstalleerd. Best geinig tot nu toe.
Ik vond m tof :Y
pi_171793780
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:10 schreef TwisterNederland het volgende:
Mijn onderzoek heeft potentiële onderdelen waarover dus echt niemand onderzoek geeft gedaan maar wat wel een bekend fenomeen is.
Gaat nog interessant worden en laat heel veel eigen ruimte over om dingen in te delen.
Dat is wel chill.
pi_171793846
Kon opgehaald worden met de auto, dus ben met wat extra ibuprofen achter de kiezen gelukkkg toch naar de diploma-uitreiking van m'n vriend geweest. Klein traantje weg gepinkt toen hij hem ontving, ik weet hoe bizar veel energie hij dit gegeven heeft.

Morgenvroeg gaat 'ie op vakantie zonder mij haha, wel jammer dat ik hem dan een tijdje niet zie maar ach.
pi_171793863
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wel echt een bazenspel. Ook alledrie de delen (van deel 2) uitgespeeld?
pi_171793874
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik vond m tof :Y
Hij draait iig al een stuk beter dan het eerste deel. :P
pi_171793884
quote:
17s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:
Kon opgehaald worden met de auto, dus ben met wat extra ibuprofen achter de kiezen gelukkkg toch naar de diploma-uitreiking van m'n vriend geweest. Klein traantje weg gepinkt toen hij hem ontving, ik weet hoe bizar veel energie hij dit gegeven heeft.

Morgenvroeg gaat 'ie op vakantie zonder mij haha, wel jammer dat ik hem dan een tijdje niet zie maar ach.
Ennnnn, bam, ziek op vakantie!

Nee hoor, klinkt leuk. :)
pi_171794015
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ennnnn, bam, ziek op vakantie!

Nee hoor, klinkt leuk. :)
Heb hem niet gekust, dus hopelijk blijft dat hem bespaard. :P Ga vanavond ook niet naar hun eindfeest.

Was trouwens ook een afstuderende student die vandaag voor het eerst als travestiet naar school ging, de theaterwereld stelt me nooit teleur. ^O^
pi_171794089
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:56 schreef Renesite het volgende:

[..]

duurde mij toentertijd toch wel een paar dagen voordat ik verbetering kreeg.
Ja, dat.

Antibiotica werkt echt pas na een paar dagen. Verwacht geen wonderen.
Huh!?
pi_171794109
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 03:49 schreef Kaas- het volgende:
Wat een hartverwarmende reacties jongens O+

Nog twee uurtjes geduld en dan mag ik weer een nieuwe antibiotica en pijnstiller

Tot die tijd maar een beetje internetten en hele tijd spugen in een emmertje zodat ik niet hoef te slikken
Klinkt echt heel fijn -O-. NOT.

Fijn ook met dit weer.
Huh!?
  maandag 19 juni 2017 @ 17:45:54 #273
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171794125
pi_171794246
quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:44 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja, dat.

Antibiotica werkt echt pas na een paar dagen. Verwacht geen wonderen.
Nou ja, ik werd zaterdag ziek, kreeg zondag antibiotica, en merk vandaag al lichte verbetering.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 17:52:55 #275
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171794295
Thuis. Bezweet. Fiets.
pi_171794398
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nou ja, ik werd zaterdag ziek, kreeg zondag antibiotica, en merk vandaag al lichte verbetering.
Ik duim voor je dat het doorzet *O*
Huh!?
pi_171795637
quote:
14s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:58 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik duim voor je dat het doorzet *O*
Omg ik heb zojuist een Big Mac gegeten na 48 uur zonder vast voedsel. Die burger was echt pure liefde omnomnomnom.
  maandag 19 juni 2017 @ 18:59:02 #278
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171795659
quote:
17s.gif Op maandag 19 juni 2017 18:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Omg ik heb zojuist een Big Mac gegeten na 48 uur zonder vast voedsel. Die burger was echt pure liefde omnomnomnom.
Lekker lekker!
pi_171795685
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:45 schreef G-Pier het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is heul nog geen kerst! :o
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 19:04:27 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171795776
quote:

[..]

ehhhhh in hoeverre is dat voedzaam
Enz?
  maandag 19 juni 2017 @ 19:07:25 #281
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171795820
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:00 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Maar het is heul nog geen kerst! :o
Ik heb schijt, dit is mijn enige witte overhemd met korte mouwen. :P
pi_171796045
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:04 schreef Renesite het volgende:

[..]

ehhhhh in hoeverre is dat voedzaam
Enz?
:@ ik vier de start van het herstel altijd met slecht voedsel

Heb daar echt een drang naar als ik twee dagen niks binnen heb gekregen :P
pi_171796266
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat is wel chill.
Ja, op zich. Maar maakt het wel moeilijk.
pi_171796293
quote:
17s.gif Op maandag 19 juni 2017 17:33 schreef Kaas- het volgende:

Goed bezig dat je toch gegaan bent. Nu uitzieken en beterschap.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 19:57:27 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171796839
Welk diploma koasj?
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 19:57:53 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171796848
Middelbare school? 8-) #twink
pi_171797127
Ik ben weer thuis van het festival! Gelukkig hebben jullie niet te veel gepost en was ik snel bijgelezen :P

Leuke engel-foto, Ang3l! :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:14 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb nu even een mentale instorting. Ik kan geen stage meer lopen als cabinelid. Ik ben zojuist gebeld door mijn mentor en daar uit blijkt dat van de vijftig mensen die aan de sollicitatieronde meedoen ik één van de vier die niet door de selectie dag is gekomen. Waarom ik het niet ben geworden lees ik volgende week pas.

Dit betekent dat ik (weer) een stage ga lopen op de grond.
:( Balen. Ik hoop dat je nu weer wat vrolijker bent!

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf, diabetes in een glas.
Weer eens wat anders dan een mugcake :P Ziet er wel lekker uit.
pi_171797180
Ondertussen op de RuG. Ik huil van binnen
pi_171797408
Als jullie een liedje meezingen, veranderen jullie de zij-vorm ook wel eens in de hij-vorm? :P Bij The White Stripes zing ik altijd "Fell in Love With A Boy" ipv girl en ook bij The Black Keys - Next Girl zing ik altijd Next Boy. Tegenwoordig gaat het automatisch en vrijdag zorgde dat voor een genante situatie.

Bij Run The Jewels vonden ze het tijd voor wat publieksparticipatie en bij het lied 'Love Again' wilden ze dat we het refrein mee gingen zingen. Het publiek naast me zong niet echt mee, dus zong ik maar wat luider. De rappers zetten voor: "I put my..." en uit automatisme zong ik: "dick in his mouth all day", terwijl de tekst over een vrouw gaat :') Daarna heb ik wel netjes "dick in her mouth all day" gezongen.
pi_171797471
quote:
9s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Ondertussen op de RuG. Ik huil van binnen
[ afbeelding ]
Hahaha. Man man man wat slecht. Vanzelfsprekend support ik elke vorm van gelijkheid, maar op dat gebied lijken een hoop mensen vandaag de dag echt totaal niet meer een beetje normaal te kunnen doen en schiet het echt door.
pi_171797504
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:57 schreef Renesite het volgende:
Middelbare school? 8-) #twink
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171797556
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hahaha. Man man man wat slecht. Vanzelfsprekend support ik elke vorm van gelijkheid, maar op dat gebied lijken een hoop mensen vandaag de dag echt totaal niet meer een beetje normaal te kunnen doen en schiet het echt door.
Is jouw universiteit al gedekoloniseerd?
Die van pax en mij nog niet schijnbaar.
Wat heb betekent? Ik heb geen flauw idee, maar onder de Groningse feministenbrigade schijnt het nogal een dingetje te zijn.
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 20:33:25 #293
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171797578
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Garpje :*
pi_171797595
quote:
11s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:32 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Is jouw universiteit al gedekoloniseerd?
Die van pax en mij nog niet schijnbaar.
Wat heb betekent? Ik heb geen flauw idee, maar onder de Groningse feministenbrigade schijnt het nogal een dingetje te zijn.
Ik zou het niet weten, want het zijn van die zaken die je geen aandacht schenkt.
pi_171797655
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, want het zijn van die zaken die je geen aandacht schenkt.
Ik had niet anders verwacht van een ignorant privileged white masculine jongen zoals jou.
pi_171797668
quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:36 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht van een ignorant privileged white masculine jongen zoals jou.
Gelukkig ben ik homo en val ik zodoende alsnog in 'een categorietje' zonder de pure privileges. :P
pi_171797692
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:37 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik homo en val ik zodoende alsnog in 'een categorietje' zonder de pure privileges. :P
Je tikt alle privileges wel bijna aan hoor :o
Ik hoop dat je er bewust van bent en je er schuldig over voelt :P
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 20:41:42 #298
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171797753
Ho ho lief doen :'( !
  maandag 19 juni 2017 @ 20:56:12 #299
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_171798003
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:12 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

:( Balen. Ik hoop dat je nu weer wat vrolijker bent!
Ik ben nog steeds heel sip. Vandaag naar school gaan was ook heel moeilijk. Hoewel ik nu nog niet kan vliegen weet ik dat er een goede grondsteward in mij zit. Ik ga mijn stage bij De Blauwe op Schiphol gewoon rocken, mijn diploma halen en daarna solliciteren voor cabine. Misschien is stagiair vliegtuig-steward zijn als 18-jarige een beetje té ambitieus.

quote:
10s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
Als jullie een liedje meezingen, veranderen jullie de zij-vorm ook wel eens in de hij-vorm? :P Bij The White Stripes zing ik altijd "Fell in Love With A Boy" ipv girl en ook bij The Black Keys - Next Girl zing ik altijd Next Boy. Tegenwoordig gaat het automatisch en vrijdag zorgde dat voor een genante situatie.
Ik zing altijd in de hij-vorm. :D
  maandag 19 juni 2017 @ 21:29:25 #300
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_171798646
quote:

[..]

YES! Kaasje kaaaaasjjeee KAAAAAAAAAAAASJEEE! O+ *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')