Wat hebben ze in godsnaam met de Twitter layout gedaan.quote:
Teamgenoot van meesterdaler Nibs hequote:Op donderdag 15 juni 2017 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Izagirre laat even zijn skills zien.
Voor zijn doen gaat het nog niet eens zo slecht.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:31 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Kruissie gaat weer tijd verliezen in een afdaling.. Je verwacht het niet!
Hij doet het gewoon expres.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:33 schreef TheArt het volgende:
Ja Rui, je wordt niet in een zetel naar de overwinning gebracht hoor.
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor zijn doen gaat het nog niet eens zo slecht.
lijkt mij ook.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:38 schreef Sked het volgende:
Morgen als leider nog even winstje meepakken
Hopelijk gaat hij vroeg in de aanval. Hij zal minimaal een minuut moeten pakken om kans op de eindzege te maken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:38 schreef Sked het volgende:
Morgen als leider nog even winstje meepakken
Kruissie ook. Ze zullen toch even serieus moeten schroeien om Spilak en Costa eraf te piefen. Vandaag was de kans om Spilak te elimineren, maar agh...quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij vroeg in de aanval. Hij zal minimaal een minuut moeten pakken om kans op de eindzege te maken.
Costa staat te ver voor de eindzege, denk ik. Spilak voor mij nog steeds favoriet, al zijn z'n tijdritten niet meer zo goed als een paar jaar geleden. Wordt sowieso spannend, Pozzo reed in het verleden ook prima tijdritten op dit soort parcoursen, zelfde geldt voor Kruijs. Maar morgen hebben ze nog een kans op extra voorsprong inderdaad..quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:44 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Kruissie ook. Ze zullen toch even serieus moeten schroeien om Spilak en Costa eraf te piefen. Vandaag was de kans om Spilak te elimineren, maar agh...
Offtopic: Wat een verademing dit commentaar zeg!
Denk dat morgen de klim Kruijswijk ook beter moet liggen, had in ieder geval niet het idee dat hij zich helemaal leeg reed vandaag (wat Spilak wel deed).quote:Op donderdag 15 juni 2017 18:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen zullen er toch wel grote verschillen zijn. Die klim moet Pozzovivo prima liggen en dan zie ik hem zo met een halve minuut verschil winnen. Doe er nog wat boni's bij en hij is in mijn ogen de favoriet.
Spilak leek vandaag toch aan het eind van z'n Latijn...die gaat morgen twee minuten ofzo verliezen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 18:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Costa staat te ver voor de eindzege, denk ik. Spilak voor mij nog steeds favoriet, al zijn z'n tijdritten niet meer zo goed als een paar jaar geleden. Wordt sowieso spannend, Pozzo reed in het verleden ook prima tijdritten op dit soort parcoursen, zelfde geldt voor Kruijs. Maar morgen hebben ze nog een kans op extra voorsprong inderdaad..
Frank is een vrij matige tijdrijder. Caruso rijdt af en toe wel goede tijdritten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Frank kan behoorlijk tijdrijden toch? Dan lijkt die me momenteel licht favoriet. Maar het wordt nog wel spannend en Kruijswijk heeft zeker nog wel kans
Wel gunstig dat Izagirre is uitgeschakeld voor het klassement, want die heeft een nog betere tijdrit natuurlijk.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26289quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Frank is een vrij matige tijdrijder. Caruso rijdt af en toe wel goede tijdritten.
Zo valt er ook van Pozzovivo een goede tijdrijder te maken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26289
Daarnaast moeten ze morgen er wel wat vroeger aan beginnen om echt grote verschillen te laten ontstaan.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=25984quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo valt er ook van Pozzovivo een goede tijdrijder te maken.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo valt er ook van Pozzovivo een goede tijdrijder te maken.
Dat weet wim wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toen AG2R nog fatsoenlijke fietsen waarschijnlijk.
Toen reed hij nog op de wondermachines van IAM (en BMC).quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:55 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=25984
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=24427
En meestal wel top 20-30 als hij voor een klassement rijdt.
In dit veld zeker niet de slechtste tijdrijder in ieder geval.
Pozzovivo reed daar op een wegfiets met wat aanpassingen voor de tijdrit, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toen AG2R nog fatsoenlijke fietsen waarschijnlijk.
Ahja, stom van me. Dan is Pozzovivo ook de lul.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen reed hij nog op de wondermachines van IAM (en BMC).
Als Kruijswijk echt in topvorm is moet hij gewoon bij iedereen wegrijden, zijn topniveau is namelijk veel hoger dan dat van Pozzovivo/Frank/Caruso/Spilak. (Hij komt alleen zo weinig op dat niveau...) Zo niet, dan zoveel mogelijk consolideren en kijken wat er mogelijk is in de tijdrit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:11 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Kruissie moet op de Tiefenbach gewoon dezelfde tactiek hanteren, om dan naar de overwinning te zweven in de laatste rit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |