abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171693249
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, en sommige hetero's bedrijven nog steeds anale seks. Ga daar eens op in. Of is het dan wel natuurlijk?
Houd maar eens op met je irrelevante kulargumenten. Als je niet ziet waarom dat irrelevant is ben je niet discussiewaardig. Ga eerst jezelf goed verdiepen in evolutieleer, anatomie en biologie en dan heb je voldoende kennis om hieraan mee te doen.

Nu ga ik je echt negeren, wordt niet beter op met al die kansen.
pi_171693251
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:55 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee, ik had het nog niet over religie. Dat is gewoon de biologische en anatomische functie van de mens. Ook een stuk evolutieleer. Kontgaten zijn er mee om te poepen, niet piemals te ontvangen. Dus ja, homoseksualiteit is innatuurlijk.
Toch schijnen mannen opgewonden te raken als ze anaal genomen worden.

Verder heeft de natuur helemaal geen bedoelingen. Ook vrij logisch, want de natuur heeft geen brein. Het is iets wat ontstaat en je moet er vooral geen logica in proberen te vinden, want die is er niet.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171693274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet alleen er zijn er ook die het doen toch?
Mensen kunnen wel degelijk zelfmoord eigenhandig plegen. Wil je wat voorbeelden?
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:20:19 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693289
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:17 schreef Hdero het volgende:

[..]

Houd maar eens op met je irrelevante kulargumenten. Als je niet ziet waarom dat irrelevant is ben je niet discussiewaardig. Ga eerst jezelf goed verdiepen in evolutieleer, anatomie en biologie en dan heb je voldoende kennis om hieraan mee te doen.

Nu ga ik je echt negeren, wordt niet beter op met al die kansen.
Hou toch op... alsof jij dat daadwerkelijk hebt bestudeerd. Leest eerder als een schaamlap voor een heel andere ideologie.

Dat blijkt ook wel omdat je nergens echt antwoord op geeft, anderen beschuldigt met appel-en-peer vergelijkingen te komen en zelf het kunnen bungeejumpen gelijkstelt aan seksuele geaardheid.

Auscultare disce, si nescis loqui.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171693294
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

Mensen kunnen wel degelijk zelfmoord eigenhandig plegen. Wil je wat voorbeelden?
Wat voorbeelden of een paar voorbeelden, nee laat maar fijn daar bedank ik voor, ik hoef ook niet te zien hoe mannen onder mekaar neuken.
Ieder zijn plezier en ik het mijne.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 17:22:04 ]
pi_171693309
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Toch schijnen mannen opgewonden te raken als ze anaal genomen worden.
Bewijsdit maar eens met bronnen.

quote:
Verder heeft de natuur helemaal geen bedoelingen. Ook vrij logisch, want de natuur heeft geen brein. Het is iets wat ontstaat en je moet er vooral geen logica in proberen te vinden, want die is er niet.
Natuurlijk wel. Het wordt een welles nietes discussie over en weer totdat je met bronnen komt. Want meningen zijn als kontgaten, iedereen heeft er een. Tot die tijd leun ik hier rustig achterover en lees ik liever over boeiendere dingen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:22:20 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693324
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:21 schreef Hdero het volgende:

[..]

Bewijsdit maar eens met bronnen.

[..]

Natuurlijk wel. Het wordt een welles nietes discussie over en weer totdat je met bronnen komt. Want meningen zijn als kontgaten, iedereen heeft er een. Tot die tijd leun ik hier rustig achterover en lees ik liever over boeiendere dingen.
Herhaling: wat vindt 'de natuur' ervan dat wij gehandicapten helpen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171693373
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:21 schreef Hdero het volgende:

Of je gaat je verdiepen in wat precies de natuur is en hoe evolutie ontstaat.
pi_171693376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Herhaling: wat vindt 'de natuur' ervan dat wij gehandicapten helpen?
Hoe helpen?
pi_171693409
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe helpen?
Door ze een Wajong-uitkering te geven. Aangezien die niet uit bomen groeien, zal het wel onnatuurlijk zijn.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:28:04 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693419
Altijd weer amusant, die 'dat is de natuur' roepers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171693489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe helpen?
Die gast staat bij mij op negeerstand maar omdat je het quote, het menselijke lichaam heeft een genezingsproces mensen (zoals bij snijwonden) waarbij bloed stolt, wond dicht zichhzelf en de huid zich vervangt. Enige wat je hoeft te doen is zorgen dat het schoon blijft (dat weten we nu). Bij sommige ernstigere handicappen, mank lopen, hand missen etc ook daar kunnen mensen doorgaans hun leven verder leiden met wat aanpassingen. Het is misschien niet even gemakkelijk, maar het is wel te doen. De echt zieken, niet verlamd zijn, bijv daar heeft de natuur ook een oplossing voor: de dood. Helaas.
pi_171693504
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

Die gast staat bij mij op negeerstand maar omdat je het quote, het menselijke lichaam heeft een genezingsproces mensen (zoals bij snijwonden) waarbij bloed stolt, wond dicht zichhzelf en de huid zich vervangt. Enige wat je hoeft te doen is zorgen dat het schoon blijft (dat weten we nu). Bij sommige ernstigere handicappen, mank lopen, hand missen etc ook daar kunnen mensen doorgaans hun leven verder leiden met wat aanpassingen. Het is misschien niet even gemakkelijk, maar het is wel te doen. De echt zieken, niet verlamd zijn, bijv daar heeft de natuur ook een oplossing voor: de dood. Helaas.
Negeer stand als niet betalende user?

Danny dat wil ik ik wil het ik wil het, al zie ik graag liever alles en beslis dan wel wat ik negeer of niet!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 17:33:48 ]
pi_171693574
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:25 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Of je gaat je verdiepen in wat precies de natuur is en hoe evolutie ontstaat.
Ik zou je eens graag mijn voorbeeld van pedoseksualiteit zien ontkrachten.

Sommige mannen raken opgewonden door kinderseks. Bovendien kan het fysiek allemaal. Sterker nog, meisjes kunnen vruchtbaar zijn rondom hun 11e en kinderen baren. De mannelijke piemel kan binnen de vrouwelijke kut van 11 jaar passen. En de natuur maakt geen onderscheid of heeft geen bedoeling, het kent alleen vruchtbaar en niet-vruchtbaar. Dat vrouwen op die leeftijd kunnen baren wil zeggen dat het natuurlijk is.

Dat we verder intolerant zijn voor pedo's en het veroordelen en een heksenjacht op ze uitvoeren doet niks af aan de bestaanswaarde ervan.

Dat is een net zo kromme en gestoorde vergelijking als wat je nu doet om onnatuurlijke zaken als homoseksualiteit goed te praten. Ga eerst dat ontkrachten voordat we verder gaan.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:37:58 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693579
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

:r
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:39:05 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693597
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:37 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik zou je eens graag mijn voorbeeld van pedosexualiteit zien ontkrachten.

Sommige mannen raken opgewonden door kinderseks. Bovendien kan het fysiek allemaal. Sterker nog, meisjes kunnen vruchtbaar zijn rondom hun 11e en kinderen baren. De mannelijke piemel kan binnen de vrouwelijke jut van 11 jaar passn. En de natuur maakt geen onderscheid of heeftvgeen bedoeling, het kent alleen vruchtbaar en niet-vruchtbaar.

Dat we verder intolerant zijn voor pedo's en het veroordelen en een heksenjacht op ze uitvoeren doet niks af aan de bestaanswaarde ervan.

Dat is een net zo kromme en gestoorde vergelijking als wat je nu doet om onnatuurlijke zaken als homoseksualiteit goed te praten. Ga eerst dat ontkrachten voordat we verder gaan.
Omdat pedoseksualiteit een relatie behelst tussen een wilsonbekwaam iemand en een wilsbekwaam iemand; homoseksualiteit is een seksuele relatie tussen twee wilsbekwame mensen.

Is echt geen hoge wiskunde dit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171693658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:r
Misschien kan je priester worden. Kinderseks is natuurlijker dan zelfs de bruine zee varen.Volgens de natuur, die 'geen bedoeling' heeft dan. Zal je vast aan je trekken komen in het in alles tolerante NL.
pi_171693729
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat pedoseksualiteit een relatie behelst tussen een wilsonbekwaam iemand en een wilsbekwaam iemand; homoseksualiteit is een seksuele relatie tussen twee wilsbekwame mensen.

Is echt geen hoge wiskunde dit.
Zelfs 6 jarige kunnen klaarkomen. Dus dat moet natuurlijk zijn volgens jouw gestoord argument van dat een piemel binnen een kont past, dus dat is volkomen natuurlijk. Bovendien getuigt het van een zekere wil of plezier van degene.

Zie je wel waar je gestoordheid mank loopt?

Bovendien hebben we als mensen tot diep in het begin van de 20e eeuw kinderen van de rond 10,11,12,13 geneukt en bezwangerd. Dat pedogedoe is pas in de laatste decennia van onze geschiedenis ontstaan.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:46:59 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693738
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:42 schreef Hdero het volgende:

[..]

Misschien kan je priester worden. Kinderseks is natuurlijker dan zelfs de bruine zee varen.Volgens de natuur, die 'geen bedoeling' heeft dan. Zal je vast aan je trekken komen in het in alles tolerante NL.
Is misschien mijn lage opleiding, maar ik ken het verschil tussen wilsbekwaamheid en wilsonbekwaamheid. En laat dat nu net zijn waarom men met pedoseksualiteit en bestialiteit problemen heeft: er is geen bewuste instemming van de betrokken andere.

Nu je toch diep in de academische materie zit, mag ik je als laagopgeleid onaanraakbare aanraden ook een cursus logica te doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:47:40 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693751
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:46 schreef Hdero het volgende:

[..]

Zelfs 6 jarige kunnen klaarkomen. Dus dat moet natuurlijk zijn volgens jouw gestoord argument van dat een piemel binnen een kont past, dus dat is volkomen natuurlijk. Bovendien getuigt het van een zekere wil of plezier van degene.

Zie je wel waar je gestoordheid mank loopt?

Bovendien hebben we als mensen tot diep in het begin van de 20e eeuw kinderen van de rond 10,11,12,13 geneukt en bezwangerd. Dat pedogedoe is pas in de laatste decennia van onze geschiedenis ontstaan.
Doe er ook een cursus psychologie bij. Overigens, als academisch bioloog zou juist jij toch moeten weten hoe het zit met hersenen, cognitieve ontwikkeling en volwassen worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171693785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is misschien mijn lage opleiding, maar ik ken het verschil tussen wilsbekwaamheid en wilsonbekwaamheid. En laat dat nu net zijn waarom men met pedoseksualiteit en bestialiteit problemen heeft: er is geen bewuste instemming van de betrokken andere.

Nu je toch diep in de academische materie zit, mag ik je als laagopgeleid onaanraakbare aanraden ook een cursus logica te doen?
Laat maar zitten. Hij is aan het trollen of gewoon niet zo slim. In iedergeval niet iemand waarmee je in fatsoenlijk gesprek kan.
pi_171693809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Doe er ook een cursus psychologie bij.
Je bent gestoord gast. Waarschijnlijk heb je hep A al door een kontje teveel en kuun je niet meer helder denken. Want ik heb het geprobeerd en je stelt me telkens teleur met je irrelevante voorbeelden (wat als getroll overkomt) en je gebrek aan basiskennis van anatomie, biologie, en fysiologie.

Ik heb voldoende tijd aan je verspild, maar je blijft mij steeds citeren. Dus stop daar ook maar eens mee, je bent ver onder mijn niveau aangezien ik dingen constant moet herhalen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:51:22 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693810
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Laat maar zitten. Hij is aan het trollen of gewoon niet zo slim. In iedergeval niet iemand waarmee je in fatsoenlijk gesprek kan.
Die piemel-kont obsessie ook steeds... wat een niveautje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:51:48 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171693821
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:51 schreef Hdero het volgende:

[..]

Je bent gestoord gast. Waarschijnlijk heb je hep A al door een kontje teveel en kuun je niet meer helder denken. Want ik heb het geprobeerd en je stelt me telkens teleur met je irrelevante voorbeelden (wat als getroll overkomt) en je gebrek aan basiskennis van anatomie, biologie, en fysiologie.

Ik heb voldoende tijd aan je verspild, maar je blijft mij steeds citeren. Dus stop daar ook maar eens mee, je bent ver onder mijn niveau aangezien ik dingen constant moet herhalen.
Nou, zeker. Ik ben danig terechtgewezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171693870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je zegt hiermee dat kinderen niet kunnen denken? Wilsbekwaamheid is een keurige term die de natuur niet kent. De natuur heeft trouwens geen bedoeling, alleen wij mensen hebben dat. Het is fysiek mogelijk, dus ook natuurlijk, en alles moet kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')