ja ik snap je punt, ik vind het ook een eng ding.quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wijf spoort echt niet. Ze rukt de morfinepleister van de rug van haar moeder en bemoeit zich met alles wat de dokters haar voorschrijven en verwerpt dat. En dat allemaal zonder enige medische kennis.
Dat weet ik dus niet. Zou ik eens moeten vragen aan mensen die hier verstand van hebben. Mensen drugs toedienen is wel strafbaar, maar onthouden?quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja ik snap je punt, ik vind het ook een eng ding.
Maar volgens mij is het niet strafbaar.
Denk dat het er ook mee te maken heeft of de patiënt zelf haar mening deelt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Zou ik eens moeten vragen aan mensen die hier verstand van hebben. Mensen drugs toedienen is wel strafbaar, maar onthouden?
Ze doet alles zonder overleg, want zij is de baas daar.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat het er ook mee te maken heeft of de patiënt zelf haar mening deelt.
Kijk als haar moeder die troep ook niet wil, en haar dochter trekt die pleister er daarom af... Tja
Maar de kans is groot dat ze dat zonder overleg doet.
Nou ja, ze vertelt het zelf, dus dat bewijs is er al.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Is alleen lastig te bewijzen helaas
tja, inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze doet alles zonder overleg, want zij is de baas daar.
Hoe kwamen ze op je over? (Bedoel, zijn ze mager, bleek of juist blakend etc)quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag de twee dames bij de AH vanavond.
Niet gezien wat ze hebben ingeslagen. Alleen wat lampjes denk ik
Niet bleek maar zongebruind. Wel mager. Verder onopvallend.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze op je over? (Bedoel, zijn ze mager, bleek of juist blakend etc)
Oh ja. Natuurlijk. Ze komen veel buiten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet bleek maar zongebruind. Wel mager. Verder onopvallend.
En die AirBNB-gasten, zijn dat net zulke types?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:27 schreef speknek het volgende:
Ze wonen bij mij om de hoek dus ik zie ze elke week wel een keer.
Ze hebben nu ook een AirBNB.
Zag wel dat er ook allemaal antivax posters aan het raam hingen, tsja.
schijnbaar vinden ze dat ze nog niet snel genoeg dood gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:27 schreef speknek het volgende:
Ze maakten blijkbaar wel indruk omdat je dit topic weer omhoog trok.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag de twee dames bij de AH vanavond.
Niet gezien wat ze hebben ingeslagen. Alleen wat lampjes denk ik
Zien ze er een beetje happy uit?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:27 schreef speknek het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |