SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Playstation Twitch werkt hier ook gewoon weer goed.. het kan zijn dat twitch overlay system aan het kutten is(ja dat bestaat nuquote:Op dinsdag 13 juni 2017 03:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb dr nu al 4 geprobeerd
maarja op naar joeptoep dan maar
Ga jij nou maar weer naar het nintendo topic ofzoquote:
Niet echt zelfde vibe heb ik het idee...quote:
achja gewoon kijken nu dan maarquote:Op dinsdag 13 juni 2017 03:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Playstation Twitch werkt hier ook gewoon weer goed.. het kan zijn dat twitch overlay system aan het kutten is(ja dat bestaat nu)
[..]
Ga jij nou maar weer naar het nintendo topic ofzo
[..]
Niet echt zelfde vibe heb ik het idee...
MIsschien is de autocue ook uitgevallenquote:
quote:
dus toch????quote:
lets op je? Teveel zou in je dieet is fucking irritant voor anderen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 03:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon's Dogma? Deep Down? *** Souls?
Je kunt het vooraf niet zeggen omdat ze allemaal op elkaar lijken bij PlayStation
Monster Hunter is ook op de switchquote:Op dinsdag 13 juni 2017 03:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon's Dogma? Deep Down? *** Souls?
Je kunt het vooraf niet zeggen omdat ze allemaal op elkaar lijken bij PlayStation
Ik vind MH al jaren kut en generic bagger.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 03:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Monster Hunter is ook op de switch
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 03:22 schreef Friday12 het volgende:
Instabuy en daarna zie je me niet meer terug
quote:
Hoe dan?quote:
Monster Hunter.. Een van mijn meest gespeeld franchisesquote:Op dinsdag 13 juni 2017 03:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan?Een port en een remaster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |