Boom lijkt me sowieso geen type dat heel goed ligt binnen een ploeg eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Boom heeft zich niet populair gemaakt binnen de ploeg.
Al was zijn jump eigenlijk nog niet eens zo slecht achteraf.
Groenewegen was gewoon niet sterk genoeg.
Is de keeper van Arsenal.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft die ene man een pet op, achterstevoren?
Met wie gaat Boom eigenlijk trainen? Je hebt de zuidelijke groep met o.a. Tankink, Van Emden, enz maar daar hoort hij volgens mij niet bij.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Boom lijkt me sowieso geen type dat heel goed ligt binnen een ploeg eigenlijk.
Maar Clement was wel duidelijk ja
Met de vlam in de pijp.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Komt IS ook nog langs met een "optreden" op dat plein?
Ik denk met weemoed terug aan de items met Jean Nelissen in de Avondetappe.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik snap wel dat Filemon zich thuis voelt in het wielerwereldje gezien zijn tv- verleden
Of aan Jan Mulder.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
Die Clement doet me een beetje denken aan die verjaardagsfeestjes waar dan een zo'n irritant figuur aanwezig is die niet op normaal volume kan communiceren. Je hoeft niet te schreeuwen we horen je wel hoor.
Timo gaat een etappe winnen jonguhquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is de caravan van ene Timo
Oké crackverslaafde
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij moet gewoon de Tourwinst als prioriteit nummer 1 hebben.
Mee eens...al zullen er velen die etappe in de vlucht willen zitten. Ik ga die etappe iig vol voor de vluchters.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Stef heeft gelijk. Waarom zou je etappe 5 zomaar laten lopen?
Tijd om met bierblikjes te gooienquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:13 schreef Martinello het volgende:
Dijkstra had ook al genoeg van Maxim zo te zien.
En wij van Dijkstra!!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:13 schreef Martinello het volgende:
Dijkstra had ook al genoeg van Maxim zo te zien.
In Breda ligt geen internet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar kan je nou je vraag insturen voor dit programma
Geef hem nog een kans, er is nog geen km gefietst. Ben wel benieuwd hoe Maxim wielrenners gaat interviewen.quote:
Eerst de reet van Linda de Mol likkenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar kan je nou je vraag insturen voor dit programma
Slaande ruzie met Bouhanni.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geef hem nog een kans, er is nog geen km gefietst. Ben wel benieuwd hoe Maxim wielrenners gaat interviewen.
Ja, zonde.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer Genee dat je dit niet inkopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |