ja toch senorita, smerig plakweer.quote:Op maandag 19 juni 2017 03:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaaa, jij ook nog steeds. Nog moeite met de hitte? Ferferra kan inderdaad ook Spaans zijn.
Wat ga je kijken al 3ayel?quote:Op maandag 19 juni 2017 03:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ja toch senorita, smerig plakweer.
ff netflixen dan maar
echt weer iets voor jou hequote:Op maandag 19 juni 2017 04:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Cannabis (gaat over Marokko!!) is een leuke serie! Wacht nog steeds op nieuw seizoen.
Serie. Hele leuke over de onderwereld in Maghreb. Hasjiesh. Jij gaat het ook leuk vinden.quote:Op maandag 19 juni 2017 04:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
echt weer iets voor jou he
Is het een serie of docu??
Niet.quote:Op maandag 19 juni 2017 07:08 schreef Montelly het volgende:
Stimo hoe is het met sollicitatie afgelopen?
Nee tis teruggetrokkenquote:Op maandag 19 juni 2017 12:09 schreef Montelly het volgende:
Ah jammer, waar lag het aan, hebben ze nog feedback gegeven?
Weet t nog niet. Zit nu met privé shit waardoor het mij even niet boeitquote:Op maandag 19 juni 2017 13:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ga je elders solliciteren of denk je nah, hoeft niet?
Kiz wanneer trouwen?quote:Op maandag 19 juni 2017 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet t nog niet. Zit nu met privé shit waardoor het mij even niet boeit
Wel leuke serie! Net echt die boten en hoe ze dus hasj smokkelen naar Spanje. Wacht op de tweede seizoen.quote:
mwuhahah ik ga em kijken junkiequote:Op maandag 19 juni 2017 04:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Serie. Hele leuke over de onderwereld in Maghreb. Hasjiesh. Jij gaat het ook leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit hasj gebruikt. Jij wel? Heb zoveel vrienden in Marokko die hasj gebruiken en het me zo vaak hebben aangeboden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |