Nee, die gaat de rit net wel of net niet winnenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Is die Warbasse nu al ingelopen eigenlijk? Die liveticker van Sporza is niet heel duidelijk.
Ik vind het wel mooi, maar ik heb liever dat hij zichzelf nu enorm tegenkomt. #AntiTourquote:
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, maar ik heb liever dat hij zichzelf nu enorm tegenkomt.
Ik heb liever dat hij naar de Vuelta gaat dan naar de Tour. Daar kan hij énorm ver komen. Dat zie je elk jaar wel, dat er opeens een rare vogel tussen de toppers staat puur op frisheid. Dat zijn dan types als König, Talansky en Horner, laat staan iemand als López.quote:
quote:
Maar hoe?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:17 schreef Momo... het volgende:
Voor Steven is het echt een keer tijd dat hij een prijs gaat pakken
Waarom zou hij Quintana-gewijs niet énorm ver kunnen komen in de Tour? Je denkt een beetje te conservatief, vind ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij naar de Vuelta gaat dan naar de Tour. Daar kan hij énorm ver komen. Dat zie je elk jaar wel, dat er opeens een rare vogel tussen de toppers staat puur op frisheid. Dat zijn dan types als König, Talansky en Horner, laat staan iemand als López.
Hij heeft vier koersdagen en rijdt hier tegen de lamme en de blinde met typetjes zoals Frank en Caruso. De Tour komt te vroeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Waarom zou hij Quintana-gewijs niet énorm ver kunnen komen in de Tour? Je denkt een beetje te conservatief, vind ik.
quote:Op maandag 12 juni 2017 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd geassocieerd met Jozee Been haat? Het is R_R die nietsontziend te werk gaat op dit gebied.
quote:
Klopt, had Jozee goed gezien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Kijk dan, de tranen biggelen over zijn wangen.
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 17:27:18@marijnfietst jaaaaaaaaa, dan schiet ik ook vol hoor reageer retweet
Slecht.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:28 schreef komrad het volgende:
Hoe is het met Ion en Tom gegaan vandaag?
#werken als er koers is
Voor diesel Nieve is dit prima op dit moment imo.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikel Nieve is ook niet echt best. Froome heeft ook geen fantastisch treintje voor zich net als Porte. Movistar valt ook beetje tegen in breedte.
Dat zou kunnen. Maar verder is er niet veel over bij Sky. Poels gaat het niet halen. Rowe, Stannard, Kennaugh en Kwiatkowski zijn geen pure klimmers. Heb je verder enkel Sergio Luis over. Ik las ergens dat Landa wellicht gaat dubbelen, maar dan zal hij niet op zijn top zittenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Voor diesel Nieve is dit prima op dit moment imo.
Je vergeet de belangrijkste, Thomas gaat hoger eindigenbeter voor de dag komen dan menig kopman.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar verder is er niet veel over bij Sky. Poels gaat het niet halen. Rowe, Stannard, Kennaugh en Kwiatkowski zijn geen pure klimmers. Heb je verder enkel Sergio Luis over. Ik las ergens dat Landa wellicht gaat dubbelen, maar dan zal hij niet op zijn top zitten
Thomas schijnt inmiddels weer op een niveau te zitten dat hem tot plan-B achter Froome zou maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar verder is er niet veel over bij Sky. Poels gaat het niet halen. Rowe, Stannard, Kennaugh en Kwiatkowski zijn geen pure klimmers. Heb je verder enkel Sergio Luis over. Ik las ergens dat Landa wellicht gaat dubbelen, maar dan zal hij niet op zijn top zitten
Weet jij wat er met Castro scheelt?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
De vierde week van Jan Hirt is ook niet best.
Die gaat toch gewoon die tijdrit winnen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Castro scheelt?
Ik zou het echt niet weten, maar voorlaatste is wel heel ernstig.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Weet jij wat er met Castro scheelt?
Die kon vandaag zelfs de bus niet volgen..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon die tijdrit winnen?Tenzij Dumoulin zich nog eens kan opladen.
Dan waren ze op de ploegsite te voorbarig.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Castroviejo lag zondag bij de grote valpartij, vandaar zijn (gebrek aan) presteren.
Uitslagen nadien doen toch vermoeden dat het niet zo onschuldig was.quote:Both race leader Rohan Dennis (BMC) and the Movistar Team's Jonathan Castroviejo were caught by the crash -no serious injuries for the Basque rider- and left out of the fight for the GC.
http://www.movistarteam.c(...)ll-in-on-final-stage
twitter:AstanaTeam twitterde op woensdag 14-06-2017 om 15:25:35Heavy crash of @SupermanlopezN #TourdeSuisse reageer retweet
quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:32 schreef showtimer het volgende:
twitter:AstanaTeam twitterde op woensdag 14-06-2017 om 15:25:35Heavy crash of @SupermanlopezN #TourdeSuisse reageer retweet
Manmanmanquote:Op woensdag 14 juni 2017 15:32 schreef showtimer het volgende:
#Cut4Miguelquote:Op woensdag 14 juni 2017 15:32 schreef showtimer het volgende:
twitter:AstanaTeam twitterde op woensdag 14-06-2017 om 15:59:18Our rider was moved to the hospital for medical checking @SupermanlopezN #AstanaProteam #TourdeSuisse reageer retweet
Geen idee, volgens mij heeft Leon de Kort dat een keer bedacht oid. Vind het zelf maar een matige bijnaam. Dan vind ik die van Jeroen Vanbellegem nog beter: 'het kanon van Kanne'quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds wanneer is Tom Dumoulin de vlinder van Maastricht? Heeft Thijs Z dat bedacht?
Zijn bijnamen volgens zijn wikiquote:Op woensdag 14 juni 2017 16:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heeft Leon de Kort dat een keer bedacht oid. Vind het zelf maar een matige bijnaam. Dan vind ik die van Jeroen Vanbellegem nog beter: 'het kanon van Kanne'
quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds wanneer is Tom Dumoulin de vlinder van Maastricht? Heeft Thijs Z dat bedacht?
twitter:koendekort twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 23:00:42@meowclank @tom_dumoulin a commentator said it because he was 'flapping' his arms when he wanted to peel off in his breakaways in the tour. reageer retweet
MutanTom niet op Wikipedia hebben staanquote:Op woensdag 14 juni 2017 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn bijnamen volgens zijn wiki
Bijnamen:
De Vlinder van Maastricht
Het Kanon van Kanne
Il Bello (De Mooie)
Straaljager Tom
Turbo Tom
(al ken ik sowieso weinig Nederlandse sporters met een goed klinkende bijnaam)
Be careful what you wish for, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 14 juni 2017 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieplanter juicht nu, want er kan een streep door de Tour.
Een prachtig verjaardagscadeau.quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieplanter juicht nu, want er kan een streep door de Tour.
Dat zal wel niet. Verloren seizoen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet uiteraard wel zo zijn dat het niet ernstig is en hij volgende week weer op de fiets zit.
Wacht de berichten nou maar af.quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Verloren seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |