SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sanchez gaat voor 70-100.quote:Op maandag 12 juni 2017 13:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
50 is wat te weinig voor Davison Sánchez.wooblabalurg![]()
50 miljoen voor een speler.quote:Op maandag 12 juni 2017 13:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
50 is wat te weinig voor Davison Sánchez.![]()
Hadden we ook bijna voor Bazoer.![]()
Ah ze beloven ons in het begin van de transferperiode een linksback en buitenspeler, deden ze vorig jaar ook. Uiteindelijk kwam die buitenspeler pas eind januari en die linksback werd lekker intern opgelost.Oh.![]()
Sow wat ben jij positief ineens, je hebt toch geen HIV he/quote:Op maandag 12 juni 2017 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Om het een beetje positief te houden lijkt dit me beter![]()
Niet voor zover ik weetquote:Op maandag 12 juni 2017 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sow wat ben jij positief ineens, je hebt toch geen HIV he/
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het wordt wel tijd zo richting de voorbereiding jaquote:Op maandag 12 juni 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk komen ze vandaag met nieuws rondom de nieuwe technische stafMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan Overmars zich ook echt vol focussen op de aankopen.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd zo richting de voorbereiding jaOh.![]()
Seizoenskaarten uitverkocht
En toch zullen de treinen wel weer niet rijden, je kent het welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Grappen maken over Joden en treinen.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:49 schreef Tagliano het volgende:
Seizoenskaarten uitverkocht
En toch zullen de treinen wel weer niet rijden, je kent het wel![]()
![]()
Die moet ergens op den foks nog wel rondzwerven maar is niet vastgereekstquote:Op maandag 12 juni 2017 15:47 schreef Beathoven het volgende:
Is deel 1 van dit topic nog ergens te vinden?
Of zou het deze zijn: VBL / [Centraal] AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat leuk om terug te lezen datquote:Op maandag 12 juni 2017 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet ergens op den foks nog wel rondzwerven maar is niet vastgereekst
Of zou het deze zijn: VBL / [Centraal] Ajax
Oh.![]()
Het kan verkerenquote:Op maandag 12 juni 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tijd ging de top-3 nog de CL in
3-3 doelpuntje Zlatan was onterecht afgekeurdquote:
Maar boeie, wij verliezen 1 wedstrijd door de Europeese wedstrijden zij hebben vorig jaar zowat alles door het Europeese seizoen verloren
Het was de tijd van O'Brien, Sneijder, vd Vaart en Zlatan. En als ik t niveau van het Nederlands op Fok vergelijk dan staat men er nu beter voor.![]()
![]()
Als dit het geweldige VBL was waar Tong het altijd over had vind ik het wel meevallen.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
3-3 doelpuntje Zlatan was onterecht afgekeurd
Maar boeie, wij verliezen 1 wedstrijd door de Europeese wedstrijden zij hebben vorig jaar zowat alles door het Europeese seizoen verloren
Het was de tijd van O'Brien, Sneijder, vd Vaart en Zlatan. En als ik t niveau van het Nederlands op Fok vergelijk dan staat men er nu beter voor.Oh.![]()
Het was een ruime 5 jaar na de gewonnen CL finale dus daar viel men vaak op terug. Ajax had daarvoor een dip gehad met de overgang naar de ArenA toen het met Machlas en Arveladze wat kwakkelde. En men verwachte met vd Vaart, Sneijder en Heitinga weer wonderen.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een poule met daarin Bayern en Juventus erbij zagen ze als te doen
In die tijd heb ik ook weleens gehoord dat Vd Vaart het in zich had de nieuwe Van Basten te worden, dat viel tegen.![]()
Ja, het was behoorlijk plat en simpel.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dit het geweldige VBL was waar Tong het altijd over had vind ik het wel meevallen.
Na VI op TV ging iedereen de stijl van discussieren kopieeren. Dat heeft t niveau wel omhoog getild.![]()
Er loopt nu ook gewoon heel veel kennis rond wel hoorquote:Op maandag 12 juni 2017 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dit het geweldige VBL was waar Tong het altijd over had vind ik het wel meevallen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van der Vaart had het ook in zich om een hele grote te worden. Qua techniek, inzicht en doelgerichtheid was hij van die Ajax-generatie absoluut het grootste talent. Mijn verwachtingen van v/d Vaart waren destijds veel hoger dan van Sneijder. Maar zo zie je maar, de juiste instelling en wat geluk zijn ook nodig om het ver te schoppen.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het was een ruime 5 jaar na de gewonnen CL finale dus daar viel men vaak op terug. Ajax had daarvoor een dip gehad met de overgang naar de ArenA toen het met Machlas en Arveladze wat kwakkelde. En men verwachte met vd Vaart, Sneijder en Heitinga weer wonderen.
In die tijd heb ik ook weleens gehoord dat Vd Vaart het in zich had de nieuwe Van Basten te worden, dat viel tegen.![]()
Dat was ook nog niet in de tijden van twitter dat we telkens op de hoogte van alles bleven.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er loopt nu ook gewoon heel veel kennis rond wel hoorOh.![]()
En in 2003 bijna halve finale CL gehaald ook. Jammer dat het in de jaren daarna niks meer werd.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het was een ruime 5 jaar na de gewonnen CL finale dus daar viel men vaak op terug. Ajax had daarvoor een dip gehad met de overgang naar de ArenA toen het met Machlas en Arveladze wat kwakkelde. En men verwachte met vd Vaart, Sneijder en Heitinga weer wonderen.
In die tijd heb ik ook weleens gehoord dat Vd Vaart het in zich had de nieuwe Van Basten te worden, dat viel tegen.Oh.![]()
De transferzomers zullen wel wat rustiger zijn geweest jaquote:Op maandag 12 juni 2017 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook nog niet in de tijden van twitter dat we telkens op de hoogte van alles bleven.
![]()
Op zaterdag 18 januari 2003 23:53 schreef amnesiac het volgende:
Ajax heeft de Algarve Cup gewonnen door met 2-1 te winnen van Aberdeen.
Twee stagiares hebben ook nog meegespeeld, het zijn de Roemenen Ovidiu Petre en Vlad Munteanu
Nooit van de cup en de spelers gehoord. Munteanu zegt me nog wel iets maar 't waren geen hoogvliegers volgens mij.![]()
Wat moet dat saai zijn geweest zeg, helemaal wachten tot het in de krant stond of op teletekst.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De transferzomers zullen wel wat rustiger zijn geweest jaOh.![]()
het was sowieso minder hectisch omdat de PL nog niet zo enorm rijk was en landen als Rusland, Turkije en China ook niet veel in de melk te brokkelen haddenquote:Op maandag 12 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet dat saai zijn geweest zeg, helemaal wachten tot het in de krant stond of op teletekst.![]()
Het internet bestond al wel. Maar ja, het was allemaal vrij statisch met bepaalde websites.. zoals teletext. Geruchten hoorde je alleen in studio sport.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet dat saai zijn geweest zeg, helemaal wachten tot het in de krant stond of op teletekst.![]()
Toen waren de meeste Italiaanse clubs wel rijker volgens mijquote:Op maandag 12 juni 2017 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was sowieso minder hectisch omdat de PL nog niet zo enorm rijk was en landen als Rusland, Turkije en China ook niet veel in de melk te brokkelen haddenOh.![]()
Daarom is dat twitter wel een goede uitkomst gebleken hiervoor. Al moest dat ook even evolueren, eerst waren dat vooral pubers die vertelden wat voor kwark ze gingen eten.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het internet bestond al wel. Maar ja, het was allemaal vrij statisch met bepaalde websites.. zoals teletext. Geruchten hoorde je alleen in studio sport.Oh.![]()
Net fok eigenlijkquote:Op maandag 12 juni 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is dat twitter wel een goede uitkomst gebleken hiervoor. Al moest dat ook even evolueren, eerst waren dat vooral pubers die vertelden wat voor kwark ze gingen eten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ja klopt maar de verhoudingen waren wat gezonder, alleen de echte toppers gingen weg en op een redelijke leeftijd.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen waren de meeste Italiaanse clubs wel rijker volgens mij![]()
De PL was in verhouding best wel een collectie van rijke clubs ivm de inflatie is wat nu weinig geld leek toen een magistraal bedrag. De rest deed idd nog niet mee.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was sowieso minder hectisch omdat de PL nog niet zo enorm rijk was en landen als Rusland, Turkije en China ook niet veel in de melk te brokkelen hadden
De spots qua tonnen en miljoenen stonden op de Serie A, de PL en de Spaanse Liga.![]()
Toen kon je wereldtoppers halen voor 30 miljoen, nu haal je Klaassen voor dat geld.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja klopt maar de verhoudingen waren wat gezonder, alleen de echte toppers gingen weg en op een redelijke leeftijd.Oh.![]()
Ooit hadden ze ook voorspeld dat Mario Been een wereldspeler zou worden.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van der Vaart had het ook in zich om een hele grote te worden. Qua techniek, inzicht en doelgerichtheid was hij van die Ajax-generatie absoluut het grootste talent. Mijn verwachtingen van v/d Vaart waren destijds veel hoger dan van Sneijder. Maar zo zie je maar, de juiste instelling en wat geluk zijn ook nodig om het ver te schoppen.
Als Vd Vaart niet met een celebrity getrouwd zou zijn en zichzelf ff wat harder had gepushed in een andere competitie dan de Bundesliga dan was het nu een grote. Uiteindelijk heeft hij het laten waaien.
Ik weet niet waar het keerpunt precies kwam maar een Totti gaf alles tot het eind van zn carriere en Vd Vaart deed al veel vroeg aan afbouwen en nu komt hij zelfs niet mee met de spelers van een onbekende Deense club.![]()
Met de verkopen de komende jaren komt Ajax makkelijk boven de 100 miljoen
Klaassen 30
Sanchez minimaal 40
Dolberg minimaal 30
Ga zo maar door.![]()
Boven de 100 miljoen qua wat?quote:Op maandag 12 juni 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:
Met de verkopen de komende jaren komt Ajax makkelijk boven de 100 miljoen
Klaassen 30
Sanchez minimaal 40
Dolberg minimaal 30
Ga zo maar door.Oh.![]()
Als Sneijder zijn vorm van 2010 tot nu had gehouden zou hij zeker bij de beste spelers van deze tijd horen.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:43 schreef Beathoven het volgende:
Ooit hadden ze ook voorspeld dat Mario Been een wereldspeler zou worden.
Als Vd Vaart niet met een celebrity getrouwd zou zijn en zichzelf ff wat harder had gepushed in een andere competitie dan de Bundesliga dan was het nu een grote. Uiteindelijk heeft hij het laten waaien.
Ik weet niet waar het keerpunt precies kwam maar een Totti gaf alles tot het eind van zn carriere en Vd Vaart deed al veel vroeg aan afbouwen en nu komt hij zelfs niet mee met de spelers van een onbekende Deense club.![]()
Gerekend vanaf welk punt danquote:
Vorig jaar hadden we al 80 miljoen aan inkomsten dus niet gek om daaraan te komen. Is meer de vraag wat we ervoor terug krijgen.Oh.![]()
Werd er nou serieus anderhalf jaar lang niets in dat topic gepost, en mensen maar denken dat VBL anno 2017 kut met peren isquote:Op maandag 12 juni 2017 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet ergens op den foks nog wel rondzwerven maar is niet vastgereekst
Of zou het deze zijn: VBL / [Centraal] Ajax![]()
blablablabla![]()
Misschien hadden ze toen wel andere topics, of vooral alleen maar losse topics over elk nieuwtje. Waar Tong nog wat in is blijven hangen.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd er nou serieus anderhalf jaar lang niets in dat topic gepost, en mensen maar denken dat VBL anno 2017 kut met peren is
Oh.![]()
quote:DE BOER: 'KLUIVERT HEEFT ZEKER MIJN STEUN'"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ronald en Frank hebben al sinds hun pampertijd altijd dezelfde mening.quote:
Ben benieuwd wanneer iets bekend gaat worden. Misschien heeft het te maken dat bijna heel de voetbalwereld nu op vakantie is...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
http://assets.knvb.nl/sit(...)0zonder%20tijden.pdf
Concept Eredivisie is gelekt:
Heracles uit // Groningen thuis // VVV uit in augustus
Na Europa: ado uit // heerenveen uit // feyenoord uit // utrecht thuis // roda thuis // psv thuis![]()
Vermoedelijk bestond er voor iedere scheet rondom een club of speler een apart topic.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien hadden ze toen wel andere topics, of vooral alleen maar losse topics over elk nieuwtje. Waar Tong nog wat in is blijven hangen.![]()
Klassiekertje dus na de Europese week, interessant
En PSV thuis ook
Voor Ado is het ook een klassieker.. andersom leeft het wat minder.quote:Op maandag 12 juni 2017 19:52 schreef Tagliano het volgende:
Klassiekertje dus na de Europese week, interessant
En PSV thuis ook![]()
Die ook jaquote:Op maandag 12 juni 2017 19:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor Ado is het ook een klassieker.. andersom leeft het wat minder.
Hahaha de volgorde van de toppers is ook ieder jaar hetzelfde hč. Tevens wederom eerst naar AZ en Twente, en ook Utrecht - uit wederom in de winter
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dus weer Feyenoord-uit en PSV-thuis in zo'n beetje dezelfde periode als afgelopen seizoenquote:Op maandag 12 juni 2017 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Na Europa: ado uit // heerenveen uit // feyenoord uit // utrecht thuis // roda thuis // psv thuisWordt wel wat saai
Oh.![]()
Beter dan het seizoen 2000-2001 . Ajax had op een gegeven slechts 5 competitieduels achter de rug en Feyenoord al een stuk of 9 of 10quote:Op maandag 12 juni 2017 20:02 schreef StarGazer het volgende:
Hahaha de volgorde van de toppers is ook ieder jaar hetzelfde hč. Tevens wederom eerst naar AZ en Twente, en ook Utrecht - uit wederom in de winter
RED ONS HENNIEGOD![]()
Eerste drie wel nadelig, ADO en Heerenveen spelen geen Europees en Feyenoord heeft meer rust tussendoor.quote:Op maandag 12 juni 2017 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Na Europa: ado uit // heerenveen uit // feyenoord uit // utrecht thuis // roda thuis // psv thuis![]()
Ik dacht dat KNVB de clubs die meedoen in Europa enigszins wouden helpen. Maar daar zijn ze kennelijk weer van afgestapt![]()
![]()
feyenoord:quote:Op maandag 12 juni 2017 20:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eerste drie wel nadelig, ADO en Heerenveen spelen geen Europees en Feyenoord heeft meer rust tussendoor.
psv uit // az uit // ajax thuis // ado uit // groningen uit // utrecht uit![]()
Dit jaar is er weer minimaal 72 uur rust voorafgaand aan Europese duels ingepland. Dit was ook de nadrukkelijke wens van clubs en trainers. Dit moet leiden tot een optimale voorbereiding voor clubs op Europese wedstrijden en, net als afgelopen seizoen, tot topprestaties. Verder zal een club die op donderdag Europees speelt, altijd een late zondagwedstrijd om 14.30 uur of 16.45 uur, toegewezen krijgen. Alleen bij een thuiswedstrijd na de Europa League wordt in een uiterst geval om 12.30 uur gestart.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat KNVB de clubs die meedoen in Europa enigszins wouden helpen. Maar daar zijn ze kennelijk weer van afgestapt![]()
Maakt minder uit, neem aan dat dat allemaal op zondag is? Dan heb je sowieso (fysiek gezien) genoeg rust, mentaal kan anders zijn.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
feyenoord:
psv uit // az uit // ajax thuis // ado uit // groningen uit // utrecht uit
Als de EL in dezelfde week is, is het voor Feyenoord juist een voordeel om tegen de meer vermoeide teams PSV, Ajax en Utrecht te spelen.![]()
Alleen Groningen uit is op een zaterdag.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maakt minder uit, neem aan dat dat allemaal op zondag is? Dan heb je sowieso (fysiek gezien) genoeg rust, mentaal kan anders zijn.
Als de EL in dezelfde week is, is het voor Feyenoord juist een voordeel om tegen de meer vermoeide teams PSV, Ajax en Utrecht te spelen.![]()
Als ze dan op woensdag CL moeten spelen is dat nadelig (wmb zou dat in dat geval naar zondag verplaatst moeten worden)quote:Op maandag 12 juni 2017 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Groningen uit is op een zaterdag.![]()
Maakt weinig verschil met een EL-spelende ploeg. Feyenoord heeft zelfs dan nog meer rust dan een Europa League-club met DO v ZO in vergelijing met WO v ZA.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ze dan op woensdag CL moeten spelen is dat nadelig (wmb zou dat in dat geval naar zondag verplaatst moeten worden)![]()
Alles is beter dan het seizoen 2000-2001.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan het seizoen 2000-2001 . Ajax had op een gegeven slechts 5 competitieduels achter de rug en Feyenoord al een stuk of 9 of 10'Wish I was old and a little sentimental'
98/99 was slechterquote:Op maandag 12 juni 2017 20:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alles is beter dan het seizoen 2000-2001.RED ONS HENNIEGOD![]()
wel Amstel cupje. Gronkjaer's finest hour.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Maar wel eerst 2 keer kansloos van Fortuna verliezenquote:Op maandag 12 juni 2017 20:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wel Amstel cupje. Gronkjaer's finest hour.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die 1-3 thuis was wel echt het dieptepunt zeg.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel eerst 2 keer kansloos van Fortuna verliezen
Of die 4-1 bij Cambuur.'Wish I was old and a little sentimental'
Die 3-1 bij PSV ook terwijl ze bij rust voor konden staan met 0-4 lolquote:Op maandag 12 juni 2017 20:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die 1-3 thuis was wel echt het dieptepunt zeg.
Of die 4-1 bij Cambuur.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik was toen helemaal hype van Giorgi Kinkladze. 15 miljoen in de fik gestoken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb een deel verdrongen merk ik. Was dat ook het seizoen van die treurige 3-0 bij Porto?quote:Op maandag 12 juni 2017 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 3-1 bij PSV ook terwijl ze bij rust voor konden staan met 0-4 lol'Wish I was old and a little sentimental'
Ja , laatste wedstrijd van Olsenquote:Op maandag 12 juni 2017 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb een deel verdrongen merk ik. Was dat ook het seizoen van die treurige 3-0 bij Porto?
ZahovicgodRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit is gewoon fake manquote:Op maandag 12 juni 2017 20:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eerste drie wel nadelig, ADO en Heerenveen spelen geen Europees en Feyenoord heeft meer rust tussendoor.
ik geloof er geen klote van dat op 24 december 1 dag voor kerst nog gevoetbald gaat worden...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
oh ja daarna Wouters debuut thuis tegen Heerenveen met een pingel van Drank tegen de paal.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja , laatste wedstrijd van Olsen
Zahovicgod'Wish I was old and a little sentimental'
Drank boeide het toch al niet meer , week later al opgerot samen met zijn botoxbroertjequote:Op maandag 12 juni 2017 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
oh ja daarna Wouters debuut thuis tegen Heerenveen met een pingel van Drank tegen de paal.RED ONS HENNIEGOD![]()
zat Wampie toen al bij Ajax eigenlijkquote:Op maandag 12 juni 2017 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank boeide het toch al niet meer , week later al opgerot samen met zijn botoxbroertje'Wish I was old and a little sentimental'
Jaquote:Op maandag 12 juni 2017 20:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
zat Wampie toen al bij Ajax eigenlijk
RED ONS HENNIEGOD![]()
ik keek net ff die beelden terug tegen Porto. Wat hadden we toch veel oogaids de afgelopen 20 jaar.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Allemaal sinds de beursgangquote:Op maandag 12 juni 2017 20:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik keek net ff die beelden terug tegen Porto. Wat hadden we toch veel oogaids de afgelopen 20 jaar.
Toeval ?RED ONS HENNIEGOD![]()
verhuizing Arena en beursgang. Ajax van de bobo's en de sponsoren. Had Youp 20 jaar geleden een fantastisch stukje over in zn show "Scherven".quote:Op maandag 12 juni 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal sinds de beursgang
Toeval ?'Wish I was old and a little sentimental'
Wat een overdreven gelul zeg
alsof de spelers van de afgelopen 20 jaar beter hadden gepresteerd in de Meer...
Feit is gewoon je kan net zoveel geld hebben als je wil mooi voetbal ga je er niet door spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ajax was al voor Cruijff volgens mij van de bobo's met Ton Harmsen en consortenquote:Op maandag 12 juni 2017 21:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
verhuizing Arena en beursgang. Ajax van de bobo's en de sponsoren. Had Youp 20 jaar geleden een fantastisch stukje over in zn show "Scherven".RED ONS HENNIEGOD![]()
hoort een beetje bij de club hequote:Op maandag 12 juni 2017 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax was al voor Cruijff volgens mij van de bobo's met Ton Harmsen en consorten'Wish I was old and a little sentimental'
die 2e van rechts..wie is die man...ik weet zeker dat je voor hem moet uitkijken.....quote:Op maandag 12 juni 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Over 3 jaar Machlas weer verkopen''"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ajax werd al voor de overgang naar de Arena leeggekocht en het nieuwe team dat voor t eerst in de Arena aantrad was bijna splinternieuw. Het is daarnaast waar dat er zowat om de week een nieuwe grasmat in de ArenA gerold werd (hoe is dat tegenwoordig), maar dat is iets dat ook door toedoen van de Admirals kwam.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een overdreven gelul zeg
alsof de spelers van de afgelopen 20 jaar beter hadden gepresteerd in de Meer...
Feit is gewoon je kan net zoveel geld hebben als je wil mooi voetbal ga je er niet door spelen![]()
Dat is Andre Kraan.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die 2e van rechts..wie is die man...ik weet zeker dat je voor hem moet uitkijken.....
En die is dood.![]()
Ik zal eerlijk zijnquote:Op maandag 12 juni 2017 21:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ajax werd al voor de overgang naar de Arena leeggekocht en het nieuwe team dat voor t eerst in de Arena aantrad was bijna splinternieuw. Het is daarnaast waar dat er zowat om de week een nieuwe grasmat in de ArenA gerold werd (hoe is dat tegenwoordig), maar dat is iets dat ook door toedoen van de Admirals kwam.
In de Meer speelde ajax echt mooi voetbal.....Daarna inderdaad niet meer gezien.
Het had meer sfeer....dan ga je vanzelf beter voetballen denk ik zo...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Toevallig dat degene die gingen ook allemaal negers warenquote:Op maandag 12 juni 2017 21:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ajax werd al voor de overgang naar de Arena leeggekocht en het nieuwe team dat voor t eerst in de Arena aantrad was bijna splinternieuw. Het is daarnaast waar dat er zowat om de week een nieuwe grasmat in de ArenA gerold werd (hoe is dat tegenwoordig), maar dat is iets dat ook door toedoen van de Admirals kwam.
RED ONS HENNIEGOD![]()
"een contract voor 5 jaar is eigenlijk een contract voor 3 jaar met een eventuele uitloop naar een 4e"quote:Op maandag 12 juni 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Over 3 jaar Machlas weer verkopen''
Ze hebben wel woord gehouden, want Machlas heeft uiteindelijk maar 3 seizoenen voor Ajax gespeeld
Dat is niet toevalligquote:Op maandag 12 juni 2017 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toevallig dat degene die gingen ook allemaal negers waren
Het waren gewoon wereldvoetbsllers"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het houten stadion had de meeste sfeer.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn
In de Meer speelde ajax echt mooi voetbal.....Daarna inderdaad niet meer gezien.
Het had meer sfeer....dan ga je vanzelf beter voetballen denk ik zo....![]()
quote:Op maandag 12 juni 2017 21:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
"een contract voor 5 jaar is eigenlijk een contract voor 3 jaar met een eventuele uitloop naar een 4e"
Ze hebben wel woord gehouden, want Machlas heeft uiteindelijk maar 3 seizoenen voor Ajax gespeeldach voor een opvolger gaan we even naar Ghana waar ze allemaal in januari geboren zijn
RED ONS HENNIEGOD![]()
Finidi en Kanu maakten wel de verkeerde keuzesquote:Op maandag 12 juni 2017 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig
Het waren gewoon wereldvoetbsllers
Pure broodvoetballersRED ONS HENNIEGOD![]()
met het schaamrood op mijn kaken naar gekeken.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]ach voor een opvolger gaan we even naar Ghana waar ze allemaal in januari geboren zijn
Ook trouwens naar een Brian Laudrup die een evaluatie formuliertje van het seizoen zat in te vullen omdat het moest van Westerhof
Kanu speelde nog bij Arsenal.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Finidi en Kanu maakten wel de verkeerde keuzes
Pure broodvoetballers![]()
Alle spelers vonden hun individuele prestatie beter dan de teamprestatiequote:Op maandag 12 juni 2017 21:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
met het schaamrood op mijn kaken naar gekeken.
Ook trouwens naar een Brian Laudrup die een evaluatie formuliertje van het seizoen zat in te vullen omdat het moest van Westerhof
Lambiek dus ook
RED ONS HENNIEGOD![]()
het lag dus ook niet aan de spelers zelfquote:Op maandag 12 juni 2017 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alle spelers vonden hun individuele prestatie beter dan de teamprestatie
Lambiek dus ook'Wish I was old and a little sentimental'
Bergkamp volgde dezelfde wegquote:Op maandag 12 juni 2017 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst naar Inter voor de centen en toen kwamen zijn hartproblemen![]()
![]()
Klopt in principe wel . Te weinig kwaliteit en teveel werkertjesquote:Op maandag 12 juni 2017 21:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
het lag dus ook niet aan de spelers zelfRED ONS HENNIEGOD![]()
was de grootste kritiek niet dat de aanvallers weigerden om mee te verdedigen waardoor het middenveld werd overlopen? En dat in combinatie met een dramatisch slechte verdediging verklaarde de totale inzinking vanaf Roda - thuis wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt in principe wel . Te weinig kwaliteit en teveel werkertjes'Wish I was old and a little sentimental'
Volgens mij was de kritiek op de aanvallers dat ze elkaar gewoon niet konden vinden .quote:Op maandag 12 juni 2017 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
was de grootste kritiek niet dat de aanvallers weigerden om mee te verdedigen waardoor het middenveld werd overlopen? En dat in combinatie met een dramatisch slechte verdediging verklaarde de totale inzinking vanaf Roda - thuis wel.
Knopper op 10 was daar mede de oorzaak vanRED ONS HENNIEGOD![]()
De grootste oorzaak is dat het elftal van 95 gewoon een wereldelftal was dat zelfs Madrid zoek speelde. Ik kan me nog die wedstrijd herinneren dat ajax een staande ovatie kreeg van de madrid supporters in bernabeu.
Alles wat daarna kwam was gewoon vijf klasse minder.....het heeft geen klote met niet mee verdedigen of wel mee verdedigen te maken....dat is allemaal dom gelul
ajax was gewoon de weg kwijt na die europacup ...ik hoorde van praag nog bij de nos zeggen dat ze komende jaren gewoon de europse top zouden zijn...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Machlas die er ook geen bal in wist te krijgenquote:Op maandag 12 juni 2017 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij was de kritiek op de aanvallers dat ze elkaar gewoon niet konden vinden .
Knopper op 10 was daar mede de oorzaak van
Fout werd ook gemaakt dat ze het Bosman-Arrest compleet hebben onderschat . Complete paniek bij het bestuur toen dat werd uitgesproken want veel spelers hadden aflopende contractenquote:Op maandag 12 juni 2017 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
De grootste oorzaak is dat het elftal van 95 gewoon een wereldelftal was dat zelfs Madrid zoek speelde. Ik kan me nog die wedstrijd herinneren dat ajax een staande ovatie kreeg van de madrid supporters in bernabeu.
Alles wat daarna kwam was gewoon vijf klasse minder.....het heeft geen klote met niet mee verdedigen of wel mee verdedigen te maken....dat is allemaal dom gelul
ajax was gewoon de weg kwijt na die europacup ...ik hoorde van praag nog bij de nos zeggen dat ze komende jaren gewoon de europse top zouden zijn....RED ONS HENNIEGOD![]()
Die kreeg ook geen balquote:Op maandag 12 juni 2017 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Machlas die er ook geen bal in wist te krijgen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax speelde al jaren als een geoliede machine, gezien de prestatiecurve van de afgelopen jaren was het ook niet zo verwonderlijk dat Van Praag dacht dat het een topclub zou blijven.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fout werd ook gemaakt dat ze het Bosman-Arrest compleet hebben onderschat . Complete paniek bij het bestuur toen dat werd uitgesproken want veel spelers hadden aflopende contracten![]()
Laudrup was de enige die voorzetjes gaf.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
en die kwamen niet aanquote:Op maandag 12 juni 2017 21:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laudrup was de enige die voorzetjes gaf.
lekker danRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar hij onderschatte de EU welquote:Op maandag 12 juni 2017 21:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ajax speelde al jaren als een geoliede machine, gezien de prestatiecurve van de afgelopen jaren was het ook niet zo verwonderlijk dat Van Praag dacht dat het een topclub zou blijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
en daarom verloren we zelfs thuis van rkc.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
en die kwamen niet aan
lekker dan'Wish I was old and a little sentimental'
Idd.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
en daarom verloren we zelfs thuis van rkc.
Teams die voor het Ajax van 95 en ervoor nog als een parkwandeling werden beschouwd![]()
![]()
Govedarica godquote:Op maandag 12 juni 2017 22:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
en daarom verloren we zelfs thuis van rkc.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gaat de Ajax-directie het team de wei insturen zonder trainer? Lekker de spelers zelf laten bepalen wie er speelt?
Wat duurt het lang het zoeken naar een trainert (liever dat het lang duurt en er een goed euit de koker komt, maar ik ben er ondertussen wel klaar mee).![]()
Ik vind het zo ondertussen ook wel tijd worden ja, lijkt me toch dat als ze Keizer voor ogen hadden dit al lang bekend gemaakt zou zijn?quote:Op maandag 12 juni 2017 22:18 schreef Sunshineboy het volgende:
Gaat de Ajax-directie het team de wei insturen zonder trainer? Lekker de spelers zelf laten bepalen wie er speelt?
Wat duurt het lang het zoeken naar een trainert (liever dat het lang duurt en er een goed euit de koker komt, maar ik ben er ondertussen wel klaar mee).Ajacied.![]()
met Martin en Cock Jol op de bank bij rkcquote:'Wish I was old and a little sentimental'
Ja, als dat de eerste keus was geweest, dan was het natuurlijk allang rond geweest!quote:Op maandag 12 juni 2017 22:20 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik vind het zo ondertussen ook wel tijd worden ja, lijkt me toch dat als ze Keizer voor ogen hadden dit al lang bekend gemaakt zou zijn?![]()
Niks mis mee met dat teamquote:Op maandag 12 juni 2017 22:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
met Martin en Cock Jol op de bank bij rkc
Hoogendorp / Y Cornelisse genotRED ONS HENNIEGOD![]()
klopt, goed elftal destijds.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee met dat team
Hoogendorp / Y Cornelisse genot'Wish I was old and a little sentimental'
Marcel K. gaat team leiden straks omdat er nog geen nieuwe trainer is en wint eerste oefenwedstrijd met 8-0 en wordt dan definitief aangesteld.
U las het hier voor het eerst![]()
Dan heeft ie het al beter gedaan dan Boszquote:Op maandag 12 juni 2017 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marcel K. gaat team leiden straks omdat er nog geen nieuwe trainer is en wint eerste oefenwedstrijd met 8-0 en wordt dan definitief aangesteld.
U las het hier voor het eerst
Lieveringgod![]()
en hattrick van Nistelrooij in de Arena.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op naar een verlies thuis tegen Mallorca met de bal tegen 3 palen'Wish I was old and a little sentimental'
Verlaatgenot zag dat niet aankomenquote:Op maandag 12 juni 2017 22:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
en hattrick van Nistelrooij in de Arena.RED ONS HENNIEGOD![]()
Of Keizer is de vierde keus en ze proberen nog wat anders..quote:Op maandag 12 juni 2017 22:20 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik vind het zo ondertussen ook wel tijd worden ja, lijkt me toch dat als ze Keizer voor ogen hadden dit al lang bekend gemaakt zou zijn?![]()
Ben ook nog wel angstig dat ze op de één of andere manier met Kluivert komen aankakken.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of Keizer is de vierde keus en ze proberen nog wat anders..Ajacied.![]()
Daar ben ik ook bang voor....quote:Op maandag 12 juni 2017 22:37 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ben ook nog wel angstig dat ze op de één of andere manier met Kluivert komen aankakken.![]()
![]()
![]()
![]()
groot succesje wel, dat terughalen van oud-spelers. Was Roy ook nog bijna gekomenquote:Op maandag 12 juni 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verlaatgenot zag dat niet aankomen
Keizer of eventueel Van Gaal en Ten Hag is denk ik ook het enige dat ik niet kut zou vindenquote:. Die buitenlanders gaan toch niet komen en weet ook niet of je dat wel moet willen, dan blijven verder nog Jans, Kluivert, Seedorf etc, over.
Ajacied.![]()
Verlaat bleek later wel een nuttige mandekker te zijnquote:Op maandag 12 juni 2017 22:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
groot succesje wel, dat terughalen van oud-spelers. Was Roy ook nog bijna gekomenRoy was heel succesvol bij NAC
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
het komische duo Verlaat en van Halst.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verlaat bleek later wel een nuttige mandekker te zijnRoy was heel succesvol bij NAC
De opvolger van Danny Blind . Tevens ook succesvol pikkenzuiger zoals Veltman nuquote:Op maandag 12 juni 2017 23:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
het komische duo Verlaat en van Halst.RED ONS HENNIEGOD![]()
pleur dan foppe voor de groepquote:Op maandag 12 juni 2017 22:37 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ben ook nog wel angstig dat ze op de één of andere manier met Kluivert komen aankakken.![]()
Als het maar niet Ten Hag wordt.. die moet komend seizoen Cocu gaan vervangen.
Laat Ajax maar Ron Jans pakken ofzo![]()
Heeft die papieren ja? kutquote:Op maandag 12 juni 2017 22:37 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ben ook nog wel angstig dat ze op de één of andere manier met Kluivert komen aankakken.
hhhhh![]()
Met een beetje pech spelen jullie op donderdag en heeft Feyenoord een dag meer rustquote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:43 schreef DaveDave09 het volgende:
Feyenoord uit is na een europese week trouwens, beter spelen wij dan op dinsdag cl.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ach na een 8-0 nederlaag tegen real is jullie die dag wel gegund.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 05:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een beetje pech spelen jullie op donderdag en heeft Feyenoord een dag meer rustDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Voetbalzonequote:‘Klaassen-deal voor bijna dertig miljoen euro zo goed als rond’
De transfer van Davy Klaassen naar Everton is bijna in kannen en kruiken. Volgens De Telegraaf ontvangt Ajax iets minder dan dertig miljoen euro voor de aanvoerder. De overstap van de Oranje-international zal nog enkele dagen in beslag nemen, maar in Liverpool rekenen the Toffees al op de komst van Klaassen. Zijn komst wordt door de club uit de Premier League als een grote slag beschouwd.
Koeman heeft deze transferperiode een transferbudget van honderd miljoen euro te besteden en een aanzienlijk deel geeft de coach uit aan Klaassen. Daarmee kan de Ajacied rekenen op veel vertrouwen van de coach, iets wat volgens de ochtendkrant cruciaal is bij de overstap naar het buitenland. Koeman is overigens niet van plan om van Everton een Nederlandse enclave te maken. Na Maarten Stekelenburg is de middenvelder de tweede Nederlander die, buiten andere leden van de technische staf, deel gaat uitmaken van de selectie van de Engelse subtopper.
De komst van Klaassen is niet over een nacht ijs gegaan. Naast Koeman hebben ook andere leden van de scoutingstaf van Everton naar de captain van Ajax gekeken. Zij zien in hem het gif dat nodig is in de Premier League om van zich af te bijten. Met zijn achtergrond en opleiding bij Ajax beschikt de 24-jarige middenvelder over specifieke kwaliteiten diet Koeman graag in zijn selectie terug ziet.
“Koeman weet precies wat hij in huis haalt en zal Klaassen niet zomaar afvallen”, vertelt Sander Westerveld, voormalig doelman van Liverpool in gesprek met het Algemeen Dagblad. “Hij krijgt echt de tijd om zich aan te passen. Dat moet je in andere competities nog maar afwachten. En die aanpassingstijd zal hij ook wel echt nodig hebben hoor.”![]()
En vooral mooi dat ze dit keer het niet in een vervanger hoeven te steken maar met andere posities bezig gaan. Al weet je het nooit met Ajax.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel netjes en ook goed dat het al in juni gebeurt![]()
Spelen Heracles uit eerste pot.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 01:09 schreef Idisrom het volgende:
Wordt de eerste competitie wedstrijd onder leiding van Marcel K. toch weer tegen Cambuur L.?![]()
Zit ook totaal geen haast achter het bekend maken van een nieuwe trainer.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
http://assets.knvb.nl/sit(...)0zonder%20tijden.pdfquote:
Ik zie op vrijdagavond 18 augustus Cambuur-Jong Ajax staan.![]()
eerst iemand aannemen denk ik?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:52 schreef dimmak het volgende:
Zit ook totaal geen haast achter het bekend maken van een nieuwe trainer.![]()
Kluivert is de PSG centen gewend.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:52 schreef dimmak het volgende:
Klopt, dus de onderhandelingen zullen wat moeizaam gaan, hij zal wel te veel geld willenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft waarschijnlijk meer meegekregen dan hij bij Ajax kan verdienen in 3 jaar![]()
![]()
Zo'n trainertje aanstellen lijkt me nu echt een haastklusje inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:52 schreef dimmak het volgende:
oh zoquote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie op vrijdagavond 18 augustus Cambuur-Jong Ajax staan.![]()
![]()
Zijn er concrete voorbeelden dat bovengenoemde afgelopen seizoen echt anders was? Lijkt me toch vooral veel van hetzelfde?quote:Op maandag 12 juni 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar is er weer minimaal 72 uur rust voorafgaand aan Europese duels ingepland. Dit was ook de nadrukkelijke wens van clubs en trainers. Dit moet leiden tot een optimale voorbereiding voor clubs op Europese wedstrijden en, net als afgelopen seizoen, tot topprestaties. Verder zal een club die op donderdag Europees speelt, altijd een late zondagwedstrijd om 14.30 uur of 16.45 uur, toegewezen krijgen. Alleen bij een thuiswedstrijd na de Europa League wordt in een uiterst geval om 12.30 uur gestart.![]()
laten we het maar hopen, als assistent zou ik hem niet zo'n gekke optie vinden, als hoofdtrainer mede vanwege z'n zoon niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt, dus de onderhandelingen zullen wat moeizaam gaan, hij zal wel te veel geld willen![]()
Wel opvallend stil weer daar in Amsterdam.
Beetje een herhaling van vorig seizoen mbt inkomende transfers.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Gezien zijn vage zaakjes met gokschulden en chantage moet je hem helemaal in geen enkele functie binnen Ajax willen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het maar hopen, als assistent zou ik hem niet zo'n gekke optie vinden, als hoofdtrainer mede vanwege z'n zoon niet.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Zou hem liever bij Jong Ajax zien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het maar hopen, als assistent zou ik hem niet zo'n gekke optie vinden, als hoofdtrainer mede vanwege z'n zoon niet.Uitvinder van de biersmiley.![]()
En ondertussen alles te goedkoop verpatsen. Ze zijn gek geworden daar.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:43 schreef marp0 het volgende:
Beetje een herhaling van vorig seizoen mbt inkomende transfers.![]()
Ik heb ook het idee dat er dus eigenlijk niets verandert.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zijn er concrete voorbeelden dat bovengenoemde afgelopen seizoen echt anders was? Lijkt me toch vooral veel van hetzelfde?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Lekker makkelijk natuurlijk, ctrl+c ctrl+vquote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er dus eigenlijk niets verandert.paar gedegradeerde clubjes wijzigen naar gepromoveerde clubjes en klaar is het speelschema
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Everton betaalt 30 miljoen pond voor Pickford, een keeper. Verhoog de vraagprijsvan Klaassen maar naar 50 miljoen Eurootjes"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kan Davy nog beter keepen dan ?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:52 schreef gniffie het volgende:
Everton betaalt 30 miljoen pond voor Pickford, een keeper. Verhoog de vraagprijsvan Klaassen maar naar 50 miljoen EurootjesAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
30 miljoen is gewoon mager. Ik wil meer geld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe staat het er eigenlijk voor met Redan? 24 mei het laatste bericht dat hij Ajax zou verlaten maar verder nog nergens bericht dat hij bij een andere club heeft getekend of wat dan ook.Uitvinder van de biersmiley.![]()
zou netto al weten dat de trainer is vertrokkenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:43 schreef marp0 het volgende:
Beetje een herhaling van vorig seizoen mbt inkomende transfers.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is een prima bedrag om te herinvesteren joh.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:52 schreef Mani89 het volgende:
30 miljoen is gewoon mager. Ik wil meer geld.
Veltman nog verpatsen voor tien miljoenOh.![]()
Koop je toch al gauw 7,7 Elia's voor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een prima bedrag om te herinvesteren joh.
Veltman nog verpatsen voor tien miljoen![]()
![]()
KLAASSEN.. VERTREKT.. NIET..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:43 schreef marp0 het volgende:
Beetje een herhaling van vorig seizoen mbt inkomende transfers.![]()
30 Miljoen voor Klaasen is gewoon het maximale wat je ervoor zou kunnen krijgen (had 'm ingeschat tussen de 20 en 25 miljoen.
Al is het nog maar afwachten wat er uiteindelijk uitkomt, zou zomaar 27 miljoen vast met 3 miljoen aan bonussen kunnen zijn. Prima bedrag om even in de achterzak te steken, een vervanger hoef je niet te halen.
Is ook een schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten zijn, jaar of 4 a 5 spelen in het 1e en vertrekken voor een goed bedrag terwijl de vervangers staan te trappelen om het over te nemen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
30 miljoen met al een vervanger achter hand is helemaal prima natuurlijk. Zeker als je ziet dat Feyenoord slechts 1,1 vangt voor Elia. Lachwekkend.![]()
Die voorwaarden waren al 2 jaar lang bekend. Gigantisch aandeel gehad in 2 prijzen. Koopje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
30 miljoen met al een vervanger achter hand is helemaal prima natuurlijk. Zeker als je ziet dat Feyenoord slechts 1,1 vangt voor Elia. Lachwekkend.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Willen 10 miljoen voor Vilhena toch? Over jodenfooitjes gesproken. Zelfs Mitchell Dijks levert nog meer op.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
30 miljoen met al een vervanger achter hand is helemaal prima natuurlijk. Zeker als je ziet dat Feyenoord slechts 1,1 vangt voor Elia. Lachwekkend.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vraag en Aanbod.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
30 miljoen met al een vervanger achter hand is helemaal prima natuurlijk. Zeker als je ziet dat Feyenoord slechts 1,1 vangt voor Elia. Lachwekkend.![]()
Zo wordt het nooit wat als je je sterkhouders voor een schijntje laat gaan en nu in een lager segment moet gaan shoppenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die voorwaarden waren al 2 jaar lang bekend. Gigantisch aandeel gehad in 2 prijzen. Koopje.![]()
Overigens ook een goede zaak dat Traore goed in de markt ligt en lijkt te vertrekken voor 17 miljoen naar Lyon of Mönchengladbach.
Van het huren van Traore afgelopen seizoen hebben zowel Ajax als Chelsea profijt gehad.
Betekent wellicht dat we wel vaker aan de deur mogen kloppen bij dit soort clubs mocht het nodig zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voordat hij bij Ajax kwam was hij 20 miljoen waard.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:42 schreef Pedroso het volgende:
Overigens ook een goede zaak dat Traore goed in de markt ligt en lijkt te vertrekken voor 17 miljoen naar Lyon of Mönchengladbach.
Van het huren van Traore afgelopen seizoen hebben zowel Ajax als Chelsea profijt gehad.
Betekent wellicht dat we wel vaker aan de deur mogen kloppen bij dit soort clubs mocht het nodig zijn.![]()
Niet vergelijkbaar, Elia had niet in Rotterdam gespeeld zonder die clausule. En misschien hadden ze zonder hem geen kampioen geworden, wat ook weer +20 miljoen zou schelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
30 miljoen met al een vervanger achter hand is helemaal prima natuurlijk. Zeker als je ziet dat Feyenoord slechts 1,1 vangt voor Elia. Lachwekkend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bron ?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Voordat hij bij Ajax kwam was hij 20 miljoen waard.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor Vilhena? Denk dat ze blij mogen zijn met de helft...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Willen 10 miljoen voor Vilhena toch? Over jodenfooitjes gesproken. Zelfs Mitchell Dijks levert nog meer op.![]()
Elia heeft toch ook helemaal niet de leeftijd om nog voor de hoofdprijs weg te gaan? Enorm slimme deal geweest, dat soort spelers komen niet meer zo snel naar Nederland zonder dergelijke afspraken. Zie ook PSV en Moreno.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat als je je sterkhouders voor een schijntje laat gaan en nu in een lager segment moet gaan shoppenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En nu zit je in CL en moet je hopen dat Van Geel een adequate vervanger kan vinden met zelfde niveau als Elia.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Elia heeft toch ook helemaal niet de leeftijd om nog voor de hoofdprijs weg te gaan? Enorm slimme deal geweest, dat soort spelers komen niet meer zo snel naar Nederland zonder dergelijke afspraken. Zie ook PSV en Moreno.![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
30 miljoen met al een vervanger achter hand is helemaal prima natuurlijk. Zeker als je ziet dat Feyenoord slechts 1,1 vangt voor Elia. Lachwekkend.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moreno met nog 2 jaar contract 5,7 miljoen naar AS Roma. Veltman moet 10 kosten![]()
![]()
Als we die niet vinden krijgen we dan de CL miljoenen niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu zit je in CL en moet je hopen dat Van Geel een adequate vervanger kan vinden met zelfde niveau als Elia.
UEFA MAFIAVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
zeker een goeie deal, hij is eigenlijk ook een seizoen langer gebleven dan ik verwacht hadquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Elia heeft toch ook helemaal niet de leeftijd om nog voor de hoofdprijs weg te gaan? Enorm slimme deal geweest, dat soort spelers komen niet meer zo snel naar Nederland zonder dergelijke afspraken. Zie ook PSV en Moreno.![]()
Je gaat graag met 0-5 nederlaag de boot in elke wedstrijd?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we die niet vinden krijgen we dan de CL miljoenen niet?
UEFA MAFIA![]()
/carequote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat graag met 0-5 nederlaag de boot in elke wedstrijd?
Nederlandse ploegen hebben daar sowieso niks te zoeken. Genieten, miljoentjes opstrijken en wegwezen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt, en is uitgerekend in dat seizoen de beste buitenspeler van de eredivisie. Voor alle partijen een uitstekende deal geweest.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker een goeie deal, hij is eigenlijk ook een seizoen langer gebleven dan ik verwacht hadVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nederlandse clubs hebben daar zeker wel wat te zoeken, alleen moeten deze clubs wel capabel zijn daarvoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
/care
Nederlandse ploegen hebben daar sowieso niks te zoeken. Genieten, miljoentjes opstrijken en wegwezen.
Dat was PSV in 2015 en dat zouden wij waarschijnlijk ook wel zijn met Bosz aan het roer.![]()
twitter:mvcmedia twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 15:55:03@FreekJansenVI @KeesJansmaNL Vele miljoenen op de bank en dan geen grote naam als trainer, gewoon belachelijk reageer retweet
![]()
![]()
Meneer had liever Patrick Kluivert gezien denk ik ondanks hij enkel Curacao heeft geleidquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mvcmedia twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 15:55:03@FreekJansenVI @KeesJansmaNL Vele miljoenen op de bank en dan geen grote naam als trainer, gewoon belachelijk reageer retweet
![]()
Dit zeg je altijd maar wanneer heb je er wel iets te zoeken dan? Wanneer je echt die CL kan winnen zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
/care
Nederlandse ploegen hebben daar sowieso niks te zoeken. Genieten, miljoentjes opstrijken en wegwezen.
Wat overwintering betreft heeft Ajax natuurlijk wel meer kans daarop, al is het maar door de potindeling.Oh.![]()
Bonussen is ook zo'n relatief begrip, dat is net als wanneer ik op FM +15 miljoen na 50 goals voor een verdediger aanbied.![]()
Zou me niets verbazen. Dat is ook meer realistischer eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:56 schreef TheJanitor het volgende:
Volgens het Parool 24 mil + bonussen voor Klaassen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met een goede cornertactiek kom je daar best aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:57 schreef Brammess het volgende:
Bonussen is ook zo'n relatief begrip, dat is net als wanneer ik op FM +15 miljoen na 50 goals voor een verdediger aanbied.Oh.![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-als-nieuwe-trainerquote:Ajax hoopt nog een ervaren assistent vast te leggen als rechterhand van Keizer. Mocht de club daar niet in slagen, dan zal Aron Winter doorschuiven en deel uit gaan maken van de technische staf van het eerste elftal. Hij schuift sowieso door vanuit de A1 van Ajax, die hij afgelopen seizoen onder zijn hoede had. Dat team komt komend seizoen onder leiding van John Heitinga, die Keizer assisteerde bij Jong Ajax. Voor de beloften is Ajax nog op zoek naar een trainer. Onder meer Michael Reiziger wordt als optie binnen Ajax genoemd, waarbij Winter of Frank Peereboom hem mogelijk zal assisteren.![]()
Daarom werd dit Ajax onder Bosz ook kampioen van Nederland.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nederlandse clubs hebben daar zeker wel wat te zoeken, alleen moeten deze clubs wel capabel zijn daarvoor.
Dat was PSV in 2015 en dat zouden wij waarschijnlijk ook wel zijn met Bosz aan het roer.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ja, dat hebben we meegemaakt de laatste 10 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeg je altijd maar wanneer heb je er wel iets te zoeken dan? Wanneer je echt die CL kan winnen zeker.
Wat overwintering betreft heeft Ajax natuurlijk wel meer kans daarop, al is het maar door de potindeling.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sjonniequote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:00 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-als-nieuwe-trainerHij mag het gaan bewijzen
![]()
bonussen bij Everton, dat snap ik niet zo, is geen club die voor de prijzen gaatquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Dat is ook meer realistischer eerlijk gezegd.![]()
Kunnen ook gewoon bonussen zijn als top-6 bereiken of 40 wedstrijden gespeeld of of of...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
bonussen bij Everton, dat snap ik niet zo, is geen club die voor de prijzen gaat![]()
Hoe is dit relevant?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daarom werd dit Ajax onder Bosz ook kampioen van Nederland.![]()
Wel allemaal praktijkjongens en in de lijn van Cruijff. Maar vind het allemaal geen indrukwekkende namen eerlijk gezegd. Wel goed dat er steeds meer donkere jongens doorkomen als trainer.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:00 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-als-nieuwe-trainerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik kan me voorstellen dat Everton Klaassen meer waard vind als hij 15 doelpunten maakt in een seizoen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
bonussen bij Everton, dat snap ik niet zo, is geen club die voor de prijzen gaat![]()
Ja? Ajax werd altijd derde met vaak dicht bij overwintering (en dan zelfs vaak zonder een geweldige selectie). Feyenoord moet dat nog maar zien te redden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we meegemaakt de laatste 10 jaar ofzo.Oh.![]()
is dat belangrijk? Het gaat toch om kwaliteitquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel allemaal praktijkjongens en in de lijn van Cruijff. Maar vind het allemaal geen indrukwekkende namen eerlijk gezegd. Wel goed dat er steeds meer donkere jongens doorkomen als trainer.![]()
Aron Winter lolquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:00 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-als-nieuwe-trainerOh.![]()
Kunnen zoveel opties zijn, aantal goals, Europees voetbal halen (bij CL een dubbel bonus), aantal basisplaatsen etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
bonussen bij Everton, dat snap ik niet zo, is geen club die voor de prijzen gaatAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
meestal zijn de bonussen bepaald op wat de club presteert, niet de individuele spelerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:03 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Everton Klaassen meer waard vind als hij 15 doelpunten maakt in een seizoen.![]()
Bonus voor als ze CL voetbal halen de komende paar seizoenen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
bonussen bij Everton, dat snap ik niet zo, is geen club die voor de prijzen gaatOh.![]()
Omdat het aantoont dat Feyenoord helemaal niets minder in de CL te zoeken heeft dan Ajax. Leuk hoor zo'n incidenteel succes tegen Franse subtopper en een Duitse middenklasser, maar tegen Man U werd het verschil met een team dat via de competitie nog geeneens is gekwalificeerd voor de CL wel heel erg duidelijk.quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Dichtbij overwintering is net zoiets als bijna de finale winnen. Mag jij de gemeenschappelijke deler vinden. Succes.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja? Ajax werd altijd derde met vaak dicht bij overwintering (en dan zelfs vaak zonder een geweldige selectie). Feyenoord moet dat nog maar zien te redden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Martial had een grote bonus (10mil ofzo) staan voor 25 doelpunten in totaal. Zo diep zit ik niet in de contracten maar lijkt me niet verbazingwekkend als het vaker gebeurd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
meestal zijn de bonussen bepaald op wat de club presteert, niet de individuele speler![]()
Als je dat hetzelfde vindt zijn we wel uitgepraat.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dichtbij overwintering is net zoiets als bijna de finale winnen. Mag jij de gemeenschappelijke deler vinden. Succes.Oh.![]()
individuele bonus maar niet voor de verkopende club toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:07 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Martial had een grote bonus (10mil ofzo) staan voor 25 doelpunten in totaal. Zo diep zit ik niet in de contracten maar lijkt me niet verbazingwekkend als het vaker gebeurd.![]()
Neuh, ik probeer alleen aan te geven dat je er in beide gevallen geen vinkentering aan hebt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat hetzelfde vindt zijn we wel uitgepraat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet belangrijk maar vind het vreemd dat bij de voetballers het % spelers met een allochtone achtergrond pakweg 40% is (grove schatting) en dat dit bij de trainers op onder de 5% zit.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat belangrijk? Het gaat toch om kwaliteit
Het is goed als je bij een gemengde spelersgroep ook een gemengde trainersstaf hebt, al blijft de kwaliteit uiteraard het voornaamste.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
finale überhaupt halen was wel knap en leuk maar verder eens dat NL clubs weinig in de CL te zoeken hebben en zo'n EL finale weer halen, zou me verbazen als een NL club dat voor 2020 nog een keer doet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dichtbij overwintering is net zoiets als bijna de finale winnen. Mag jij de gemeenschappelijke deler vinden. Succes.![]()
Mja, dat beeld heb je zelfs bij een redelijk gekleurde sport als American Football. De meeste Quarterbacks & coaches zijn blank (de tactische mensen, de leiders), en de verdedigende- en aanvallende beukers zijn vaak gekleurde jongens.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet belangrijk maar vind het vreemd dat bij de voetballers het % spelers met een allochtone achtergrond pakweg 40% is (grove schatting) en dat dit bij de trainers op onder de 5% zit.
Het is goed als je bij een gemengde spelersgroep ook een gemengde trainersstaf hebt, al blijft de kwaliteit uiteraard het voornaamste.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Jawel voor Monaco.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
individuele bonus maar niet voor de verkopende club toch?
http://www.foxsports.com/(...)d-e10-million-021317![]()
We hoeven de komende jaren niks van de A1 te verwachten. Sjonnie
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Heb m'n vraagtekens bij Keizer maar ik zou ook niet weten wie het dan wel zou moeten worden (en beschikbaar is).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
OK, ik hoop dat ze dat bij Klaassen wat lager hebben gezetquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:15 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jawel voor Monaco.
http://www.foxsports.com/(...)d-e10-million-021317![]()
![]()
Bij PSV lopen ze allemaal weg. Bij Ajax is de trainer en beste speler weg. En ze krijgen Keizer er voor terug. Feyenoord kampioen van de armoede 2017/2018.twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 16:02:46Marcel Keizer nieuwe hoofdtrainer #Ajax en meer over invulling technische staf op VI.nl 👇https://t.co/cVCrfVrAkb reageer retweet
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:16 schreef gniffie het volgende:
We hoeven de komende jaren niks van de A1 te verwachten. SjonnieSnelle Egel![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:17 schreef satecl het volgende:
Bij PSV lopen ze allemaal weg. Bij Ajax is de trainer en beste speler weg. En ze krijgen Keizer er voor terug. Feyenoord kampioen van de armoede 2034/2035.twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 16:02:46Marcel Keizer nieuwe hoofdtrainer #Ajax en meer over invulling technische staf op VI.nl 👇https://t.co/cVCrfVrAkb reageer retweet
![]()
Frank kon het ook met een IQ van 80. Heitinga moet t ook kunnen. Wel grappig dat ze bij dat soort types uitkomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:16 schreef gniffie het volgende:
We hoeven de komende jaren niks van de A1 te verwachten. Sjonnie![]()
Iig blij dat Stam het niet geworden is. Die mag volgend jaar Cocu wel opvolgen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
die komt helemaal niet naar NLquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:24 schreef gniffie het volgende:
Iig blij dat Stam het niet geworden is. Die mag volgend jaar Cocu wel opvolgen![]()
bij Frank zag je als speler wel dat hij trainer zou worden, bij Heitinga heb ik dat eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Frank kon het ook met een IQ van 80. Heitinga moet t ook kunnen. Wel grappig dat ze bij dat soort types uitkomen.![]()
Laat ik het erop houden dat Heitinga met zijn 'analyses' op televisie (in hoeverre ik dat zo mag noemen) geen blijk geeft een meer dan gemiddelde kijk op het spelletje te hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij Frank zag je als speler wel dat hij trainer zou worden, bij Heitinga heb ik dat eigenlijk niet.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Mike vult nog even aan:twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 16:01:11#Ajax is vandaag gesprekken gestart met Marcel #Keizer als opvolger Bosz. Aanvankelijk plan dat hij 2e man werd en op termijn hoofdcoach >>> reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 16:03:29<<< maar meerdere opties vielen af. Waardoor #Keizer kandidaat nr één werd. @FrankRonald1970 (R) brak eerder al lans voor coach Jong #Ajax reageer retweet
Bij Feyenoord gaat natuurlijk niemand weg.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:17 schreef satecl het volgende:
Bij PSV lopen ze allemaal weg. Bij Ajax is de trainer en beste speler weg. En ze krijgen Keizer er voor terug. Feyenoord kampioen van de armoede 2017/2018.twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 16:02:46Marcel Keizer nieuwe hoofdtrainer #Ajax en meer over invulling technische staf op VI.nl 👇https://t.co/cVCrfVrAkb reageer retweet
![]()
Bij Feyenoord gaan zo'n 40 goals weg voor maar liefst 1,1 miljoen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:17 schreef satecl het volgende:
Ajax makkelijk kampioenOh.![]()
Sjonnie naar A1, Winter genoemd als assistent. Als ik m'n mening over het bestuur niet al definitief gevormd had na het debacle rondom Bosz, zou ik verbijsterd zijn. Echter dit ligt perfect in de lijn der verwachting.
Keizer vind ik prima, ik neem aan dat ze hem goed hebben kunnen beoordelen (alhoewel..?).![]()
is gewoon afwachten hoe hij tegen de druk kan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sjonnie naar A1, Winter genoemd als assistent. Als ik m'n mening over het bestuur niet al definitief gevormd had na het debacle rondom Bosz, zou ik verbijsterd zijn. Echter dit ligt perfect in de lijn der verwachting.
Keizer vind ik prima, ik neem aan dat ze hem goed hebben kunnen beoordelen (alhoewel..?).![]()
Dag vriendjes en vriendinnetjes , dit is weer de elkaar-dekken-club van weleerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Keizer vind ik prima, ik neem aan dat ze hem goed hebben kunnen beoordelen (alhoewel..?).RED ONS HENNIEGOD![]()
Alsof die slim genoeg is om beslissingen tegen elkaar af te wegen. Die gaat iedere dag relaxed naar de training een balletje trappen en trekt wat namen uit de hoed op de dag van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon afwachten hoe hij tegen de druk kan."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ze weten precies de verkeerde punten van het plan Cruijff te volgen, ook een prestatie.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel allemaal praktijkjongens en in de lijn van Cruijff. Maar vind het allemaal geen indrukwekkende namen eerlijk gezegd. Wel goed dat er steeds meer donkere jongens doorkomen als trainer.![]()
En tegen Spijkerman, Bergkamp en Winter / andere assistent. Die willen wellicht allemaal al verdedigender spelen dan hij met JA deed.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon afwachten hoe hij tegen de druk kan.
Maar ik vind dat je dit soort zaken wel moet kunnen beoordelen van iemand die fulltime bij je werkt. Ook op voorhand.![]()
Gegeven dat ze hem eerst als assistent wilden zullen ze daar ook wel hun twijfels bij hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tegen Spijkerman, Bergkamp en Winter / andere assistent. Die willen wellicht allemaal al verdedigender spelen dan hij met JA deed.
Maar ik vind dat je dit soort zaken wel moet kunnen beoordelen van iemand die fulltime bij je werkt. Ook op voorhand.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze willen juist dat hij makkelijk te beďnvloeden is natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En tegen Spijkerman, Bergkamp en Winter / andere assistent. Die willen wellicht allemaal al verdedigender spelen dan hij met JA deed.
Maar ik vind dat je dit soort zaken wel moet kunnen beoordelen van iemand die fulltime bij je werkt. Ook op voorhand.![]()
Op naar tikkie terug voetbalOh.![]()
Benieuwd hoeveel vertrouwen hij dan zelf voelt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gegeven dat ze hem eerst als assistent wilden zullen ze daar ook wel hun twijfels bij hebbenOh.![]()
Ook dat jaquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel vertrouwen hij dan zelf voelt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaan wel gouden tijden voor jou worden mochten de voortekenen niet bedriegenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dag vriendjes en vriendinnetjes , dit is weer de elkaar-dekken-club van weleer
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Iedereen heeft zijn commentaar, zowel negatief als positief, alweer klaar. Maar zoals altijd geldt: laten we het eerst maar even afwachten. Dat was op Bosz ook van toepassing. Garanties heb je niet en hoe groot was/is de keuze. Seedorf? Aub niet en kwa trainer ook een nobody. Stam? Heb je Reading zien spelen tegen Huddersfield? Dat was het zo gewraakte FdB spelletje.
En verder komen gelouterde trainers niet naar De eredivisie. Geef hem een kans; oordeel later![]()
Gewoon met Keizer kampioen worden joh, spelersgroep prima in orde. En dat gaat gewoon het verschil maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een onzin. Bosz heeft prima werk geleverd.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat gaat weer genieten wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaan wel gouden tijden voor jou worden mochten de voortekenen niet bedriegenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat ligt eraan of Overmars er nog wat bij haalt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon met Keizer kampioen worden joh, spelersgroep prima in orde. En dat gaat gewoon het verschil maken.Oh.![]()
Update 13 juni 16.43 uur - Braziliaanse back hint naar Ajax: ‘Mijn manager is al langs geweest’
Júnior Tavares lijkt nog steeds in beeld te zijn bij Ajax. De Braziliaan, die naar verluidt zo’n acht miljoen euro moet kosten, heeft naar eigen zeggen onlangs een aanbod uit Amsterdam ontvangen. Zelf zegt hij echter niet bezig te zijn met een transfer: “Mijn manager Fabiano Carpegiani kreeg de aanbieding en is toen ook bij de club langs geweest. Mijn hoofd is echter in Săo Paulo en ik denk er enkel aan om de club te helpen. Ik werk altijd voor mijn ploeggenoten”, tekent Globo Esporte op.
Lees meer op www.voetbalzone.nl![]()
Er gaat sowieso gehaald worden maar ook zonder dat is het gewoon kwalitatief een uitstekende groep.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of Overmars er nog wat bij haalt.
Mocht Tete vetrekken dan Veltman nog in ieder geval een jaartje houden (die erg onderschat wordt).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er gaat sowieso gehaald worden maar ook zonder dat is het gewoon kwalitatief een uitstekende groep.
Mocht Tete vetrekken dan Veltman nog in ieder geval een jaartje houden (die erg onderschat wordt).
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja en daarna weer voor instabiliteit zorgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bosz heeft prima werk geleverd.![]()
gewoon van dat geld van Klaassen 1 of 2 goede spelers halenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of Overmars er nog wat bij haalt.![]()
*kuch* Bergkamp *kuch, kuch*quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja en daarna weer voor instabiliteit zorgen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Liever Veltman verkopen voor een leuk bedrag, wil hij zelf ook. En dan Zeefuik als backup en leuke rechtsback bij halenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er gaat sowieso gehaald worden maar ook zonder dat is het gewoon kwalitatief een uitstekende groep.
Mocht Tete vetrekken dan Veltman nog in ieder geval een jaartje houden (die erg onderschat wordt).Oh.![]()
Bergkamp betaald het salaris van 4 miljoen bij Dortmund ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tweede keeper; linksback; buitenspeler ; eventueel rechtsbackquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon van dat geld van Klaassen 1 of 2 goede spelers halenOh.![]()
Ja, weet je nog wat Bergkamp Jonk heeft geflikt? Bergkamp is de bron van onrust, niet Bosz.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zat er al toch bij de aanstelling?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom stelt Bergkamp dan mensen aan die hij een jaar later er weer uitgooit ?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, weet je nog wat Bergkamp Jonk heeft geflikt? Bergkamp is de bron van onrust, niet Bosz.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 17:18:02 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: