DUs er is hoop dat je het vak wel haalt?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:38 schreef G-Pier het volgende:
Bram en Kaas: goed nieuws! Een eerdere proeftoets (die niet meetelde en wat ook een formele brief was) is door een andere klas zodanig dramatisch gemaakt dat hij voor deze toets één grote herkansingsronde gaat openen.
WAUW. Super chillquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:38 schreef G-Pier het volgende:
Bram en Kaas: goed nieuws! Een eerdere proeftoets (die niet meetelde en wat ook een formele brief was) is door een andere klas zodanig dramatisch gemaakt dat hij voor deze toets één grote herkansingsronde gaat openen.
GroenLinks heeft iedereen maandenlang aan het lijntje gehouden en weigert simpelweg regeringsdeelname, waardoor er geen kans op een stevig duurzaamheidsbeleid meer is (waar die partij nota bene voor zou moeten staat). Heb er niet op gestemd, maar was wel m'n #2 en voel me echt verraden.quote:
Gelukkig man!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:38 schreef G-Pier het volgende:
Dat klinkt inderdaad heel erg onverstandig, damn. Doen ze gewoon lastig om lastig te doen? Lijkt me dat ze daarmee zichzelf ook in de voet schieten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GroenLinks heeft iedereen maandenlang aan het lijntje gehouden en weigert simpelweg regeringsdeelname, waardoor er geen kans op een stevig duurzaamheidsbeleid meer is (waar die partij nota bene voor zou moeten staat). Heb er niet op gestemd, maar was wel m'n #2 en voel me echt verraden.
Ik cringe echt zo hard bij het hele ideequote:
YESSSquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
DUs er is hoop dat je het vak wel haalt?
Shit. Te jong.quote:
Nu loop je een sugardaddy mis. Unfortunate peanutbutter.quote:
Wij zijn beiden gelukkig te jong voor hem.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik cringe echt zo hard bij het hele idee
Al was ik niet te jong voor hem, dan is hij zeer zeker weten wel te oud voor mijquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:51 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Wij zijn beiden gelukkig te jong voor hem.
Ik kom er nu net aan, ga ik dood?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Honderdmiljoen agenten op Rotterdam CS. Iets zegt me dat ik hier beter gauw weg kan gaan.
RIPquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kom er nu net aan, ga ik dood?
Hoe kan je dood gaan als je geen leven hebt?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kom er nu net aan, ga ik dood?
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe kan je dood gaan als je geen leven hebt?
Vaker weggelopen dan de pvv. Een prestatie van formaat.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk krijg Jesse Klaver ook wat karma (uiteraard bedoel ik hier niets gewelddadigs mee, ik hoop gewoon dat hij nu de rest van z'n leven elke ochtend met z'n sokken aan in iets nats stapt). Ben vandaag echt heeeelemaal afgeknapt op deze partij.
Jij hoopt volgens mij dan ook dat er nu een kabinet met Wilders en/of Baudet erin komt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Vind het niet eens zulk slecht nieuws.
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hoopt volgens mij dan ook dat er nu een kabinet met Wilders en/of Baudet erin komt.
Dan was jij niet op Rotterdam CS toen ik dat zei.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Er was helemaal geen politie op t station
Heb je een beetje knappe klasgenotenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:48 schreef G-Pier het volgende:
Vanavond een infoavond op school. Ben benieuwd naar de ouders van mijn klasgenoten. :S
Ik ben de enige jongen, de rest zijn dames.quote:
Hehe. De vooroordelen kloppen dus wel een beetje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben de enige jongen, de rest zijn dames.
Oh jeequote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben de enige jongen, de rest zijn dames.
Welke vooroordelen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. De vooroordelen kloppen dus wel een beetje.Niks mis mee hoor.
Kan gezellig zijn, over het algemeen praat iedereen door elkaar en kunnen ze goed bekvechten. De klas is een soort van groep gevormd uit verschillende groepjes met een semi-haatliefde-relatie met elkaar. De helft van de klas heeft de motivatie voor het beroep opgegeven en hebben hun vliegrecht laten ontnemen.quote:
Dat stewards meestal vrouw zijn en dat als ze man zijn, ze meestal tot onze blije homofamilie behoren.quote:
De leukste gays zitten in dit topic.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat stewards meestal vrouw zijn en dat als ze man zijn, ze meestal tot onze blije homofamilie behoren.
Wat betekent dit? Dat ze gestopt zijn met de opleiding? Of verder willen als grondpersoneel ofzo?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:29 schreef G-Pier het volgende:
De helft van de klas heeft de motivatie voor het beroep opgegeven en hebben hun vliegrecht laten ontnemen.
Dat tweede. Ze willen graag stoppen met de opleiding maar dat kan niet omdat zij geen eerdere MBO-opleiding hebben afgerond.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Dat ze gestopt zijn met de opleiding? Of verder willen als grondpersoneel ofzo?
Dat is wel serieus goed nieuws, dus ik doe bescheiden mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag weer goedgekeurd in het ziekenhuis. Even juichen
![]()
![]()
Waarom bescheiden? Gewoon zo:quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel serieus goed nieuws, dus ik doe bescheiden mee.
Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:56 schreef Rezania het volgende:
Ik ga morgen een "assessment workshop" doen. Geen idee wat ik ervan moet verwachten.
Pics.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pics.
Ik zag een shirt met allemaal schildpadjes erop en die moet ik nu echt hebben. Dus dibs bij deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dit shirt heulll graag, gewoon omdat het zo nutteloos is. :3Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Elke 7 minuten een bus. De luxequote:Op woensdag 14 juni 2017 07:50 schreef G-Pier het volgende:
Ik was vergeten om mijn wekker te zetten en werd vanochtend dus om 07:39 wakker terwijl mijn bus die ik altijd neem om 07:42 vertrekt. Nu de bus om 07:49 gepakt waarmee ik nèt (kielekiele) op tijd te school kom.
Pfff
hier elk half uurquote:Op woensdag 14 juni 2017 08:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Elke 7 minuten een bus. De luxe
Toen ik in 020 woonde had ik ook elke 10 minuten een bus of tram. Best wel een luxe in de late avond. Overdag wel nodig.quote:
In de spits alleen maar hoor, dan heb ik de luxe om 10 bussen in het uur te kunnen nemen. In de daluren helaas twee keer per uur.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Elke 7 minuten een bus. De luxe
Tramlijn 26 is het paradepaardje van de GVB, right? Die door de Piet Hein (oid)-tunnel gaat?quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Tram 26 is een mooie. Rijdt op vol frequentie maar altijd overvol. Willen ze Zeeburg nog helemaal volbouwen. Ik voorzie een ramp voor dat lijntje.
Eerder het zorgenkindje. Regelmatig storing, juist door die tunnel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:02 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Tramlijn 26 is het paradepaardje van de GVB, right? Die door de Piet Hein (oid)-tunnel gaat?
Zonder tanden poetsen en douchen en zo?quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:50 schreef G-Pier het volgende:
Ik was vergeten om mijn wekker te zetten en werd vanochtend dus om 07:39 wakker terwijl mijn bus die ik altijd neem om 07:42 vertrekt. Nu de bus om 07:49 gepakt waarmee ik nèt (kielekiele) op tijd te school kom.
Pfff
Ik douche meestal 's avonds, en als je je in een paar minuten aankleedt kun je je tanden ook nog wel poetsen in die 10 minutenquote:Op woensdag 14 juni 2017 09:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zonder tanden poetsen en douchen en zo?
Wat moet Zeeburg worden dan? De hipste wijk van heel nultwintig?quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Eerder het zorgenkindje. Regelmatig storing, juist door die tunnel.
Die is aangelegd als metrotunnel en later is besloten dat het een tramlijn wordt. Geeft nu nog regelmatig storing en om de drukte aan te kunnen ontkom je niet meer aan een metrolijn. Zeker wanneer Zeeburg volgebouwd gaat worden en er nog een stuk ijburg bijkomt.
Douchen niet maar tanden poetsen wel ofc.quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zonder tanden poetsen en douchen en zo?
Ik was mijn haren en oksels wel elke ochtend hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:54 schreef Kaas- het volgende:
Maar na het slapen ben je toch gewoon wel iets minder fris? Bovendien zit je haar dan helemaal raar en dat krijg je dan ook niet meer normaal.
Dan loop je de hele dag tussen de mensen, terwijl je laatste douche 12-20 uur geleden is.
Ja, gewoon elke ochtend en de meeste dagen ook wel een tweede keer eigenlijk (na het sporten).quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik was mijn haren en oksels wel elke ochtend hoor.
Douche jij je echt elke dag? Als je je niet inspant is het echt niet zo dat je na een paar uur naar zweet stinkt en suuuuuper onhygiënisch bentSterker nog, elke dag douchen is volgens mij ook niet goed voor je huid.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, gewoon elke ochtend en de meeste dagen ook wel een tweede keer eigenlijk (na het sporten).
quote:Dermatologe Katherine Ashenburg zegt dat je te vaak wassen meer kwaad dan goed kan doen. "Het kan je huid uitdrogen en voor irritaties zorgen. Zo was je de goede bacteriën die van nature op je huid leven weg. Kleine scheurtjes zijn het gevolg, waardoor je meer kans loopt op een infectie.
[..]
Daarom douch je beter niet elke dag en beperk je het beter tot een wasbeurt om de twee tot drie dagen."
Als je je toch vuil voelt, kun je je behelpen met een washandje en een klein beetje zeep. Denk aan het gezicht, oksels, de zone onder de borsten en geslachtsorganen. Trek ook elke dag versgewassen ondergoed aan. Onderzoek heeft namelijk aangetoond dat we elke dag meer vuil en olie kwijtraken via onze kledij dan dat we in de douche doen.
Bron: Het Laatste Nieuws – Zo vaak moet je je douchen volgens wetenschappers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |