Je zit te trollen. Ik weet het nu wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:29 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat noemen ze positieve discriminatie. Daarmee kun je nu al met een kleurtje een hoger punt op een toets scoren of makkelijker een baan bij de overheid mee krijgen.
Nee, hoor. Dit is de realiteit die jij niet prettig vind en misschien vind ik die zelf ook niet zo prettig. Maar ik denk oprecht wel dat het nut heeft om met de Molukkers in gesprek te gaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zit te trollen. Ik weet het nu wel.
In gesprek a la. Daar moet het dan maar bij blijven.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dit is de realiteit die jij niet prettig vind en misschien vind ik die zelf ook niet zo prettig. Maar ik denk oprecht wel dat het nut heeft om met de Molukkers in gesprek te gaan.
In de praktijk spelen woningbouwcorporaties een actieve rol in het poldermodel.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In gesprek a la. Daar moet het dan maar bij blijven.
Doet niets af aan alles wat ik hierboven heb geschreven. Woningcorporaties zijn trouwens geen beleidsbepalers. Dat ook nog eens.
Maar niet op valse gronden...quote:Op maandag 12 juni 2017 17:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dit is de realiteit die jij niet prettig vind en misschien vind ik die zelf ook niet zo prettig. Maar ik denk oprecht wel dat het nut heeft om met de Molukkers in gesprek te gaan.
Alleen al de reden dat daarmee de gemeenschap en dus het Molukkse volk als zodanig ophoudt te bestaan is al een gegronde reden. De Molukkse gemeenschap dient bescherming te krijgen om uitsterving van hun volk tegen te gaan. Als ze slim zijn gaan ze bij de VN lobbyen.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
er is geen enkele reden de gemeenschap samen te houden en eigen te houden.
Oké nu weet ik het zeker, je bent een trollquote:Op maandag 12 juni 2017 17:59 schreef vaduz het volgende:
[..]
Alleen al de reden dat daarmee de gemeenschap en dus het Molukkse volk als zodanig ophoudt te bestaan is al een gegronde reden. De Molukkse gemeenschap dient bescherming te krijgen om uitsterving van hun volk tegen te gaan. Als ze slim zijn gaan ze bij de VN lobbyen.
Moeilijk, hoor. Mensen met een ander standpunt.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oké nu weet ik het zeker, je bent een troll
Ik gun deze mensen ook een thuisland. Alleen gaan we geen stukjes Nederland opgeven om die droom werkelijkheid te maken. Als we Indonesië weer een keertje overnemen dan zijn zij (na de west-papoeanen) de eersten die aan de beurt zijn om hun eigen territorium terug te krijgen. Tot die tijd heb je het maar te slikken dat je buurman blank is.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:59 schreef vaduz het volgende:
[..]
Alleen al de reden dat daarmee de gemeenschap en dus het Molukkse volk als zodanig ophoudt te bestaan is al een gegronde reden. De Molukkse gemeenschap dient bescherming te krijgen om uitsterving van hun volk tegen te gaan. Als ze slim zijn gaan ze bij de VN lobbyen.
Je verdedigt discriminatie op grond van etnische afkomst. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
Moeilijk, hoor. Mensen met een ander standpunt.
Ik verdedig geen discriminatie. Ik pleit voor compensatie.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je verdedigt discriminatie op grond van etnische afkomst. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak.
Two wrongs don't make a right.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik verdedig geen discriminatie. Ik pleit voor compensatie.
Op discriminerende grondenquote:Op maandag 12 juni 2017 18:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik verdedig geen discriminatie. Ik pleit voor compensatie.
Haha, nee.quote:Op maandag 12 juni 2017 17:59 schreef vaduz het volgende:
[..]
Alleen al de reden dat daarmee de gemeenschap en dus het Molukkse volk als zodanig ophoudt te bestaan is al een gegronde reden.
Is dat eigenlijk wel zo terecht?quote:
Als jij het leven van burgers als een spelletje ziet, dan denk ik toch dat er iets met jou niet klopt.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel zo terecht?
Stel jij en ik kopen samen een lot.... een lot van 50 euro wat de koper 10% kans geeft op een miljoen. Ik weet waar ik dat lot kan kopen en jij hebt net die 10 euro die ik mis... We spreken van te voren af dat jij 100.000 euro krijgt van de winst en ik de rest.
Dag van de loting komt en gaat... we hebben verloren. De belofte staat. Ben ik jou 100.000 euro schuldig of wisten we beiden dat we een spelletje aan het spelen waren die we konden verliezen. Ben ik jou zelfs 10 euro schuldig? Nee. Ik denk het niet.
Ze hebben hun eigen leven als spelletje gezien. Ze hebben gekozen om, tegen indonesie in, te gaan vechten voor wie zij dachten dat de winnaar zou zijn.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als jij het leven van burgers als een spelletje ziet, dan denk ik toch dat er iets met jou niet klopt.
Als we de hele geschiedenis van de wereld erbij gaan pakken heeft iedereen wel ergens recht op.quote:
Nee, dit is discriminerend. Als je dat niet in ziet kan ik je ook niet helpenquote:
Nee ze hebben gevochten voor het voortbestaan van eigen volk.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ze hebben hun eigen leven als spelletje gezien. Ze hebben gekozen om, tegen indonesie in, te gaan vechten voor wie zij dachten dat de winnaar zou zijn.
Sociale huurwoningen toewijzen aan mensen met minder financiële middelen is ook discriminerend. Dat maakt het niet per definitie onjuist of moreel verwerpelijk.quote:Op maandag 12 juni 2017 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, dit is discriminerend. Als je dat niet in ziet kan ik je ook niet helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |