Nope, maakt het niet kut. Maakt het wel meh ivm wat je nu gewend bent. Been there, done that.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja want als een game grafisch verouderd is is het ineens een enorme kut game. Logisch
Eerste 1 a 2 jaar wel aangezien het aanbod van games in die periode altijd tegen vallenquote:Op maandag 12 juni 2017 00:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is een mooi gebaar. Maar even serieus: ga jij nog een xbox original spelen als je een gloednieuwe xbox one x of xbox one game kan spelen? Ik niet hoor. Sterker nog: nu oude games opstarten terwijl ik Horizon gewend ben of Forza qua graphics doet mij bij oude games denken: hoe heb ik die ooit kunnen spelen.
Yen door Sony,s strot duwenquote:Op maandag 12 juni 2017 00:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Exclusive in Europe in euros. And exclusive in USA in dollars
Gewoon
Onderwater view nog nooit vertoondquote:Op maandag 12 juni 2017 00:40 schreef Zipportal het volgende:
Komt de nieuwe Benno L game in 4K ook nog uit? Timed exclusive.
VR-brilletje.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onderwater view nog nooit vertoond
Ook in 4K(inderen).quote:Op maandag 12 juni 2017 00:40 schreef Zipportal het volgende:
Komt de nieuwe Benno L game in 4K ook nog uit? Timed exclusive.
Garantie maar 1-5 jaar.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gratis pop erbij om de experience compleet te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |