Dan nog, wil 'm wel kunnen blijven spelen.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die heb je toch allang uitgespeeld...
uuhhh exosuitsquote:
That sums it upquote:Op maandag 12 juni 2017 00:37 schreef Fylax het volgende:
Mass Effect Titanfall Zero Dawn Assassins Creed Destiny?¿
Laatste Mass Effect was niks weinig mis mee. Prima mee vermaaktquote:Op maandag 12 juni 2017 00:36 schreef Jimbo het volgende:
Na de laaste mass effect heb ik écht geen vertrouwen meer in bioware
For an exclusive price.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zitten een beetje in een spagaat nu . Geforceerd games laten zien en dan beweren dat dit ook voor de gamers is terwijl niks exclusief is
Nope, maakt het niet kut. Maakt het wel meh ivm wat je nu gewend bent. Been there, done that.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja want als een game grafisch verouderd is is het ineens een enorme kut game. Logisch
Eerste 1 a 2 jaar wel aangezien het aanbod van games in die periode altijd tegen vallenquote:Op maandag 12 juni 2017 00:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is een mooi gebaar. Maar even serieus: ga jij nog een xbox original spelen als je een gloednieuwe xbox one x of xbox one game kan spelen? Ik niet hoor. Sterker nog: nu oude games opstarten terwijl ik Horizon gewend ben of Forza qua graphics doet mij bij oude games denken: hoe heb ik die ooit kunnen spelen.
Yen door Sony,s strot duwenquote:Op maandag 12 juni 2017 00:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Exclusive in Europe in euros. And exclusive in USA in dollars
Gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |