hoop vooral dat het geen exclusive wordtquote:Op maandag 12 juni 2017 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dit had ik niet verwacht bij de Xbox conference
quote:Op maandag 12 juni 2017 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal wel snel gefixed worden, Sony kennende
Neen, was enkel premiere product. Geen exclusivequote:Op maandag 12 juni 2017 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop vooral dat het geen exclusive wordt
gelukkigquote:Op maandag 12 juni 2017 00:19 schreef Gutz het volgende:
[..]
Neen, was enkel premiere product. Geen exclusive
Het is een genre waar je van moet houden. Heel erg story driven, weinig echte gameplay. Maar wel prachtig verhaal.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:19 schreef wuuht het volgende:
Heb lis nooit gespeeld, is het echt zo leuk, vond de walking dead games echt kut
In dat geval niet denk ikquote:Op maandag 12 juni 2017 00:19 schreef wuuht het volgende:
Heb lis nooit gespeeld, is het echt zo leuk, vond de walking dead games echt kut
deze maand gratis op ps+quote:Op maandag 12 juni 2017 00:19 schreef wuuht het volgende:
Ach gewoon een iets leuks voor grafische hoeren . Voor de rest is het gewoon leeg wat ze te bieden hebbenquote:Op maandag 12 juni 2017 00:20 schreef Jimbo het volgende:
de mond klopt echt totaal niet bij de tekst
maar wel 4k hoor
geen exclusivesquote:
Mmmm firewatch vond ik wel echt mooi en leuk om te spelen maar daar kon je wel rondlopenquote:Op maandag 12 juni 2017 00:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het is een genre waar je van moet houden. Heel erg story driven, weinig echte gameplay. Maar wel prachtig verhaal.
quote:Op maandag 12 juni 2017 00:21 schreef Doublepain het volgende:
Geen idee wat er nou leuk is aan al die fantasy shit
Lord of the rings hequote:Op maandag 12 juni 2017 00:21 schreef Doublepain het volgende:
Geen idee wat er nou leuk is aan al die fantasy shit
Gewoon doen, dan heb je wel gamesquote:Op maandag 12 juni 2017 00:22 schreef Wotte het volgende:
Nu begin ik te twijfelen of ik niet gewoon een ps4 pro moet gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |