Het ging erover en toen postte wij een illustratie. Mensen weten waar ze aan beginnen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.

Stiekem heb jij er maar twee, want je mist er een op je linkerhand?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zit ik maar te grappen hoor jongens over die derde pink.

Nee, maar ik zeg neit dat ik dat ben.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alsof jij daarin zo onschuldig bent
Maar ik zit nu in een UB dus het kan eigenlijk niet

Nope, ik heb ondanks diverse FOK-bans succesvol een VOG gekregen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het ging erover en toen postte wij een illustratie. Mensen weten waar ze aan beginnen.
Also: Wordt mijn VOG beinvloed door FOK ban status?

Ik ga zo lekker een dubbele espresso machiato maken en dan knallen op de stream!quote:Op maandag 12 juni 2017 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Al twee koffie en twee espresso op trouwens. Wakker ben ik inmiddels wel.

Hihi, etterbak.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Stiekem heb jij er maar twee, want je mist er een op je linkerhand?

Wat fijn!quote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope, ik heb ondanks diverse FOK-bans succesvol een VOG gekregen.

Echt een goede modquote:Op maandag 12 juni 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.
Er zit ook een hele knap chick in dat gifje dus komt vast goedquote:Op maandag 12 juni 2017 11:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Tenzij hij het leuk vond om te zien

Gvd ik kan geen enkele film op Mega vinden en op Netflix staan ze ook nietquote:Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
It Follows (2014) is best wel goed en vond ik ook vrij origineel, wat nog zelden gebeurt in het horrorgenre. As Above, So Below (2014) vond ik ook wel aardig. Sinister (2012) is vrij spannend. Niet echt pure horror, maar Split (2016 is denk ik ook wel een goede tip.
Naughtyquote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
In mijn wilde jaren heb ik wel eens vanuit de UB een ondeugende Snap van een paar seconden gemaakt, zo onder het bureautje. Maar niet trots op.

Je gaat hem ook thuis kijken toch? Dus maakt dan niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gvd ik kan geen enkele film op Mega vinden en op Netflix staan ze ook nietThuis maar eens kijken voor een torrent dan, op eduroam ga ik dat niet doen

Ja, maar dan wil ik 'm wel al op mijn laptop hebben staan. Niet dat ik nog daarmee moet gaan kutten :pquote:Op maandag 12 juni 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je gaat hem ook thuis kijken toch? Dus maakt dan niet zo gek veel uit.

Ohh. hetero mods moeten hier gewoon niet kijken.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt een goede mod
[..]
Er zit ook een hele knap chick in dat gifje dus komt vast goed

Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.quote:

Waw. HAHAHA. Kaasje tochquote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
In mijn wilde jaren heb ik wel eens vanuit de UB een ondeugende Snap van een paar seconden gemaakt, zo onder het bureautje. Maar niet trots op.

Fijn als een user ook een goede mod is.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.

Heb dat allemaal volledig afgezworen toen ik een maandje later vanaf de laatste rij in de bus ineens zag dat er zo'n zwarte ronde camera fucking recht boven me hing.quote:

Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you knowquote:Op maandag 12 juni 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.

Ja, ik ben wel blij dat jij geen mod bent. Volgens mij word je dan zo'n terror-queen die overal RESPECT MY AUTHORITAAAAAAAAHHHH schreeuwt en bans uitdeelt als koekjes.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn als een user ook een goede mod is.
Ik zou iedereen terroriseren. Was bijna DIG mod ook nog

Wahahaha! Kaas is bekeken. Misschien werk ik wel voor Arriva en keek ik stiekem meequote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb dat allemaal volledig afgezworen toen ik een maandje later vanaf de laatste rij in de bus ineens zag dat er zo'n zwarte ronde camera fucking recht boven me hing.

AHHWWWWWWWWWWWWW. Cute.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you know
Dat vond ik echt heel lief

Haha. Voor een niet-gay is hij wel een flirt he.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you know
Dat vond ik echt heel lief

Haha. Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij dat jij geen mod bent. Volgens mij word je dan zo'n terror-queen die overal RESPECT MY AUTHORITAAAAAAAAHHHH schreeuwt en bans uitdeelt als koekjes.

Haha, bij nader inzien mag je wel mod wordenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben.
"PSSTT JONGENS, ALLE MODS SLAPEN, POST DICKPICS! IK SCHOON HET OP!"

Zelfs in een hoekje zal het opvallen. Zit toevallig in een hoekje nuquote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg neit dat ik dat ben.
Gewoon in een hoekje fapje machen.

Hihihiquote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, bij nader inzien mag je wel mod worden

Ik heb ooit betaald en zag dat ik 1 notitie had. Dat is 2 jaar geleden, maar toch...quote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik was moderator van een subforum dat gesloten werd (AEX) en werd ontslagen toen ik Danny een klootzak noemde. Ook wel een aardig FOK-cv.

Ja, ik mis wel dat ik dat nu ik geen mod ben niet allemaal kan lezen. Dat was echt het beste deel aan mod zijn. Ik hoop ook wel - waarschijnlijk tevergeefs - dat bijvoorbeeld zo'n richolio dat niet doet. Zit ik hier een beetje aardig te doen, maar dan leest hij m'n 200+ notes en denkt 'ie 'uhuhhhh '.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ooit betaald en zag dat ik 1 notitie had. Dat is 2 jaar geleden, maar toch...

Ja, ik vind het tegenwoordig zelfs wel de chillste SC. Vroeger vond ik die van POL de chillste, maar die is overgenomen door retards en hier zitten gewoon homo's. Veel beter.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HihihiLievv
Ik vind het hier binnen die Homo topic ook gewoon echt gezellug.

200....?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik mis wel dat ik dat nu ik geen mod ben niet allemaal kan lezen. Dat was echt het beste deel aan mod zijn. Ik hoop ook wel - waarschijnlijk tevergeefs - dat bijvoorbeeld zo'n richolio dat niet doet. Zit ik hier een beetje aardig te doen, maar dan leest hij m'n 200+ notes en denkt 'ie 'uhuhhhh '.
Heumeu onder heumeu.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het tegenwoordig zelfs wel de chillste SC. Vroeger vond ik die van POL de chillste, maar die is overgenomen door retards en hier zitten gewoon homo's. Veel beter.

Beetje teasen maar als puntje bij paaltje komt toch altijd de boot afhoudenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Voor een niet-gay is hij wel een flirt he.

Een safe spot voor ons snowflakes.quote:

Jammer is dat (zeg ik in het algemeen, niet vanwege deze user).quote:Op maandag 12 juni 2017 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje teasen maar als puntje bij paaltje komt toch altijd de boot afhouden

Kom ik aan met mijn 2 notes. Weet nog steeds niet waarvoorquote:Op maandag 12 juni 2017 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik mis wel dat ik dat nu ik geen mod ben niet allemaal kan lezen. Dat was echt het beste deel aan mod zijn. Ik hoop ook wel - waarschijnlijk tevergeefs - dat bijvoorbeeld zo'n richolio dat niet doet. Zit ik hier een beetje aardig te doen, maar dan leest hij m'n 200+ notes en denkt 'ie 'uhuhhhh '.

Our safezone.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een safe spot voor ons snowflakes.
En wanneer iemand die dreigt aan te vallen of binnen te vallen met kwade intenties kunnen we het Ang3l en Bram wel toevertrouwen om ze lekker bitchy weg te schelden.

Ik snap hem niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 2 notes. Weet nog steeds niet waarvoor
Waarschijnlijk voor iets wat uiteindelijk een fractiemedewerker de kop nog heeft gekost.

Hmms, qua postgedrag valt dat eigenlijk wel mee. Misschien fantaseer ik dat eromheen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Our safezone.
Ben ik zo bitchy dan?

Volgens mij kan ik wel eens lekker bi-polar fel overkomen. Maar ik ben best wel zachtaardig in het eggie.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmms, qua postgedrag valt dat eigenlijk wel mee. Misschien fantaseer ik dat eromheen.

Just the regular: opgewarmde veggie delite op Oregano Cheese-brood met Kaas, paprika en rode ui.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Och jaWelke subs heb je nu gepakt?

Ah, eet je vegetarisch?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Just the regular: opgewarmde veggie delite op Oregano Cheese-brood met Kaas, paprika en rode ui.

Ik geloof dit wel nu ik erover nadenk, of wist dat onbewust al wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel eens lekker bi-polar fel overkomen. Maar ik ben best wel zachtaardig in het eggie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |