abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 26 mei 2018 @ 05:14:22 #26
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_179393914
registreer om deze reclame te verbergen
Textures aangepast! Beschadigd en camera effecten :)

168t015.jpg

15fi3kn.jpg

m98z8n.jpg

[ Bericht 1% gewijzigd door BlackQuasarHole op 26-05-2018 05:21:16 ]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:04:15 #27
478667 xKokobael
Vormgever van Black Page
pi_179894793
Hey allemaal!

Ik en mijn partner werken sinds vorig jaar aan onze eigen webcomic (Ik kan geen topics vinden die toepasselijk zijn, als mensen interesse hebben zal ik een nieuwe topic starten). en wij willen onze creatie met jullie delen! Natuurlijk horen wij graag wat jullie van onze graphic novel vinden, goed of slecht, feedback is altijd welkom.

https://tapas.io/series/Black-Page

Hpl9Nxn.jpg
<a href="https://tapas.io/series/Black-Page" target="_blank" rel="nofollow">https://tapas.io/series/Black-Page</a>
  dinsdag 19 juni 2018 @ 18:29:14 #28
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_179900876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:04 schreef xKokobael het volgende:
Hey allemaal!

Ik en mijn partner werken sinds vorig jaar aan onze eigen webcomic (Ik kan geen topics vinden die toepasselijk zijn, als mensen interesse hebben zal ik een nieuwe topic starten). en wij willen onze creatie met jullie delen! Natuurlijk horen wij graag wat jullie van onze graphic novel vinden, goed of slecht, feedback is altijd welkom.

https://tapas.io/series/Black-Page

[ afbeelding ]
Ik ga hem lezen erg knap gemaakt zeg! _O_

Waar teken je mee?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 18:29:46 #29
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_179900892
registreer om deze reclame te verbergen
Plaats ook nog maar even wat aangezien het hier af en toe dood is :')

262m5qa.jpg

2qmnhxc.jpg

nqy2ox.jpg

k1q43d.jpg

5mi8hk.png

sgq45g.jpg

Met een model in 3Ds max en mudbox bezig geweest (meeste in 3dsmax)

Heb ergens wat displacements mappings (diepte mappen) gedownload en een beetje sculpen (vormgeven)

Met de ogen en huid krijg ik het effect door SVrayfastsss2(Hoe licht afketst op het materiaal en in het materiaal, zoals je het licht van een kaars door de was ziet schijnen) materialen te gebruiken! Je krijgt daar erg realistische weergave mee.

Haren zijn ongeveer 600.000 geometrische lijnen (In Hair and fur van 3dsmax) en haar heb ik speciaal materiaal gebruikt voor kleur.

Afwerking in Photoshop 2018

Probeer nog realistischer zoals tattoo, makeup,verwondingen, etc etc

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackQuasarHole op 19-06-2018 18:39:25 ]
  woensdag 20 juni 2018 @ 00:15:00 #30
478667 xKokobael
Vormgever van Black Page
pi_179910438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:29 schreef BlackQuasarHole het volgende:

[..]

Ik ga hem lezen erg knap gemaakt zeg! _O_

Waar teken je mee?
Ik werk vooral in Photoshop Cs6, maar ik ga binnenkort een overstap maken naar Clip Studio paint! En kwa hardware een Wacom Intuos tablet (A5 formaat)
<a href="https://tapas.io/series/Black-Page" target="_blank" rel="nofollow">https://tapas.io/series/Black-Page</a>
  woensdag 27 juni 2018 @ 10:49:13 #31
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_180076210
dividing_path_three_by_alexlinde-dcfk6yi.jpg
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_181717511
registreer om deze reclame te verbergen
C5ciALH.jpg

verjaardagscadeautje voor een vriendin van me
pi_181719564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:29 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Plaats ook nog maar even wat aangezien het hier af en toe dood is :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met een model in 3Ds max en mudbox bezig geweest (meeste in 3dsmax)

Heb ergens wat displacements mappings (diepte mappen) gedownload en een beetje sculpen (vormgeven)

Met de ogen en huid krijg ik het effect door SVrayfastsss2(Hoe licht afketst op het materiaal en in het materiaal, zoals je het licht van een kaars door de was ziet schijnen) materialen te gebruiken! Je krijgt daar erg realistische weergave mee.

Haren zijn ongeveer 600.000 geometrische lijnen (In Hair and fur van 3dsmax) en haar heb ik speciaal materiaal gebruikt voor kleur.

Afwerking in Photoshop 2018

Probeer nog realistischer zoals tattoo, makeup,verwondingen, etc etc
Wat is dit voor ziek programma dan _O-

Zal wel flink wat rekenkracht kosten op je computer ook.
Nants ingonyama bagithi Baba
Sithi uhm ingonyama
  donderdag 6 september 2018 @ 12:25:29 #34
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_181725098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is dit voor ziek programma dan _O-

Zal wel flink wat rekenkracht kosten op je computer ook.
Heel tof programma, maar het zijn meer programma's! Met een programma ga je er niet uitkomen. Tenminste het is wel mogelijk maar niet handig!

Hier weer een heel stuk verder met modelleren en haar styling. Even wat voorbeelden.

24g3go1.jpg

15g7ddy.jpg

30cuouo.png

En een strand en Alien scene :')

14j2d0x.jpg

dxll2.jpg

154ynhl.jpg

Alien scene met particles en VrayFog en PhoenixFD smoke effecten.

2dqorus.jpg

30mbn6d.jpg


Ik kan nog veel beter maar mijn computer moet uitbreidingen hebben. Vooral geheugen naar 32 GB voor al die shit.

Bovenstaande plaatjes zijn ruwe renders, onbewerkt en niet af!

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackQuasarHole op 07-09-2018 16:52:18 ]
pi_181725147
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:25 schreef BlackQuasarHole het volgende:

[..]

Heel tof programma, maar het zijn meer programma's! Met een programma ga je er niet uitkomen. Tenminste het is wel mogelijk maar niet handig!

Hier weer een heel stuk verder met modelleren en haar styling. Even wat voorbeelden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En een strand en Alien scene :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alien scene met particles en VrayFog en PhoenixFD smoke effecten.

[ afbeelding ]

Ik kan nog veel beter maar mijn computer moet uitbreidingen hebben. Vooral geheugen naar 32 GB voor al die shit.

Bovenstaande plaatjes zijn ruwe renders, onbewerkt en niet af!
Het ziet er sowieso al ingewikkeld genoeg uit, maar zal ook wel moeten met de structuur van de huid en haar en hoe het licht erop valt.

Goede tieten trouwens die meid op dat strand _O-
Nants ingonyama bagithi Baba
Sithi uhm ingonyama
  donderdag 6 september 2018 @ 12:39:57 #36
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_181725315
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het ziet er sowieso al ingewikkeld genoeg uit, maar zal ook wel moeten met de structuur van de huid en haar en hoe het licht erop valt.

Goede tieten trouwens die meid op dat strand _O-
Jaja....als het kan die tieten waarom niet :)
  zaterdag 8 september 2018 @ 03:37:04 #37
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_181766121
Laatste render van die elf vrouw, en dan het bos! Dan zal de render tijd naar 32 uur gaan met al die effecten.

352q6hl.jpg
  maandag 15 oktober 2018 @ 20:35:53 #38
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_182537184
Huid render test. en ogen. Maar nog niet echt genoeg :(

347tog3.jpg
  zondag 9 december 2018 @ 18:25:57 #39
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_183627673
alex-van-der-linde-169-the-summit-by-alex-van-der-linde.jpg?1544375364
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  maandag 10 december 2018 @ 23:23:50 #40
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_183652691
alex-van-der-linde-170-space-cave-by-alex-van-der-linde.jpg?1544480224
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')