quote:
quote:Op maandag 12 juni 2017 23:03 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Levenslange gevangenisstraf als je meewerkt aan illegale praktijken. Anders niks.
Mensen op basis van geloofovertuiging anders bejegenen is gewoon achterlijk en hoort niet in een vrij land zoals dit.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:42 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik niet duidelijk geweest. Als de "tegenstanders" het land niet verlaten mogen ze wat mij betreft levenslang krijgen of een tijdelijke gevangenisstraf en daarna snel gedumpt worden in het land van herkomst. Dit om Nederland te redden van overname/verzieking.
Als ik een keer iets roep over onthoofding gaat men er meteen van uit dat ik mensen wil onthoofden.
Ik ben helemaal geen fascist. Ik ben tegen een dictatuur en fascisme vereist een dictator. Ik ben ook voor anarchisme, een fascist zou daar niet vóór zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:07 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Mensen op basis van geloofovertuiging anders bejegenen is gewoon achterlijk en hoort niet in een vrij land zoals dit.
Als we iets moeten leren van de fouten die mensen nu en in het verleden maakten, is het dat fascisme niet werkt, en dat de partij die dit toepast altijd van mening is dat hij iets goeds doet.
Jij bent nu die partij. Je bent niet heel anders dan alle downies voor jou die deze denkfouten maakten, alleen leef je in een andere tijd en pas je daarom andere fascistische ideeèn toe.
Het is wel ironisch hoe hypocriet je bent. Jij bejegend mij anders omdat ik volgens jou een fascist zou zijn. En dat zou je doen tegenover veel mensen die volgens jou een fascist zijn.quote:Mensen op basis van geloofovertuiging anders bejegenen is gewoon achterlijk en hoort niet in een vrij land zoals dit.
LOLquote:Op maandag 12 juni 2017 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
3e golf feministen inderdaad... Laatst ook weer, protest van zo'n figuur omdat de game Battlefield, die zich afspeelt tijdens WO I, niet de mogelijkheid gaf om als vrouw te spelen...
Like, for real?
Oh maar ik heb wel iets beters: het huidige democratische bestel gegrondvest op Westerse waarden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:41 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fascist. Ik ben tegen een dictatuur en fascisme vereist een dictator. Ik ben ook voor anarchisme, een fascist zou daar niet vóór zijn.
Ik heb al vaak uitgelegd waarom ik wil dat we in een land zonder moslims en feministen leven en terecht. Onterecht roepen dat ik een fascist ben is alleen maar een manier om te zeggen: "Ik heb niks beters te zeggen dus schreeuw ik maar iets in de hoop dat je er een andere mening op overhoudt."
[..]
Het is wel ironisch hoe hypocriet je bent. Jij bejegend mij anders omdat ik volgens jou een fascist zou zijn. En dat zou je doen tegenover veel mensen die volgens jou een fascist zijn.
Mensen moeten minder snel dit soort kaarten trekken. Tegenwoordig ben je bij het minste of geringste al een "racist" "fascist" "net als hitler" "misogynist" "seksist" "homofoob" etc. Je kunt roepen wat je wil, maar dan ben je gewoon een roeptoeter die er niet tegen kan als mensen anders denken en/of problemen op een harde manier willen oplossen.
Als je tegen de rotzooi die gekken hebben gecreëerd bent ben je de vijand van velen die blind zijn en ook van de overheersers.
"One religion. One way of thinking. One government. One slave system."
"One ring to rule them all." betekend overigens ongeveer hetzelfde als dat maar dan in verhulde taal.
Dat werkt echt niet. Als je dat niet in ziet ben je gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh maar ik heb wel iets beters: het huidige democratische bestel gegrondvest op Westerse waarden.
Je verzint weer dingen die ik niet heb gezegd. Dat je een anarchistisch systeem zou hebben wil niet zeggen dat het niet mogelijk is dat de meerderheid stemt om mijn wetsvoorstellen er door te laten komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sowieso: anarchie voorstaan en alsnog centraal willen bepalen hoe men moet leven. Dan heb je het echt niet begrepen, dus.
Dat gaat niet gebeuren, omdat ik de macht daar nooit voor zal krijgen. Ik noem slechts ideeën op.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso nog steeds benieuwd hoe jij dit land wil 'zuiveren' van ongewenste elementen, Firewarrior... plus, hoe je dat grondwettelijk denkt voor mekaar te gaan krijgen.
Je weet dus nog steeds niet wat anarchie inhoudt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:04 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat werkt echt niet. Als je dat niet in ziet ben je gewoon achterlijk.
[..]
Je verzint weer dingen die ik niet heb gezegd. Dat je een anarchistisch systeem zou hebben wil niet zeggen dat het niet mogelijk is dat de meerderheid stemt om mijn wetsvoorstellen er door te laten komen.
... een meerderheid 'stemt' in jouw anarchie?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:04 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, omdat ik de macht daar nooit voor zal krijgen. Ik noem slechts ideeën op.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet dus nog steeds niet wat anarchie inhoudt.
Wel benieuwd naar je wetsvoorstellen!
Ik heb dan ook niets, maar dan ook he-le-maal niets met Islam.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:06 schreef Firewarrior het volgende:
[..]![]()
Overigens is de islam ook fascistisch.
Als je mensen hun vrijheid wil beperken ben je een fascist. Dat jij je daardoor aangevallen voelt terwijl je eerder zij dat het je niks deed, is dat je eigen probleem.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:41 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fascist. Ik ben tegen een dictatuur en fascisme vereist een dictator. Ik ben ook voor anarchisme, een fascist zou daar niet vóór zijn.
Ik heb al vaak uitgelegd waarom ik wil dat we in een land zonder moslims en feministen leven en terecht. Onterecht roepen dat ik een fascist ben is alleen maar een manier om te zeggen: "Ik heb niks beters te zeggen dus schreeuw ik maar iets in de hoop dat je er een andere mening op overhoudt."
[..]
Het is wel ironisch hoe hypocriet je bent. Jij bejegend mij anders omdat ik volgens jou een fascist zou zijn. En dat zou je doen tegenover veel mensen die volgens jou een fascist zijn.
Mensen moeten minder snel dit soort kaarten trekken. Tegenwoordig ben je bij het minste of geringste al een "racist" "fascist" "net als hitler" "misogynist" "seksist" "homofoob" etc. Je kunt roepen wat je wil, maar dan ben je gewoon een roeptoeter die er niet tegen kan als mensen anders denken en/of problemen op een harde manier willen oplossen.
Als je tegen de rotzooi die gekken hebben gecreëerd bent ben je de vijand van velen die blind zijn en ook van de overheersers.
"One religion. One way of thinking. One government. One slave system."
"One ring to rule them all." betekend overigens ongeveer hetzelfde als dat maar dan in verhulde taal.
Die feministen kunnen mij geen reet schelen. Wel dat er in de politiek lui zitten die net zo naief zijn.quote:
Ik voel me niet aangevallen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:13 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Als je mensen hun vrijheid wil beperken ben je een fascist. Dat jij je daardoor aangevallen voelt terwijl je eerder zij dat het je niks deed, is dat je eigen probleem.
En ik heb het over het bjegenen door van de overheid. Als jij graag chinezen anders wil behandelen mag je dat doen in je vrijheid. Op diezelfde manier mogen moslims ook hun vrijheid uitoefenen.
Welke problemen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Die feministen kunnen mij geen reet schelen. Wel dat er in de politiek lui zitten die net zo naief zijn.
Ik had verwacht dat inmiddels iedereen in de politiek begrijpt dat er echt problemen zijn met bepaalde moslims in Nederland en dat je om die reden echt snel duidelijke concrete maatregelen moet invoeren.
Maar nee hoor. D66 en GroenLinks heb ik na de verkiezingen herhaaldelijk uitspraken horen zeggen die dat helemaal ontkrachten. En dan heb je aan de andere kant een stel haatzaaiers die exact het tegenovergestelde doet en alleen maar de angst en woede doen oplaaien. Het is gewoon een ordinaire battle om macht.
Ondertussen wordt wel steeds duidelijker dat de veiligheid die we decennia jaren lang gewend zijn niet vanzelfsprekend is. Ik vrees een hoop narigheid met Turkije en moslims die radicaliseren en terreur in Nederland gaan aanrichten.
Welk gedrag van bepaalde moslims zou door onze politici als problematisch gezien moeten worden?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |