abonnement Unibet Coolblue
pi_171629380
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:12 schreef wimderon het volgende:
Het enige wat je kunt zeggen is dat Astana niets deed toen Valverde en Aru teruggepakt werden en Kwiatkowski verdwenen was. De rest had weinig reden om te gaan rijden om voor het klassement Porte op achterstand te houden, op Froome na dus.
Dat is het punt toch, dat het om Froome gaat?
pi_171629434
Uiteindelijk vond ik ook wel opvallend hoe Froome tegen Porte reed. Aan de ene kant ook tactisch, want hij kan er ook de Dauphine door winnen, maar je kreeg wel het idee dat er meer speelde.

Voor de rest reed Porte bijna de hele tijd alleen. Iedereen die hij bij haalde liet 'ie ook vrij snel achter.
pi_171629627
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat is het punt toch, dat het om Froome gaat?
En dus slaat het punt dat Porte wil maken niet echt ergens op, zoals ik zei.
pi_171629697
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

En dus slaat het punt dat Porte wil maken niet echt ergens op, zoals ik zei.
Porte noemt geen namen, maar Froome is toch de enige die van het podium dondert?
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 22:12:11 #230
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171629703
Laat Porte en Froome maar lekker naar elkaar kijken in de tour en dat Bert er met de prijs vandoor gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171629907
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef showtimer het volgende:

[..]

Porte noemt geen namen, maar Froome is toch de enige die van het podium dondert?
Ja. Maar de conclusie die hij over het rijden van Froome trekt slaat gewoon nergens op. Froome had een reële kans om het klassement te winnen door op kop te gaan rijden en deed dat dan ook. Dat hij niet sterk genoeg was en zelfs nog van het podium valt is een ander verhaal.
pi_171630105
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja. Maar de conclusie die hij over het rijden van Froome trekt slaat gewoon nergens op. Froome had een reële kans om het klassement te winnen door op kop te gaan rijden en deed dat dan ook. Dat hij niet sterk genoeg was en zelfs nog van het podium valt is een ander verhaal.
Volgens mij gaat het vooral over de Colombière, daar had je hetzelfde als bij Dumoulin versus Nairo/Nibali. Froome laat de Astana's ook wegrijden en doet niets. Jij denkt als hij Porte daar niet lost, dat Kwiatkowski ook terugkomt en ze vervolgens terugrijdt naar eerst groepje Contador en vervolgens groepje Fuglsang?
pi_171630349
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:22 schreef showtimer het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het vooral over de Colombière, daar had je hetzelfde als bij Dumoulin versus Nairo/Nibali. Froome laat de Astana's ook wegrijden en doet niets. Jij denkt als hij Porte daar niet lost, dat Kwiatkowski ook terugkomt en ze vervolgens terugrijdt naar eerst groepje Contador en vervolgens groepje Fuglsang?
Je kunt toch niet verwachten dat Froome of z'n ploeg het wel even op gaan lossen voor je, terwijl Froome nog een minuut weg moet rijden van je? Als Froome daar niet weggereden was dan was hij keurig in het wiel van Porte plaatsgenomen. Ik zou echt niet weten wat er te klagen valt over het rijden van Froome/Sky.
pi_171630684
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je kunt toch niet verwachten dat Froome of z'n ploeg het wel even op gaan lossen voor je, terwijl Froome nog een minuut weg moet rijden van je? Als Froome daar niet weggereden was dan was hij keurig in het wiel van Porte plaatsgenomen. Ik zou echt niet weten wat er te klagen valt over het rijden van Froome/Sky.
Dat is toch het hele punt? Porte lijkt me naïef genoeg om oprecht te denken dat Froome liever hem ziet winnen dan bijvoorbeeld Fuglsang. Porte maakt het persoonlijk en wil het onderling spelen, maar dat werkt niet zo bij zijn "vriend". Goeie les en een koude douche voor onze zwemmer.
pi_171630700
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Momo... het volgende:
Laat Porte en Froome maar lekker naar elkaar kijken in de tour en dat Bert er met de prijs vandoor gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou echt fantastisch zijn, maar de echte finesse in het gebergte is toch al twee jaar weg ;(
pi_171630922
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:22 schreef showtimer het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het vooral over de Colombière, daar had je hetzelfde als bij Dumoulin versus Nairo/Nibali. Froome laat de Astana's ook wegrijden en doet niets.
Lijkt me overduidelijk dat hij daarop doelt inderdaad, niet het latere kopwerk van Froome (wat hij wellicht niet eens wist).

Als ze toen hadden samengewerkt waren ze wellicht 1 en 2 geworden, dat is de gedachtegang van Porte althans.
pi_171631939
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je kunt toch niet verwachten dat Froome of z'n ploeg het wel even op gaan lossen voor je, terwijl Froome nog een minuut weg moet rijden van je? Als Froome daar niet weggereden was dan was hij keurig in het wiel van Porte plaatsgenomen. Ik zou echt niet weten wat er te klagen valt over het rijden van Froome/Sky.
Froome nekt hem ook al in de sprint waardoor Fuglsang bonificaties pakt (10 tegenover 6 ipv andersom) Bij een omgedraaide stand telt dat ook al voor 8 seconden mee en vandaag dit. Stank voor dank nadat Porte in het verleden beulenwerk heeft verricht zodat hij de tour kan winnen. En gewoon 'laffaard', want Froome.. :D (laatste is natuurlijk gewoon mijn overdreven subjectieve reactie want ik zie graag eens iemand anders dan die houtstok winnen).
  zondag 11 juni 2017 @ 23:24:13 #238
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171631969
Walgelijk van Froome. Of zoals Zjozee zei, flauw.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 12 juni 2017 @ 09:25:13 #239
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_171635439
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Momo... het volgende:
Laat Porte en Froome maar lekker naar elkaar kijken in de tour en dat Bert er met de prijs vandoor gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Bert geloof ik niet meer ( :'( ), maar dat Porte en Froome elkaar de Tourwinst niet gunnen en er daardoor een derde mee vandoor gaat, net als hier in de Dauphiné, is best een denkbaar scenario.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')