twitter:Ride_Argyle twitterde op zondag 11-06-2017 om 13:12:22Composition of 1st #Dauphine chase group has changed again. Clarke now with Lopez, Kreuziger, Barguil + Laengen. Kw… https://t.co/QDP0gpJgfe reageer retweet
Ik denk op 30 seconden van Gallopin bij deze renners: Lopez, Kreuziger, Yates, Barguil, Clarke, Laengenquote:Op zondag 11 juni 2017 13:16 schreef showtimer het volgende:
Waar zit Kwiat nou ergens? Of is hij ontploft?
Ik vind leuk dat Froome zoveel initiatief neemt in de race. Kunnen mensen eigenlijk niet meer zeggen dat het een laffe skybot is.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:18 schreef Blik het volgende:
Froome heeft dan wel Porte geïsoleerd, hij zal zelf ook bijna niemand meer over hebben, en de inspanningen gaat Froome nog wel voelen in die laatste klim
Alleen jammer dat het niet in beeld is.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind leuk dat Froome zoveel initiatief neemt in de race. Kunnen mensen eigenlijk niet meer zeggen dat het een laffe skybot is.
Sinds vorig jaar kun je dat ook nog onmogelijk zeggen.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind leuk dat Froome zoveel initiatief neemt in de race. Kunnen mensen eigenlijk niet meer zeggen dat het een laffe skybot is.
Was afgelopen Tour ook al zo, objectief gezien viel er weinig aan te merken op de koersopvatting van Froome. Leuke verrassende aanvallen.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eens. Ik vind Froome verre van sympathiek, maar vorig jaar in de Tour koerste hij attractiever dan de meeste van zijn concurrenten.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was afgelopen Tour ook al zo, objectief gezien viel er weinig aan te merken op de koersopvatting van Froome. Leuke verrassende aanvallen.
Ja, is prima iddquote:Op zondag 11 juni 2017 13:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik mis S.Oomenquote:Op zondag 11 juni 2017 13:32 schreef showtimer het volgende:
C. Froome 1 SKY
M. Kwiatkowski 5 SKY
D. Lopez Garcia 6 SKY
R. Bardet 11 ALM
P. Latour 16 ALM
A. Vuillermoz 18 ALM
D. Martin 21 QST
R. Porte 31 BMC
A. Contador 41 TFS
A. Valverde 51 MOV
R. Carapaz 53 MOV
R. Kreuziger 67 ORS
S. Yates 68 ORS
F. Aru 71 AST
J. Fuglsang 73 AST
T. Gallopin 101 LTS
W. Barguil 131 SUN
S. Clarke 155 CDT
L. Meintjes 181 UAD
V. Laengen 184 UAD
E. Buchmann 193 BOH
Nouja, makkelijk ziet er anders uitquote:Op zondag 11 juni 2017 13:47 schreef Columbiafan het volgende:
Oomen is gewoon makkelijk aan het meepeddelen dus![]()
Ik word hier best wel moe van.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:47 schreef Columbiafan het volgende:
Oomen is gewoon makkelijk aan het meepeddelen dus![]()
Yep, VDB2 en Kelderman profiteerden toen ookquote:Op zondag 11 juni 2017 13:51 schreef Max23 het volgende:
Dit hebben ze toch ook een keer met Froome gedaan? Toen profiteerde Talansky geloof ik
Klopt toen ging het om Froome en Contadorquote:Op zondag 11 juni 2017 13:51 schreef Max23 het volgende:
Dit hebben ze toch ook een keer met Froome gedaan? Toen profiteerde Talansky geloof ik
Dat was met Contador. Froome en Porte zijn veel closer.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:51 schreef Max23 het volgende:
Wie zit waar?quote:
Porte en Froome kijken alleen maar naar elkaar. De rest van de top van het klassement rijdt er voor nu.quote:
Helemaal niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die is een uur geleden al gelost.
quote:Op zondag 11 juni 2017 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1. Valverde/Aru
2. Bardet/Fuglsang/Martin op 30s
3. Contandor en co 1.10
4. Froome, Porte, Oomen 1.30
Mas heb ik de hele week nog niet gezien. Beetje magertjes.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sam doet het een stuk beter dan leeftijdsgenoot Mas.
Hij gaat zich straks verstoppen in de bosjes.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, Froome past even een oude Ducrot-tactiek toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |