799 euro zie ik daarbij staan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet alles bekeken.
In mijn laatste reactie link ik naar een PC die voor 855 euro in elk opzicht beter is dan die Medion.
Beter kijken/lezen naar wat ik schreef.quote:
Nee.quote:Maar ik moest toch gaan voor 16 gb?
Nee.quote:En is 4 gb videokaart niet te laag?
Ik lees een pc die voor 855 euro beter is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Beter kijken/lezen naar wat ik schreef.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Denk dat dit een mooie afsluiting is. TS koop die medion, dat is in jouw situatie voldoende. Maar weet dat dit geen optimale oplossing isquote:Op woensdag 14 juni 2017 18:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet alles bekeken.
In mijn laatste reactie link ik naar een PC die voor 855 euro in elk opzicht beter is dan die Medion. En in de reactie daarvoor heb ik maar liefst drie complete PC's gelinkt die onder de 900 euro waren.
Zoals ik al zei: ik krijg sterk de indruk dat je dit topic alleen maar hebt geopend zodat wij konden bevestigen dat de Medion een goede keuze is. Want hoe vaak men ook alternatieven aanbiedt, je blijft reageren met "ja, maar die Medion.." en alle andere opties van tafel vegen.
Koop die Medion lekkerHet is een prima PC, waarmee je gewoon kunt doen wat je wilt doen. Het is niet de beste koop voor het geld, maar ook zeker geen slechte. Dus als je er toch op gebrand bent die te kopen, zul je denk ik best tevreden zijn ermee. Maar zeg niet dat je advies wilt, als je op voorhand al besloten hebt al het advies te negeren. Dat soort topics hebben we al teveel hier op fok.
Haha ik snap dat welquote:Op woensdag 14 juni 2017 18:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Denk dat dit een mooie afsluiting is. TS koop die medion, dat is in jouw situatie voldoende. Maar weet dat dit geen optimale oplossing is
Ik snap dat ik wil liever de computer waar Splackavellie02 naar verwijst maar ik snap niet precies wat erin zit.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Denk dat dit een mooie afsluiting is. TS koop die medion, dat is in jouw situatie voldoende. Maar weet dat dit geen optimale oplossing is
Oke, laatste poging. Blijkbaar moet men letterlijk voor je uitspellen wat je moet doen. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat jij inderdaad niet moet proberen zelf een PC in elkaar te zetten, gezien een optie aanklikken al ingewikkeld is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:18 schreef rikardo42 het volgende:
[..]
Ik lees een pc die voor 855 euro beter is.
Maar hij kost 799 euro die die jij linkt.
Maar zit daar dan een ssd in ofzo ik krijg hoofdpijn van al die enorme beschrijvingen onderaan.
Ik heb windows via de bios al 20 keer geïnstalleerd dus lijkt me dat ik dat wel gewoon zou kunnen of werkt dit op een andere manier wat ik weet is:quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik lees een pc die voor 855 euro beter is.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:26 schreef rikardo42 het volgende:
En hoezo geen harde schijf nodig? zit deze er standaard in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koop die Medion alsjeblieft.Lees alsjeblieft mijn bewerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb via een Nederlandse site een oem versie van win10 gekocht legaal voor nog geen 3tientjes. Dus dat zal de wereld ook niet kostenquote:Op woensdag 14 juni 2017 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke, laatste poging. Blijkbaar moet men letterlijk voor je uitspellen wat je moet doen. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat jij inderdaad niet moet proberen zelf een PC in elkaar te zetten, gezien een optie aanklikken al ingewikkeld is.
Stap 1: ga naar de link in mijn reactie
Stap 2: selecteer de Samsung EVO SSD van 250GB van 109,99
Stap 3: selecteer "geen Harde schijf nodig" bij HDD kiezen
Stap 4: selecteer de videokaart
Stap 5: zie een prijs van 854,99
Stap 6: bestel de computer
Gezien jouw reacties lijkt het mij ook verstandig een Windows installatie erbij te bestellen. Ik raad je niet aan dat zelf te proberen.
Dus: stap 0: kies een Windows versie. Als de prijs daardoor te hoog wordt, kun je een andere/kleinere SSD selecteren.
Precies ik heb een win10 installatie voor 20 euro gekocht legaal.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:29 schreef Syd het volgende:
Stap 3: selecteer "geen Harde schijf nodig" bij HDD kiezen
Stap 4: selecteer de videokaart
Stap 5: zie een prijs van 854,99
Stap 6: bestel de computer
Gezien jouw reacties lijkt het mij ook verstandig een Windows installatie erbij te bestellen. Ik raad je niet aan dat zelf te proberen.
Dus: stap 0: kies een Windows versie. Als de prijs daardoor te hoog wordt, kun je een andere/kleinere SSD selecteren.
Ik heb via een Nederlandse site een oem versie van win10 gekocht legaal voor
Het gaat niet om de kosten. Het gaat om de persoon die de PC in huis krijgt. Voor die vijf tientjes moet hij niets zelf gaan proberen en gewoon de PC met Windows geinstalleerd laten bezorgen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:29 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik heb via een Nederlandse site een oem versie van win10 gekocht legaal voor nog geen 3tientjes. Dus dat zal de wereld ook niet kosten
Je bewerking verandert niets. Koop die Medion gewoon. Hoef je verder niet meer na te denken en te stressen om dingen die je niet begrijpt.quote:
Dat vind ik zo'n zonde geld omdat ik een legale installatie met serial heb liggen en weet hoe ik het installeer.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kosten. Het gaat om de persoon die de PC in huis krijgt. Voor die vijf tientjes moet hij niets zelf gaan proberen en gewoon de PC met Windows geinstalleerd laten bezorgen.
Het enige wat ik vraag is of die hdd er al ingebouwd staat want om het te installeren op een ssd en dan wat er voor de rest nog komt na 3 dagen heb ik al 100 gb in gebruik op mijn computer.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je bewerking verandert niets. Koop die Medion gewoon. Hoef je verder niet meer na te denken en te stressen om dingen die je niet begrijpt.
Dan bestel je het niet erbij. Maar kom dan vervolgens niet vragen hoe je Windows moet installeren op een PC waar "geen HDD in zit".quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:31 schreef rikardo42 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n zonde geld omdat ik een legale installatie met serial heb liggen en weet hoe ik het installeer.
en dat was dus wat ik wou weten, ik weet dat de specs van die medion kut zijn voor de rest maar omdat ik met een extra hdd bij die computer + wifi + betere voeding op dat soort prijzen uitkom is het voor mij niet handig.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan bestel je het niet erbij. Maar kom dan vervolgens niet vragen hoe je Windows moet installeren op een PC waar "geen HDD in zit".
En ik houd ook helemaal niet van gamen, voor mij niet zo. het is meer dat het kan voor afentoe een spelletje spelen maar ik gebruik het vooral voor virtual machines en youtube.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:37 schreef rikardo42 het volgende:
[..]
en dat was dus wat ik wou weten, ik weet dat de specs van die medion kut zijn voor de rest maar omdat ik met een extra hdd bij die computer + wifi + betere voeding op dat soort prijzen uitkom is het voor mij niet handig.
Ook dit is complete onzin. Met een 2TB HDD erbij kom je op 937 euro, met een 1TB HDD op 914. Beide configuraties krijg je onder de 900 euro door (zoals eerder gezegd) een andere/kleinere SSD te kiezen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:37 schreef rikardo42 het volgende:
[..]
en dat was dus wat ik wou weten, ik weet dat de specs van die medion kut zijn voor de rest maar omdat ik met een extra hdd bij die computer + wifi + betere voeding op dat soort prijzen uitkom is het voor mij niet handig.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:19 schreef Syd het volgende:
TS koop die medion, dat is in jouw situatie voldoende. Maar weet dat dit geen optimale oplossing is
quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koop die Medion alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:59 schreef rikardo42 het volgende:
Hallo daar ik had een vraag aan jullie
http://www.medion.com/nl/(...)funnel.ongoing.na.na
Is dit een goede gaming pc?
Een beetje naar videokaart testen gekeken hiervan ziet er wel goed uit.
Fred, kun je alsjeblieft een slotje op dit trolltopic gooien?quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:41 schreef rikardo42 het volgende:
[..]
En ik houd ook helemaal niet van gamen, voor mij niet zo. het is meer dat het kan voor afentoe een spelletje spelen maar ik gebruik het vooral voor virtual machines en youtube.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Fred, kun je alsjeblieft een slotje op dit trolltopic gooien?
Ja, top. Prijs opkrikken met zinloze upgrades en totaal niet luisteren naar wat men je aanraadt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |