abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171610649
quote:
2s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:47 schreef Stien_Struis het volgende:
Op de fiets zonder telefoon ben je nog het lastigst te traceren.
Of in de auto met een nog niet bekende handlanger
pi_171610666
quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:50 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Of in de auto bij een nog niet bekende handlanger
Het lijkt me sterk dat die zijn mond houdt wanneer alleen chauffeur geweest en ook vreemd dat 16 jarige geen andere namen noemt.
pi_171610687
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:53 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat die zijn mond houdt wanneer alleen chauffeur geweest en ook vreemd dat 16 jarige geen andere namen noemt.
Ik heb het over een medeplichtige, niet over een chaffeur, En als de opgepakte verdachte uit de school klapt over een medeplichtige bekent hij dus. Misschien hoopt hij er nog mee weg te komen.
pi_171610688
quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:50 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Of in de auto met een nog niet bekende handlanger
Als deze opgepikt zou zijn hoeft diegene niet eens te weten waarom of waarvoor, of hij heeft die persoon een fabeltje verkocht?
pi_171610703
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als deze opgepikt zou zijn hoeft diegene niet eens te weten waarom of waarvoor, of hij heeft die persoon een fabeltje verkocht?
Dan zou er inmiddels wel lichtje gaan branden.
pi_171610707
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

In dat geval zou die persoon zich nu toch wel gemeld hebben, ik denk eerder dat diegene alle reden heeft om zijn mond te houden
pi_171610715
quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:55 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik heb het over een medeplichtige, niet over een chaffeur, En als de opgepakte verdachte uit de school klapt over een medeplichtige bekent hij dus. Misschien hoopt hij er nog mee weg te komen.
Ik verbaas me over het feit dat 16 jarige blijkbaar niet veel informatie geeft.
Is het keiharde, van het padje af, beschermt ie iemand anders?
pi_171610719
quote:
3s.gif Op zondag 11 juni 2017 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Dan zou er inmiddels wel lichtje gaan branden.
En wat dan nog?

Ik ben zelfs al eens als een crimineel gezien toen ik aangifte ging doen, dus kom er maar in!
Zelfs als getuige eens en wie heeft er iets gezien ik stond erbij melde mij en nog werd dat gevraagd, ik vroeg ben ik hansworst?
pi_171610728
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

En wat dan nog?

Ik ben zelfs al eens als een crimineel gezien toen ik aangifte ging doen, dus kom er maar in!
Zelfs als getuige eens en wie heeft er iets gezien ik stond erbij melde mij en nog werd dat gevraagd, ik vroeg ben ik hansworst?
Daar kun je mooi topic over openen.
GC of KLB.
pi_171610773
Lees hier maar eens over het zwijgrecht van minderjarigen. Dat verklaart wel e.e.a.

https://books.google.nl/b(...)minderjarige&f=false
pi_171610809
quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:09 schreef Grijzemassa het volgende:
Lees hier maar eens over het zwijgrecht van minderjarigen. Dat verklaart wel e.e.a.

Zou een 16 jarige dat al uit zijn hoofd kennen?
Het is niet niks waar hij verdacht van wordt.
pi_171610821
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Zou een 16 jarige dat al uit zijn hoofd kennen?
Het is niet niks waar hij verdacht van wordt.
Dat hoeft hij toch niet uit zijn hoofd te kennen, hij wordt geadviseerd en begeleid door een advocaat
pi_171610832
quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:19 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat hoeft hij toch niet uit zijn hoofd te kennen, hij wordt geadviseerd en begeleid door een advocaat
Die is uitermate stil.
pi_171610833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:19 schreef StaceySinger het volgende:
Savannah Dekker, veertien jaar, gaat de deur uit en zegt tegen haar moeder dat ze met het eten weer thuis zal zijn. Het is donderdagmiddag 1 juni, een uur of drie. Ze pakt haar fiets, een matzwarte Cortina met een bruin zadel, krat voorop, en ze rijdt het dorp uit, over het fietspad van de Amersfoortseweg, langs uitgestrekte nieuwbouwwijken en industrieterreinen. De geur van versgebakken brood van de broodfabriek begeleidt haar. Bunschoten is een dorp van godvruchtige harde werkers. Links van Savannah dendert vrachtverkeer af en aan. Rechts: weilanden, schapen, oude boerderijen.

Ze heeft de wind mee, het weer is zacht en droog. Na een kilometer of vijf gaat ze onder de A1 door en wordt het landschap ten westen van haar lieflijker. Zandgrond, eikenbomen. Bordjes waarschuwen voor de eikenprocessierups. Aan de andere kant van het fietspad dendert de N199 door. Anderhalve kilometer nog en daar begint rechts de Monseigneur van de Weteringstraat, waar een paar uur later haar fiets zal worden gevonden. Op slot, zal Opsporing Verzocht dinsdagavond 6 juni melden. Tegen een boom. Op enkele tientallen meters afstand van een bushalte.

De bewoners van de boerderij op de hoek van de Monseigneur van de Weteringstraat, een echtpaar, man en vrouw, hun namen zijn bij de redactie bekend, piekeren sindsdien over de tragedie die zich mogelijk heel dicht bij hen in de buurt heeft afgespeeld. Zij zegt: „Het schijnt dat ze elkaar kenden via internet.” Hij zegt: „Die jongen was gek op treinen.” Zij: „Dat stond in de krant.” Hij: „Dus hij zal met de trein naar Amersfoort zijn gekomen, en daarna de bus hebben gepakt.” Zij: „Dat denken wij.”

Dan zegt hij tegen haar: „Jij hebt die fiets gezien, donderdagavond.” Zij: „Om kwart voor tien ’s avonds, ik heb dat vrijdagavond tegen de recherche gezegd.” Hij: „Die kwamen ons ondervragen.” Zij: „Ik was het bos achter de tuin in gegaan om een dode merel weg te gooien en toen zag ik die fiets. Ik dacht: wat doet die daar nou? Niemand parkeert daar zijn fiets. Verder had ik er geen gedachten bij. De volgende ochtend, vrijdagochtend, komt er een vrouw langs die hier vaak wandelt en zij zegt: hebben jullie op Facebook over Savannah gelezen? Die vrouw had die fiets ook gezien.

Hij had eerst in de sloot gelegen, zei ze. Onder overhangende braamstruiken. Ze had hem eruit getrokken en tegen die boom gezet.

En nu dacht ze dat die fiets misschien iets met Savannah te maken had.” Savannah was toen alleen nog maar vermist. De politie had goede hoop dat ze nog leefde.

Was de fiets met opzet verstopt?

De vrouw loopt door de boerderij naar de tuin erachter en dan naar het stukje bos waar ze donderdagavond de merel heeft weggegooid. Ze wijst tussen de lijsterbessen door naar een grote eikenboom. „Daar stond die fiets.” Daarna loopt ze over het erf naar de Monseigneur van de Weteringstraat. Verderop zijn net twee politiewagens komen aanrijden. Het is donderdagmiddag 8 juni, een week nadat Savannah voor het laatst levend gezien is. Er wordt zo een passantenonderzoek gedaan. De vrouw wijst vanaf de andere kant naar dezelfde eik en naar de droge sloot ervoor. „Je ziet dat de begroeiing plat is. Daar heeft die fiets gelegen.”

Ze wil niet speculeren, en haar man ook niet. Maar toch. Was de fiets met opzet verstopt? Heeft de jongen die gearresteerd is dat gedaan? En hoe is het lichaam van Savannah in Bunschoten gekomen, ruim zeven kilometer verderop? De man zegt: „Die jongen is zestien, die rijdt geen auto.” Dus: was hij wel alleen?

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ld-11007427-a1562399
Dus de dader heeft misschien niet alleen Savannah vermoordt maar mogelijk ook nog een merel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 02:25:07 ]
  zondag 11 juni 2017 @ 02:22:44 #165
448449 smurfinnebitch
smurfinnebitch
pi_171610838
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:21 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus de dader heeft niet alleen Savannah vermoordt maar ook nog een merel?
Begrijpend lezen is soms wel een dingetje?
Het is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.
pi_171610842
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:22 schreef smurfinnebitch het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is soms wel een dingetje?
Ik zag het als een mogelijkheid en dat heeft niks met begrijpend lezen te maken.
pi_171610857
quote:

[..]

Dus de dader heeft misschien niet alleen Savannah vermoordt maar mogelijk ook nog een merel?
Geen wonder dat hij zwijgt
pi_171610858
Met zo'n jonge verdachte en verlenging van voorarrest staan veel advocaten gelijk vooraan om te vertellen dat het buitenproportioneel is.
  zondag 11 juni 2017 @ 02:28:17 #169
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171610861
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 18:12 schreef Vimbavimba het volgende:
treinenspotter? een autist
Vriend van Socios?
pi_171610866
quote:
9s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Vriend van Socios?
Wie weet?
pi_171610874
quote:
3s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Met zo'n jonge verdachte en verlenging van voorarrest staan veel advocaten gelijk vooraan om te vertellen dat het buitenproportioneel is.
Ja, er mag dus geen druk op de jongen uitgeoefend worden. Als hij onschuldig is kan hij beter gaan praten maar als hij schuldig is en zwijgt, mag dat door de rechter niet als bekentenis gezien worden.
Dan kan hij alleen veroordeeld worden als er overtuigend bewijs tegen hem gevonden wordt
pi_171610886
quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:31 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja, er mag dus geen druk op de jongen uitgeoefend worden. Als hij onschuldig is kan hij beter gaan praten maar als hij schuldig is en zwijgt, mag dat door de rechter niet als bekentenis gezien worden.
Dan kan hij alleen veroordeeld worden als er overtuigend bewijs tegen hem gevonden wordt
Daar zijn ze druk met bezig, die andere zaak lijkt wel opgelost.
pi_171611479
quote:

[..]

Haha, ik las dit topic van onder naar boven en dacht bij deze post: Merel?! Wie is Merel?!

Dacht even dat werd gesuggereerd dat er nog een overleden meisje was gevonden. _O-

quote:
6s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:09 schreef Grijzemassa het volgende:

Dat is volgens mij niet anders bij een meerderjarige.
pi_171611489
Is al bekend waarom de politie in eerste instantie niet bezorgd was?
  zondag 11 juni 2017 @ 09:16:04 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171611916
quote:
5s.gif Op zondag 11 juni 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Ik verbaas me over het feit dat 16 jarige blijkbaar niet veel informatie geeft.
Is het keiharde, van het padje af, beschermt ie iemand anders?
Zeker in combinatie met de bewering dat hij niet bekend was bij de politie is dat uitzonderlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')