Heb het net nagezocht en kan het idd in een aantal artikelen alleen als gerucht vinden. Voor mij nieuw. Dus GEEN FEIT idd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Laten we niet steeds dezelfde, niet-bevestigde, geruchten hier als feiten neerzetten, als daar werkelijk haar sleutels en ID gevonden waren had de politie wel om beelden van die omgeving gevraagd.
Als je verdrinkt zit er water in je longen en ga je volgens jouw artikel niet automatisch drijven.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tja hoe doe je dat dan ?
onder water duwen ?
en daarna gaat een lichaam dus drijven
ik heb begrepen dat daar veel mensen langskomen
en het lijkt me geen sloot waar veel stroming is
De vindplaats van de fiets is wel duidelijk, of die in een sloot heeft gelegen is nooit bevestigd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb het net nagezocht en kan het idd in een aantal artikelen alleen als gerucht vinden. Voor mij nieuw. Dus GEEN FEIT idd.
Er staat : Met voldoende lucht in de longen zal een lijk blijven drijven.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je verdrinkt zit er water in je longen en ga je volgens jouw artikel niet automatisch drijven.
Nee.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er staat : Met voldoende lucht in de longen zal een lijk blijven drijven.
En ik denk dat als je iemand onderduwt tot iemand dood is ,dat er dan nog lucht in de longen zit.
Het was een droge sloot aldus het artikel, ik mag aannemen dat de politie die mevrouw met die hond inmiddels ook gesproken heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De vindplaats van de fiets is wel duidelijk, of die in een sloot heeft gelegen is nooit bevestigd.
De volgende ochtend, vrijdagochtend, komt er een vrouw langs die hier vaak wandelt en zij zegt: hebben jullie op Facebook over Savannah gelezen? Die vrouw had die fiets ook gezien.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De vindplaats van de fiets is wel duidelijk, of die in een sloot heeft gelegen is nooit bevestigd.
Als iemand bewusteloos raakt onder water gaan ze water inademen....quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En ik denk dat als je iemand onderduwt tot iemand dood is ,dat er dan nog lucht in de longen zit.
Die was dus verstopt in een droge sloot onder de bramenstruiken. Dat zegt mij dat die fiets daar niet door het meisje is neergelegd. Zeer belangrijk stukje info IMHO.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok, en dat feit wisten ze op dinsdag bij opsporing verzocht nog niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
De volgende ochtend, vrijdagochtend, komt er een vrouw langs die hier vaak wandelt en zij zegt: hebben jullie op Facebook over Savannah gelezen? Die vrouw had die fiets ook gezien.
Hij had eerst in de sloot gelegen, zei ze. Onder overhangende braamstruiken. Ze had hem eruit getrokken en tegen die boom gezet
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ld-11007427-a1562399
Ja, ook vaag dat de politie dat niet gemeld heeft, want dan hadden ze kunnen vragen of anderen die fiets daar hadden zien liggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:15 schreef .Exe het volgende:
[..]
Die was dus verstopt in een droge sloot onder de bramenstruiken. Dat zegt mij dat die fiets daar niet door het meisje is neergelegd. Zeer belangrijk stukje info IMHO.
Volgens dat artikel hebben de boerderijbewoners vrijdagavond de recherche gesproken, dus ik mag hopen van wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok, en dat feit wisten ze op dinsdag bij opsporing verzocht nog niet?
Alles draaide om de fiets daar.
Reken maar van YES.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook vaag dat de politie dat niet gemeld heeft, want dan hadden ze kunnen vragen of anderen die fiets daar hadden zien liggen.
Ik vraag me serieus of die vrouw met die hond wel gehoord is.
Ben wat sceptisch over artikels die gebaseerd zijn op een verhaal uit de buurt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens dat artikel hebben de boerderijbewoners vrijdagavond de recherche gesproken, dus ik mag hopen van wel.
https://www.eerstehulpwiki.nl/wiki/index.php/Verdrinkingquote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja, ik ga er ook vanuit, maar dan blijft het vreemd dat ze niets over het in de sloot verhaal hebben gezegd.quote:
De onderschriften bij de foto's zijn ook niet erg best, en dan het verhaal beginnen met een onschuldige fietstocht waarvan helemaal niet duidelijk is of die heeft plaatsgevonden, maar ze wekken daarmee wel de suggestie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben wat sceptisch over artikels die gebaseerd zijn op een verhaal uit de buurt.
Mag aannemen dat een team rechercheurs zorgvuldiger te werk gaat dan 1 journalist.
Het verhaal over fiets in de sloot kan natuurlijk na dinsdag als tip zijn binnengekomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
De onderschriften bij de foto's zijn ook niet erg best, en dan het verhaal beginnen met een onschuldige fietstocht waarvan helemaal niet duidelijk is of die heeft plaatsgevonden, maar ze wekken daarmee wel de suggestie.
Behoorlijk matig niveau voor NRC.
Nee, je mag er vanuit gaan dat de politie de mensen die daar wonen hebben gehoord en die zullen ongetwijfeld de `verplaatsvrouw` hebben genoemd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het verhaal over fiets in de sloot kan natuurlijk na dinsdag als tip zijn binnengekomen.
Feit is dat ie op slot en tegen boom stond.
Die stonden erbij? De vrouw die fiets tegen boom heeft gezet heeft dat gemeld en een buurtbewoner klapt uit de school.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:35 schreef .Exe het volgende:
[..]
Nee, je mag er vanuit gaan dat de politie de mensen die daar wonen hebben gehoord en die zullen ongetwijfeld de `verplaatsvrouw` hebben genoemd.
Het interview is met de buurtbewoner die de fiets donderdagavond bij de boom heeft zien staan, vrijdagmorgen de verplaatsmevrouw heeft gesproken en vrijdagavond de recherche gesproken heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die stonden erbij? De vrouw die fiets tegen boom heeft gezet heeft dat gemeld en een buurtbewoner klapt uit de school.
Waarom vertellen ze dat soort details dan niet bij opsporing verzocht?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interview is met de buurtbewoner die de fiets donderdagavond bij de boom heeft zien staan, vrijdagmorgen de verplaatsmevrouw heeft gesproken en vrijdagavond de recherche gesproken heeft.
Wie is de mevrouw met de hond?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook vaag dat de politie dat niet gemeld heeft, want dan hadden ze kunnen vragen of anderen die fiets daar hadden zien liggen.
Ik vraag me serieus of die vrouw met die hond wel gehoord is.
Ow had ze ook een hond?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie is de mevrouw met de hond?
Ik lees alleen iets over een dame die een dode merel ging weggooien en een wandelaarster die de fiets verplaatst heeft. Waar komt die mevrouw met de hond nu weer vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |