abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171605847
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, waarbij het tijdstip dan nog dubieus kan zijn, want het zal niet de eerste keer zijn dat men zonder controle het cameratijdstip hanteert.
Het maar de vraag hoe duidelijk die beelden zijn.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 21:50:31 #52
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171606021
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:44 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Het maar de vraag hoe duidelijk die beelden zijn.
Tuurlijk maar ik denk dat er nog veel meer opnames zijn. Dat moet haast wel.
pi_171606117
Dader spreekt met slachtoffer af bij De Kronkel. Daar loopt e.e.a. uit de hand. Slachtoffer wordt achtergelaten in een sloot. Dader pakt de fiets van het slachtoffer en verstopt die een paar kilometer verderop. Stapt op de bus en ruim een uur later sluipt hij de ouderlijke woning binnen. 'Hoe was je dag jongen?' vraagt mams. 'Goed, is er nog wat te eten?'
  zaterdag 10 juni 2017 @ 21:55:10 #54
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_171606159
Iedereen doet zo moeilijk over die fiets, terwijl: die dader is overduidelijk nadat hij Savannah vermoord had op de fiets vertrokken richting de bushalte en heeft daar de fiets verstopt. Duh.
pi_171606198
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dader spreekt met slachtoffer af bij De Kronkel. Daar loopt e.e.a. uit de hand. Slachtoffer wordt achtergelaten in een sloot. Dader pakt de fiets van het slachtoffer en verstopt die een paar kilometer verderop. Stapt op de bus en ruim een uur later sluipt hij de ouderlijke woning binnen. 'Hoe was je dag jongen?' vraagt mams. 'Goed, is er nog wat te eten?'
Dan staat ie op camera in de bus en zijn OV kaart vertelt ook alles over de route.
Het is wat ingewikkelder blijkbaar.
pi_171606215
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:32 schreef .Exe het volgende:

[..]

Goedenavond allen :D

Verder idd niets meer over gelezen. Was een foutje van de Bunschoter om dat naar buiten te brengen maar mijns inziens wel real case info..
Ik blijf het vreemd vinden. Ik ga er even van uit dat als de politie die informatie nog even geheim wil houden, dat ze dat dan niet met nabestaanden of media delen. Dan zou de Bunschoter het gehoord kunnen hebben van degene die de beelden aan de politie heeft overgedragen of van iemand anders uit de omgeving. In dat geval zou ik het raar vinden dat de Bunschoter die informatie weer offline haalt. Het was volgens mij ook opvallend snel weer offline gehaald.

Ik blijf er nog enigszins rekening mee houden dat het gewoon een fout was.
pi_171606239
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:56 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Dan staat ie op camera in de bus en zijn OV kaart vertelt ook alles over de route.
Het is wat ingewikkelder blijkbaar.
Misschien is hij gaan liften?
pi_171606263
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien is hij gaan liften?
Of iemand met een auto?
pi_171606464
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:58 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Of iemand met een auto?
Ik las dat hij op fb schreef dat hij iemand zocht die hem een lift kon geven naar het buitenland. Dat brengt mij op de gedachte dat hij ervaring heeft met liften. Stel dat hij bij de moord op Savannah hulp had gehad van iemand met een auto, waarom vraagt hij dan op fb om een lift? Mijn gevoel zegt dat er geen handlanger is en dat hij alleen heeft gehandeld.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:09:49 #60
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171606514
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 21:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik blijf het vreemd vinden. Ik ga er even van uit dat als de politie die informatie nog even geheim wil houden, dat ze dat dan niet met nabestaanden of media delen. Dan zou de Bunschoter het gehoord kunnen hebben van degene die de beelden aan de politie heeft overgedragen of van iemand anders uit de omgeving. In dat geval zou ik het raar vinden dat de Bunschoter die informatie weer offline haalt. Het was volgens mij ook opvallend snel weer offline gehaald.

Ik blijf er nog enigszins rekening mee houden dat het gewoon een fout was.
Artikeltje geplaatst en toen opeens een eureka moment van "hee, die tijd klopt niet" en vervolgens het bericht verwijderd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171606549
quote:
en een dood lichaam zakt naar de bodem van de sloot ?

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 10-06-2017 22:17:57 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171606627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

een een dood lichaam zakt naar de bodem van de sloot ?
Ja, na 2 a 3 dagen gaat het drijven door de gasvorming.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:18:02 #63
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171606659
quote:
De ID en sleutels van Savannah werden gevonden aan de Bisschopsweg. De vraag is wel waar precies.
Als hij hem gesmeerd is op haar fiets dan heeft hij deze Bisschopsweg gekruist i.i.g.
pi_171606685
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:18 schreef .Exe het volgende:

[..]

De ID en sleutels van Savannah werden gevonden aan de Bisschopsweg.
Dat is een gerucht.
pi_171606687
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:16 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Ja, na 2 a 3 dagen gaat het drijven door de gasvorming.
even opgezocht

Als een dood lichaam in het water ligt, zakt het niet per definitie naar de bodem. Er zijn
een aantal factoren die bepalen of een lijk in het water al dan niet naar de bodem zakt.

Een belangrijke factor is de hoeveelheid lucht in de longen van het dode lichaam. Met
voldoende lucht in de longen zal een lijk blijven drijven. Ga maar eens na: als je in het
zwembad ligt en je ademt heel diep in, zul je blijven drijven. Het is zelfs mogelijk om een
gezonken schip met behulp van luchtkussens naar het wateroppervlak te brengen.

Wanneer een dood lichaam water in plaats van lucht in de longen heeft, zal het naar de
bodem zakken. De lucht die er eerder voor zorgde dat het lichaam dreef, is ingeruild
voor water. Hierdoor weegt het lichaam meer, want een liter lucht weegt ongeveer
duizend keer minder dan een liter water.

Een tweede factor die bepaalt of een lijk blijft drijven is de staat van ontbinding. Na de
dood zal in het lichaam een ontbindingsproces beginnen. Dit gaat gepaard met het
ontstaan en vrijkomen van gassen. Deze zorgen ervoor dat het lichaam opgezet raakt,
het volume wordt groter, wat zorgt voor een opwaartse druk. Het lichaam zal dus gaan
drijven.

Daarnaast is de samenstelling van het lichaam erg belangrijk. Een lichaam is
samengesteld uit beenderen, vet, spieren, lucht en vloeistoffen, die samen het al of niet
drijven bepalen. Vet en lucht drijven, maar spieren en beenderen zinken. Dat betekent
dus ook dat een overledene met veel vet in het lichaam eerder blijft drijven dan een
gespierd persoon of iemand die veel vocht vasthoudt.

https://www.startpagina.n(...)-boven-water-drijven
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171607036
Wanneer het drijft wordt het snel gevonden.
pi_171607040
Fiets werd al gezien om 21:45 uur tegen een boom, daarvoor had de dame de fiets al uit de sloot gehaald. Moord zou dan dus voor 21:00 gepleegd zijn, aangezien er ook nog een 15 minuten gefietst is.
pi_171607093
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:35 schreef Stien_Struis het volgende:
Wanneer het drijft wordt het snel gevonden.
Als het de goede kant opdrijft wel.
pi_171607165
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Fiets werd al gezien om 21:45 uur tegen een boom, daarvoor had de dame de fiets al uit de sloot gehaald. Moord zou dan dus voor 21:00 gepleegd zijn, aangezien er ook nog een 15 minuten gefietst is.

Jij weet meer. verdacht hoor dit.
pi_171607490
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:41 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Jij weet meer. verdacht hoor dit.
Vrouw die de dode merel ging opruimen zag de fiets om 21:45
Wandelaarster zag de fiets ervoor in sloot en zette hem tegen de boom.
Die hebben elkaar niet gezien of gesproken pas op vrijdagmorgen staat er.

Wandelaarster zag de fiets maar verder geen mededeling over iemand bij de fiets.
Ze zag alleen de fiets in de droge sloot onder de bramentaken.

Google maps zegt dat het 17 minuten fietsen is.

Staat gewoon in de artikelen hoor.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 22:57:38 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171607585
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:18 schreef .Exe het volgende:

[..]

De ID en sleutels van Savannah werden gevonden aan de Bisschopsweg. De vraag is wel waar precies.
Als hij hem gesmeerd is op haar fiets dan heeft hij deze Bisschopsweg gekruist i.i.g.
Heb je daar een bron voor? Laten we niet steeds dezelfde, niet-bevestigde, geruchten hier als feiten neerzetten, als daar werkelijk haar sleutels en ID gevonden waren had de politie wel om beelden van die omgeving gevraagd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171607680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:

Het staat in een artikel en dan is het zo? Bron iemand uit de buurt van de vindplaats van de fiets.
pi_171607700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vrouw die de dode merel ging opruimen zag de fiets om 21:45
Wandelaarster zag de fiets ervoor in sloot en zette hem tegen de boom.
Die hebben elkaar niet gezien of gesproken pas op vrijdagmorgen staat er.

Wandelaarster zag de fiets maar verder geen mededeling over iemand bij de fiets.
Ze zag alleen de fiets in de droge sloot onder de bramentaken.

Google maps zegt dat het 17 minuten fietsen is.

Wellicht doelt Strien op de opmerking dat de moord (als het al moord is) dus eerder moet zijn gepleegd. Lijkt momenteel inderdaad voor de hand liggend, maar is echt niet met zekerheid te zeggen.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:01:29 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171607703
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:19 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

even opgezocht

Als een dood lichaam in het water ligt, zakt het niet per definitie naar de bodem. Er zijn
een aantal factoren die bepalen of een lijk in het water al dan niet naar de bodem zakt.

Een belangrijke factor is de hoeveelheid lucht in de longen van het dode lichaam. Met
voldoende lucht in de longen zal een lijk blijven drijven. Ga maar eens na: als je in het
zwembad ligt en je ademt heel diep in, zul je blijven drijven. Het is zelfs mogelijk om een
gezonken schip met behulp van luchtkussens naar het wateroppervlak te brengen.

Wanneer een dood lichaam water in plaats van lucht in de longen heeft, zal het naar de
bodem zakken. De lucht die er eerder voor zorgde dat het lichaam dreef, is ingeruild
voor water. Hierdoor weegt het lichaam meer, want een liter lucht weegt ongeveer
duizend keer minder dan een liter water.

Een tweede factor die bepaalt of een lijk blijft drijven is de staat van ontbinding. Na de
dood zal in het lichaam een ontbindingsproces beginnen. Dit gaat gepaard met het
ontstaan en vrijkomen van gassen. Deze zorgen ervoor dat het lichaam opgezet raakt,
het volume wordt groter, wat zorgt voor een opwaartse druk. Het lichaam zal dus gaan
drijven.

Daarnaast is de samenstelling van het lichaam erg belangrijk. Een lichaam is
samengesteld uit beenderen, vet, spieren, lucht en vloeistoffen, die samen het al of niet
drijven bepalen. Vet en lucht drijven, maar spieren en beenderen zinken. Dat betekent
dus ook dat een overledene met veel vet in het lichaam eerder blijft drijven dan een
gespierd persoon of iemand die veel vocht vasthoudt.

https://www.startpagina.n(...)-boven-water-drijven
Als ze daar al sinds donderdagmiddag gelegen zou hebben dan zou ze met water in de longen op de bodem kunnen hebben gelegen, dan zou hij haar verdronken hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171607770
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze daar al sinds donderdagmiddag gelegen zou hebben dan zou ze met water in de longen op de bodem kunnen hebben gelegen, dan zou hij haar verdronken hebben?
tja hoe doe je dat dan ?
onder water duwen ?
en daarna gaat een lichaam dus drijven
ik heb begrepen dat daar veel mensen langskomen
en het lijkt me geen sloot waar veel stroming is
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:06:25 #76
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171607826
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 22:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je daar een bron voor? Laten we niet steeds dezelfde, niet-bevestigde, geruchten hier als feiten neerzetten, als daar werkelijk haar sleutels en ID gevonden waren had de politie wel om beelden van die omgeving gevraagd.
Heb het net nagezocht en kan het idd in een aantal artikelen alleen als gerucht vinden. Voor mij nieuw. Dus GEEN FEIT idd.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:06:51 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171607833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

tja hoe doe je dat dan ?
onder water duwen ?
en daarna gaat een lichaam dus drijven
ik heb begrepen dat daar veel mensen langskomen
en het lijkt me geen sloot waar veel stroming is
Als je verdrinkt zit er water in je longen en ga je volgens jouw artikel niet automatisch drijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171607892
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef .Exe het volgende:

[..]

Heb het net nagezocht en kan het idd in een aantal artikelen alleen als gerucht vinden. Voor mij nieuw. Dus GEEN FEIT idd.
De vindplaats van de fiets is wel duidelijk, of die in een sloot heeft gelegen is nooit bevestigd.
pi_171607924
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je verdrinkt zit er water in je longen en ga je volgens jouw artikel niet automatisch drijven.
Er staat : Met voldoende lucht in de longen zal een lijk blijven drijven.
En ik denk dat als je iemand onderduwt tot iemand dood is ,dat er dan nog lucht in de longen zit.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:13:32 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171607963
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

En ik denk dat als je iemand onderduwt tot iemand dood is ,dat er dan nog lucht in de longen zit.
Nee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:13:39 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171607970
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:09 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

De vindplaats van de fiets is wel duidelijk, of die in een sloot heeft gelegen is nooit bevestigd.
Het was een droge sloot aldus het artikel, ik mag aannemen dat de politie die mevrouw met die hond inmiddels ook gesproken heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171607972
quote:

[..]

De volgende ochtend, vrijdagochtend, komt er een vrouw langs die hier vaak wandelt en zij zegt: hebben jullie op Facebook over Savannah gelezen? Die vrouw had die fiets ook gezien.
Hij had eerst in de sloot gelegen, zei ze. Onder overhangende braamstruiken. Ze had hem eruit getrokken en tegen die boom gezet

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ld-11007427-a1562399
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:14:31 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171607985
quote:

[..]

Als iemand bewusteloos raakt onder water gaan ze water inademen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:15:13 #84
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171608004
quote:

[..]

Die was dus verstopt in een droge sloot onder de bramenstruiken. Dat zegt mij dat die fiets daar niet door het meisje is neergelegd. Zeer belangrijk stukje info IMHO.
pi_171608025
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

De volgende ochtend, vrijdagochtend, komt er een vrouw langs die hier vaak wandelt en zij zegt: hebben jullie op Facebook over Savannah gelezen? Die vrouw had die fiets ook gezien.
Hij had eerst in de sloot gelegen, zei ze. Onder overhangende braamstruiken. Ze had hem eruit getrokken en tegen die boom gezet

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ld-11007427-a1562399
Ok, en dat feit wisten ze op dinsdag bij opsporing verzocht nog niet?
Alles draaide om de fiets daar.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:17:09 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171608040
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:15 schreef .Exe het volgende:

[..]

Die was dus verstopt in een droge sloot onder de bramenstruiken. Dat zegt mij dat die fiets daar niet door het meisje is neergelegd. Zeer belangrijk stukje info IMHO.
Ja, ook vaag dat de politie dat niet gemeld heeft, want dan hadden ze kunnen vragen of anderen die fiets daar hadden zien liggen.
Ik vraag me serieus of die vrouw met die hond wel gehoord is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:18:23 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171608077
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:16 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Ok, en dat feit wisten ze op dinsdag bij opsporing verzocht nog niet?
Alles draaide om de fiets daar.
Volgens dat artikel hebben de boerderijbewoners vrijdagavond de recherche gesproken, dus ik mag hopen van wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:19:28 #88
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171608100
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ook vaag dat de politie dat niet gemeld heeft, want dan hadden ze kunnen vragen of anderen die fiets daar hadden zien liggen.
Reken maar van YES.
pi_171608141
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens dat artikel hebben de boerderijbewoners vrijdagavond de recherche gesproken, dus ik mag hopen van wel.
Ben wat sceptisch over artikels die gebaseerd zijn op een verhaal uit de buurt.
Mag aannemen dat een team rechercheurs zorgvuldiger te werk gaat dan 1 journalist.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:22:01 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171608143
quote:

[..]

https://www.eerstehulpwiki.nl/wiki/index.php/Verdrinking
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:22:05 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171608144
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:19 schreef .Exe het volgende:

[..]

Reken maar van YES.
Ja, ik ga er ook vanuit, maar dan blijft het vreemd dat ze niets over het in de sloot verhaal hebben gezegd.
Als die fiets daar de halve middag gelegen heeft en die vrouw met hond heeft hem 's avonds pas uit die droge sloot gehaald en tegen een boom gezet dan zou dat getuigenissen van mensen die erlangs gekomen zijn en de fiets op dat moment niet bij die boom zagen staan ook in een ander licht zetten, want misschien was die fiets er toen al wel, maar zagen zij hem niet in de droge sloot liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:23:37 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171608172
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:21 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Ben wat sceptisch over artikels die gebaseerd zijn op een verhaal uit de buurt.
Mag aannemen dat een team rechercheurs zorgvuldiger te werk gaat dan 1 journalist.
De onderschriften bij de foto's zijn ook niet erg best, en dan het verhaal beginnen met een onschuldige fietstocht waarvan helemaal niet duidelijk is of die heeft plaatsgevonden, maar ze wekken daarmee wel de suggestie.

Behoorlijk matig niveau voor NRC.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171608336
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

De onderschriften bij de foto's zijn ook niet erg best, en dan het verhaal beginnen met een onschuldige fietstocht waarvan helemaal niet duidelijk is of die heeft plaatsgevonden, maar ze wekken daarmee wel de suggestie.

Behoorlijk matig niveau voor NRC.
Het verhaal over fiets in de sloot kan natuurlijk na dinsdag als tip zijn binnengekomen.
Feit is dat ie op slot en tegen boom stond.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:35:40 #94
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171608427
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:32 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Het verhaal over fiets in de sloot kan natuurlijk na dinsdag als tip zijn binnengekomen.
Feit is dat ie op slot en tegen boom stond.
Nee, je mag er vanuit gaan dat de politie de mensen die daar wonen hebben gehoord en die zullen ongetwijfeld de `verplaatsvrouw` hebben genoemd.
pi_171608518
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:35 schreef .Exe het volgende:

[..]

Nee, je mag er vanuit gaan dat de politie de mensen die daar wonen hebben gehoord en die zullen ongetwijfeld de `verplaatsvrouw` hebben genoemd.
Die stonden erbij? De vrouw die fiets tegen boom heeft gezet heeft dat gemeld en een buurtbewoner klapt uit de school.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2017 23:39:36 ]
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:41:25 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171608576
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:39 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Die stonden erbij? De vrouw die fiets tegen boom heeft gezet heeft dat gemeld en een buurtbewoner klapt uit de school.
Het interview is met de buurtbewoner die de fiets donderdagavond bij de boom heeft zien staan, vrijdagmorgen de verplaatsmevrouw heeft gesproken en vrijdagavond de recherche gesproken heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171608680
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het interview is met de buurtbewoner die de fiets donderdagavond bij de boom heeft zien staan, vrijdagmorgen de verplaatsmevrouw heeft gesproken en vrijdagavond de recherche gesproken heeft.
Waarom vertellen ze dat soort details dan niet bij opsporing verzocht?
Maakt nogal verschil, fiets tegen boom of eerst in de droge sloot?
pi_171608774
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie is de mevrouw met de hond?

Ik lees alleen iets over een dame die een dode merel ging weggooien en een wandelaarster die de fiets verplaatst heeft. Waar komt die mevrouw met de hond nu weer vandaan?

Bij de zaak van Romy is een mevrouw gesproken die liep met twee honden haar zoon van 14 jaar had tijdens het uitlaten Romy gevonden. Maar bij de zaak van Savannah is geen sprake van een getuige met een hond in combinatie met de fiets.

[ Bericht 67% gewijzigd door ootjekatootje op 10-06-2017 23:55:25 ]
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:55:23 #99
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171608882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie is de mevrouw met de hond?

Ik lees alleen iets over een dame die een dode merel ging weggooien en een wandelaarster die de fiets verplaatst heeft. Waar komt die mevrouw met de hond nu weer vandaan?
Ow had ze ook een hond? _O-

En die mevrouw in de Romy zaak was met haar twee honden haar 14 jarige zoon aan het uitlaten. :{w
  zaterdag 10 juni 2017 @ 23:56:22 #100
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171608910
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 23:55 schreef .Exe het volgende:

[..]

Ow had ze ook een hond? _O-
Volgens Leandra wel, begreep ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: