Dat is een hele goeie. Vaak ligt daar de wortel van het probleem. Dan heeft ze een ander.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:41 schreef Iknietweten het volgende:
Ze is vreemdgegaan en durft het je niet te vertellen
Ze is niet zwanger, ik denk ook niet gestresst. En ze heeft ook geen hooikoorts..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef Lunatiek het volgende:
Zomergriep. Hooikoorts. Zwanger. Gestresst. Waarom vraag je het háár niet?
Ik was mij 2 keer per weekquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:37 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vrees dat er weinig aan te doen valt. Probeer er over te praten, want dat moet dus wèl gebeuren. En dan kijken of jullie nog verder gaan. Maar je OP klinkt zeer verontrustend.
Was je je wel goed? (overal dus)
Zij zei dat ze gewoon geen zin erin had..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef Lunatiek het volgende:
Zomergriep. Hooikoorts. Zwanger. Gestresst. Waarom vraag je het háár niet?
Dat kan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
Toen ik het aan haar vroeg zei ze dat ze gewoon geen zin had.
Twee keer per week?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:45 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik was mij 2 keer per week
In welke zin klinkt het verontrustend..
Ze wilt niet eens dat ik haar vinger.. terwijl ze wel nat is. Ze duwt me letterlijk gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Je handwerk maakt der wel nat, maar van dat kleine pikkie wordt ze vervolgens weer gort droog.
Vrouwtjes houden niet van stinkerds, gewoon elke keer voor je met haar wil neuken douchen, lekker ruiken doet wonderen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:45 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik was mij 2 keer per week
In welke zin klinkt het verontrustend..
Ze hield wel altijd van pijpen..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:46 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Twee keer per week?![]()
En dat moet zij pijpen en daar ga jij mee in haar?
Jongen, denk toch na.![]()
Ik ben totaal niet verbaasd.
Je moet je elke dag wassen.quote:
Ik stink niet anders.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:47 schreef DKS het volgende:
[..]
Vrouwtjes houden niet van stinkerds, gewoon elke keer voor je met haar wil neuken douchen, lekker ruiken doet wonderen.
Soms was ik mij 3 keer per week. Als het warm weer is vaker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet je elke dag wassen.
Of minimaal om de dag.
Zeg jij..quote:
Maar ik heb mij altijd gemiddeld 2 keer gewassen. Al voor het begin van de relatie. En toen was ze wel gek op mijn piemel. Als het echt zo is van het wassen dan had ze anders paar maanden geleden ook niet van mij genoten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:50 schreef DKS het volgende:
[..]
Zeg jij..
Met dit weer maar twee keer per week wassen(douchen?) is wel erg weinig. Mijn meisje wil niet eens als ik niet gedoucht enzo ben.
Maar dan had ze paar maanden geleden ook niet zo van mijn pik lopen te genieten..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:52 schreef Sigaartje het volgende:
Tjonge jonge jonge.
Als je seks gaat hebben, moet alles überclean zijn. Moet je van te voren helemaal onder de douche en zorgen dat ook alles goed bijgeschoren is. Verzorging noemen ze dat.
Dagelijks douchen is trouwens het minste dat je moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |