SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dit is waarom er geen nieuwe users in VBL komen
Echt? Wat zaten ze dan te janken joh.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft alleen niet de slechtste nummer 2 te zijn
Omdat die er geen verstand van hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dit is waarom er geen nieuwe users in VBL komen
0%quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:26 schreef Yaku het volgende:
OK. Wat zijn onze kansen om überhaupt mee te doen dit jaar met dit elftal?
Als je van de nummers 1,3 en 4 verliest (er vanuit gaande dat we tweede worden) dan is het al redelijk riskant..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Wat zaten ze dan te janken joh.
Dit jaar doe je nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:26 schreef Yaku het volgende:
OK. Wat zijn onze kansen om überhaupt mee te doen dit jaar met dit elftal?
wilquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:27 schreef BB-King het volgende:
Janssen wilt de penalty nemen.
Gaat hij scoren?
Ik zei het jongen, ik ZEI HETquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Die Janssen prikt er straks ook weer een goaltje mee tegen fucking Luxemburg en die krijgt weer veel krediet erdoor
walgelijk
Omdat NL tot vandaag geen 2e stond/staat en ook minder punten had dan alle nummers 2quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Wat zaten ze dan te janken joh.
Zal Robben wel hebben geeist daar waar de keeper een groot Robbenfan is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ach omdat het anders zo zielig is krijgt de keeper geen rood.
Je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind die vincent jaNSEN echt slecht
je kan net zo kramer opstellen...komt op hetzelfde neer
Op alle andere vlakken is een spits als Weghorst al beter.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:28 schreef BB-King het volgende:
Wat een spits.
Penalties nemen kan hij wel.
watquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op alle andere vlakken is een spits als Weghorst al beter.
Nee Kramer kun je de Luxemburgers niet aandoen. Ondanks hun onbeholpenheid zijn ze best wel aardig, dan verdienen ze geen Kramer tics.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind die vincent jaNSEN echt slecht
je kan net zo kramer opstellen...komt op hetzelfde neer
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op alle andere vlakken is een spits als Weghorst al beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |