Van jouw beste vriendquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:39 schreef LompeHork het volgende:
Maargoed, van wie ben jij nou weer een kutkloontje dan?
SecretPret maakte ook nooit kuttopics hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die maakt namelijk geen kuttopics.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:41 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
SecretPret maakte ook nooit kuttopics hoor
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:44 schreef J.Bravo het volgende:
SecretPret, misschien kun je dit beter in DIG bespreken. En een nieuw topic openen voor elke versie.
Dus:
UI 1.1
UI 1.2
UI 2.0 alfa
Enz
Wil je stoppen met mij steeds SecretPet te noemen? Ik irriteer me er steeds meer aan.quote:
Prima, SecretPret. Deze kloon is tot zover al een hele verbetering.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:46 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wil je stoppen met mij steeds SecretPet te noemen? Ik irriteer me er steeds meer aan.
DIG topic gemist? Dat riekt toch wel naar SecretPret hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:49 schreef LompeHork het volgende:
Dit is sowieso niet SecretPret, maar we blijven je wel gewoon zo noemen TS SecretPret, had je maar onder je normale account moeten posten.
Ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:52 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
DIG topic gemist? Dat riekt toch wel naar SecretPret hoor
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:52 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
DIG topic gemist? Dat riekt toch wel naar SecretPret hoor
Moet het hier wel eens zijn met streepjes, het is niet alsof plakkerige toetsen iets met paint.net te maken hebben.quote:
Ja, dat is ook wel zo. Misschien heb je wel gelijk. Ik zit soms zo vol van woede, dat is niet terecht. Dat vier ik dan bot op onschuldige users. Sorry, SecretPret/_--_quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Moet het hier wel eens zijn met streepjes, het is niet alsof plakkerige toetsen iets met paint.net te maken hebben.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:56 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Misschien heb je wel gelijk. Ik zit soms zo vol van woede, dat is niet terecht. Dat vier ik dan bot op onschuldige users. Sorry, SecretPret/_--_
Eureka!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:57 schreef J.Bravo het volgende:
Ook wel leuk dat je nick op je UI lijkt, TS. Of geef ik nu de gouden tip die je eigenlijk nog niet verdient
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:57 schreef J.Bravo het volgende:
Ook wel leuk dat je nick op je UI lijkt, TS. Of geef ik nu de gouden tip die je eigenlijk nog niet verdient
Wel een eckte 2d fez dan hè?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:14 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
T is dat ik mobiel zit. Anders had ik deze er nog bij geshopt en dit topic gesloten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel een eckte 2d fez dan hè?
[ afbeelding ]
Is dit wat je verstaat onder een frisse start? Direct maar emogifs strooien? LH en ik hebben je geholpen, maar een bedankje kan er niet van af? Jammer, erg jammer.quote:
Excuseer me zeer, maar dat is niet bepaald waar ik naar opzoek was.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:43 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Is dit wat je verstaat onder een frisse start? Direct maar emogifs strooien? LH en ik hebben je geholpen, maar een bedankje kan er niet van af? Jammer, erg jammer.
Bedankt. Maar fok is ook niet bepaald op zoek naar een topic over de ontwikkeling van jouw UI.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Excuseer me zeer, maar dat is niet bepaald waar ik naar opzoek was.
Er kwam air background bijkijken toen ik het draaidequote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:53 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Haal dat zwarte streepjesgedoe is heel gauw weg. Ziet er niet uit, SecretPret
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Er kwam air background bijkijken toen ik het draaide
Wat doe je nou?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:59 schreef J.Bravo het volgende:
Echt leuk SecretPret. Ik zou hem zo houden. Less is more.
Nee, bekijk ook alle andere posts. Mag ik vragen hoe je daarop komt?quote:
Omdat ik dit namelijk eerder heb gezien in dit forum, precies dezelfde UI. Echt. Ik weet niet meer van wie dat was,quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, bekijk ook alle andere posts. Mag ik vragen hoe je daarop komt?
Bekijk post 53 maar eens dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:29 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Omdat ik dit namelijk eerder heb gezien in dit forum, precies dezelfde UI. Echt. Ik weet niet meer van wie dat was,
quote:
Jij bent echt debiel he.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je toe dat het jouw kloon is. Ok
Ja, ik ben bijna net zo debiel als jij.quote:
Niet weten wat mijn echte kloon isquote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:30 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, ik ben bijna net zo debiel als jij.
Ik had al zo'n vermoeden dat jij het was, maar dit bevestigd het wel: ONZ / Ik ga verder onder m'n nieuwe kloon
Je hebt er meer dan 1quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Niet weten wat mijn echte kloon is![]()
Ik vind je een vervelende user, nu al.quote:
Bedankt Yvonnequote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind je een vervelende user, nu al.
Inb4 mijn kloon wordt gebanned.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind je een vervelende user, nu al.
Is mijn kloon hoorquote:
Ow jij bent Admin. Wat doe je hier met je autoles?quote:
Stop er nu eentje in me bek.quote:
Jou in de gaten houden.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ow jij bent Admin. Wat doe je hier met je autoles?
Voor dat 'me bek'note ik je.quote:
Ja niet daar, hier!quote:
Oh ik kan best wel een dagje daar heen komen, kan je lekker sturen, doe ik de rest wel. Is wel leuk hoor!quote:
Dit is er ook een.quote:
Zuchtquote:
Lijkt me wel wat, en dan ga ik bij zo'n lesturk m'n *insert acuut vergeten woord* halenquote:Op zondag 11 juni 2017 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ik kan best wel een dagje daar heen komen, kan je lekker sturen, doe ik de rest wel. Is wel leuk hoor!
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, en dan ga ik bij zo'n lesturk m'n *insert acuut vergeten woord* halen
quote:
ja maar mot ik dat nog wel zien te halen hèquote:Op zondag 11 juni 2017 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Theorie ja.
Die heb je niet eens nodig om praktijklessen te volgen tegenwoordig, dingen zijn vet anders! (ja ik paniekte ook)
16. Jezus, vergeet je je leeftijd tegenwoordig ook al?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja maar mot ik dat nog wel zien te halen hè
M'n halve brein is stoek en ik ben ondertussen ook al 99.
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een goede UI, alleen een vet stomme kooi.
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:16 schreef yvonne het volgende:
Bushokje getieft levert totaal andere plaatjes op
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1920&bih=950
Man je weet nieteens wie dat zijn.quote:
Stefan, kutnoobquote:Op zondag 11 juni 2017 00:16 schreef yvonne het volgende:
Dat maakt het niet minder grappig.quote:
Jeetje, dat zeiden we in 1884 alquote:Op zondag 11 juni 2017 00:18 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder grappig.
Doe eens niet zo ongezellig zeg. Jeetje.
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:19 schreef LompeHork het volgende:
Deze is ook wel mooi met die zoekopdracht:
[ afbeelding ]
"De Politie zoekt al uren naar sporen van de noob, maar er zijn enkel glasscherven te vinden"
Ga maar. Ik moet nog eten voor ramadan.quote:
Geef jij soms autorijlestheorie?!quote:Op zondag 11 juni 2017 00:21 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ga maar. Ik moet nog eten voor ramadan.
Ik leer hiervan dat FOK! ooit het achterlijke neefje van GS was, in plaats van andersom zoals nu...quote:Op zondag 11 juni 2017 00:16 schreef yvonne het volgende:
Geen idee.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leer hiervan dat FOK! ooit het achterlijke neefje van GS was, in plaats van andersom zoals nu...
Echt hèquote:Op zondag 11 juni 2017 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man man man man, die mods van tegenwoordig.
Morgen ga ik je slaanquote:Op zondag 11 juni 2017 00:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leer hiervan dat FOK! ooit het achterlijke neefje van GS was, in plaats van andersom zoals nu...
Jij bent écht ongezelligquote:
HIJ IS NOG NIET AF.quote:
Nou zeg..quote:
Plottwist: Secretpret is je echte kloon.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Niet weten wat mijn echte kloon is![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |