Je kan beter een IP ban aanvragenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan beter een IP ban aanvragen.
[..]
Nee, liever niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ben jij toch weer aardig. poeh poeh.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:57 schreef J.Bravo het volgende:
Niet alsof we je dan niet ruiken, stinkzwijntje van ons
[..]
Names gans FOK! wens ik je nieuwe kloon een gezellige tijd. Hopelijk gaat met je nieuwe naam ook een nieuwe instelling gepaard. Succes!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Wat ben jij toch weer aardig. poeh poeh.
Bedankt broeder.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:01 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Names gans FOK! wens ik je nieuwe kloon een gezellige tijd. Hopelijk gaat met je nieuwe naam ook een nieuwe instelling gepaard. Succes!
Wij zijn het probleem. Wij zijn racisten en volgen hem overalquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:15 schreef racerdkb het volgende:
Waarom zou je? Als je zelf niet verandert heeft toch iedereen door dat jij het bent.
[..]
Oftewel, beter gewoon wegblijven TS.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:15 schreef racerdkb het volgende:
Waarom zou je? Als je zelf niet verandert heeft toch iedereen door dat jij het bent.
Nee, deze.quote:
Ik mis mijn pispaaltje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |