abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2000 @ 00:07:09 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481456
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 20 november 2000 @ 00:16:58 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481470
Het gesprek gaat over het recht in eigen hand nemen als er iets met je kind gebeurt.

00.05 uur
Koos probeert altijd het standpunt van een ander te begrijpen. Is tegen de doodstraf. Heeft het over "achter de grote massa aanlopen".

00.10 uur
Koos: "En dat is de stelling van vanavond: "Kom eerst in die situatie, en dan kan je pas oordelen."
Bianca vertelt een verhaal over iemand die de dader in de rechtzaal heeft doodgeschoten.

00.15 uur
Koos: "Die Gert-Jan Heijn heeft toch gesproken met die Ferdi E he."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 20 november 2000 @ 00:20:23 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481487
00.20 uur
Ferdi is aan het woord, mijn Furby zegt zelfs interessantere dingen...
  maandag 20 november 2000 @ 00:40:21 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481535
00.40 uur
De dames zijn met zijn vieren in de badkamer aan het tutten.
  maandag 20 november 2000 @ 00:51:27 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481547
00.40 uur
Ferdi heeft door de make-up wat last van zijn huid, en Hieke wil hem daarom met wat nachtcreme insmeren. Hij protesteert. Bianca vindt het belachelijk en zegt: "Jullie zitten de hele dag aan elkaar, en nu mag ze niet aan je zitten.

00.45 uur
Ferdi poetst zijn tanden, Hieke gaat nog even een sigaretje roken.

maandag 20 november 2000 @ 00:55:14 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481551

Koos gaat naar bed, Ferdi en Robin wensen hem welterusten.

00.55 uur
Robin vraagt naar het puistje van Ferdi; Ferdi vertelt dat hij het heeft uitgeknepen, maar nog niet goed genoeg.
Robin: "Moet je het even aan Hieke vragen, of anders wil ik het ook wel doen."

maandag 20 november 2000 @ 01:08:52 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481561
01.05 uur
Ferdi en Hieke liggen te stoeien in het tweepersoonsbed. Hieke zit boven op hem. Robin loopt wat heen en weer, Koos probeert er foto's van te maken.

Koos: "Hee, hij doet ut niet."

maandag 20 november 2000 @ 01:10:39 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481565
01.10 uur
Even later doet de camera van Koos het wel, gelijk met de flits valt mijn geluid weg. Hij heeft een foto kunnen maken van Ferdi, Hieke en Robin samen in bed.

Het bovenste bed van het stapelbed is weg. Desiree vraagt of het niet vreemd is om er nu niets boven te hebben.
Ferdi: "Nee, want nu kan Hieke tenminste gewoon op mij zitten."

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 20-11-2000 01:13]

† In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 01:13:56 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_481567
01:10 uur
Koos heeft een foto genomen van Hieke en Robin samen op bed. Fewrdi: "Mooi, dan komen jullie in de bladen en ben ik van alle blaam gezuiverd".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 20 november 2000 @ 01:27:01 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_481582
01.20 uur
Robin flirt met de camera; en zegt dat ze de hele tijd in de smiezen zijn gehouden. Hij draagt een laken als cape. Georgie komt even met zijn hoofd om de hoek om welterusten te wensen.

Ferdi (tegen Robin): "O, nee, ben je weer zo hyper?"
Robin: "Hyper?"
Ferdi: "Ja, dat heb jij wel vaker dan praat je maar door zelfs in je slaap, dan kun je niet meer stoppen."

Robin: "Héé Ferdi, jij bent nog veel hyperder dan ik."
Ferdi: "Wanneer dan?"
Robin: "Wanneer niet?"

maandag 20 november 2000 @ 08:54:14 #11
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_481769
Cams 1 en 2 op Fredie gericht die vredig ligt te slapen, verder erg rustig in het BB huis
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  maandag 20 november 2000 @ 10:00:29 #12
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_481850
9.58
Robin loopt door het beeld, waarschijnlijk richting wc.
En ook weer terug natuurlijk
  maandag 20 november 2000 @ 10:13:08 #13
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_481876
10.12
De vergadering van BB is weer afgelopen en de Cam 1 veranderd van positie
  maandag 20 november 2000 @ 11:02:18 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_482040
Nog steeds zelfde situatie, wordt weer tijd dat ze uit bed getrapt worden door BB
  maandag 20 november 2000 @ 11:14:22 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_482069
11.10
Redactie probeert de bewoners wakker te krijgen o.a. met een piep wekker (had even zelf telefoon dus moest het geluid afzetten)
pi_482077
En er is beweging!
  maandag 20 november 2000 @ 11:20:10 #17
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_482083
11.16
Kim kruipt als eerste uit bed, de rest lijkt te blijven liggen
Ondertussen hebben ze ook muziek door de spiekers gekregen (Lim bisquit?)
Georgie: Dit is top
En staat op en om te headbangen in de slaapkamer en gaat vervolgens op het bed zitten om er even van te genieten
G: heerlijk als ze het andere nummer nog draaien nou dan?
  maandag 20 november 2000 @ 11:31:00 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_482107
Bewoners staat allemaal op en beginnen met de ochtendrituelen
Robin had nog wat op te ruimen? En gaat vervolgens de tafel dekken met Hieke
Koos heeft goed geslapen maar wil wel eens met zijn eigen muziek wakker worden.

*Kan iemand het streamen overnemen? Num?

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 20-11-2000 11:31]

maandag 20 november 2000 @ 11:38:13 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_482126
Desiree moet naar de dagboekkamer komen en de bewoners krijgen een make-up boek (Redactie bij de Slegte geweest dit weekend? )
  maandag 20 november 2000 @ 12:18:34 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_482214
Bewoners praten voornamelijk over het boek en de foto's die er in staan
en eten wat. Zijn voornamelijk verbaast dat je zo veel kan doen met make-up
pi_482431
Buiten zaten net Ferdi, Koos en Robin bij de oven. Ze hadden een gesprek over dikke mensen. Daar vallen ze alledrie niet op. Wel denken ze dat dikkerds errug gezellig zijn Nou ja, jullie begrijpen het nivo van dit gesprek. Koos vertelt dan - volgens Robin voor de 5e keer - hoe mooi Els was in haar witte tennispakje.

Dan is het brood klaar en vertrekken de heren naar binnen.

Binnen blijkt Desiree bezig in de badkamer. Staat zich te schminken. Ferdi horen we op de achtergrond: 'I don't give a demmmmmmmmm'

Dees babbelt met Hieke over de tandpasta die op is en wat ze allemaal moeten bestellen. Ze poetst ondertussen haar tanden.

Robin vertelde eerder nog dat zijn fiets na 1 nachtje buiten is gaan roesten. Wat een k*tfiets, wie is die sponsor? Vannacht mag de fiets dus naar binnen van Hiekje.

Ook Bianca is nu in de badkamer om de tanden te poetsen. Ze oh-t wat Engelse kreten tegen Kim die dus ook ergens rondhangt daar.

Geen verheffende gesprekken momenteel.

Ik heb weer iets anders te doen nu dus: [ferdimode on] LATERRRRRRRRRRWWWWWW .... [ferdimode off]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_482483
Hoor net dat de weekopdracht is gekomen

De envelop met daarin de nieuwe weekopdracht mag door Koos uit de DBK worden gehaald. De rest van de bewoners wacht in de woonkamer. Iemand slaakt een oerkreet.

*Qt is nu doof

1 dec is weer een feestdag vvor het internationaal aidsfonds. Uitleg over hoe het aidslintje ontstaan is en waar het symbool voor staat. Bb wil dat de bewoners voor aanstaande vrijdag 12.00 uur 20.000 lintjes vouwen. Moeten per 100 aan een ijzerdraadje worden bevestigd. Veel succes en vrij veilig is de afsluiting van de brief.

De bewoners zijn ff stil. Dan vrij optimistisch. Koos wil 30% inzetten. De rest vindt het goed. Geef maar op die lintjes, dan gaan we meteen beginnen roepen ze. De spullen staan in het hok zegt 'De Stem'. Ze gaan de spullen pakken. Gewoon lekker aan het werk vindt Koos. Tussen de spullen zitten ook condooms met de boodschap vrij veilig. Vinden ze erg leuk allemaal. Kan Koos ook eens met condoom vrijen zegt ie. Dat doet ie nooit. Robin hoeft er niet 1. Bi vindt zo'n geval een leuk hebbedingetje. Ze gaan beginnen met lint knippen. Bi gaat ff douchen en Hieke wil het hebben over de foto's. Bi: 'Dat hoeft morgen pas af' Hieke wil graag weten wanneer ze de fotospullen krijgen. Weet niet wat ze bedoelt.

Dees moet haar ketting af doen. Het stoort de zender. De rest bekijkt de spullen voor de weekopdracht. Ze hebben niet genoeg scharen. Koos stelt voor er produktiewerk van te maken, 1 knipt en een ander vouwt enzo. Ze gaan fijn beginnen nu.

Nu ga ik toch echt...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_482529
even kleine aanvulling. Tijdens dat gesprek tussen Koos, Ferdi en Robin was het wel grappig.
Robin moest er niet aan denken dat hij zijn hele leven bij dezelfde vrouw zou moeten zijn.
De andere 2 heren waren het daar wel mee eens. Ja ook Koos.
Toen hadden ze het er over dat ze zeker niet met hun vrouwen zouden willen samen werken want dan had je niets meer tegen elkaar te zeggen bij thuiskomst.
Koos: ja als ik thuis kom dan wil ik een echte thuiskomst (zoiets in ieder geval zei hij)
De andere heren lachen,
F: aha Koos denkt weer aan zijn vrouw naakt op de bank.
lachen.........
Koos: maar ik moet er niet aan denken als ze elke avond naakt op de bank ligt als ik thuis kom.
Nog meer lachen. (ik moet zeggen Koos heeft soms leuke opmerkingen)
  † In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 14:47:57 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_482553
14:40 uur
De bewoners zijn Wereldaidsdaglintjes aan het knopen. Hieke wil eigenlijk bellen (ik mis net even waar naartoe, maar kennelijk niet naar huis). Robin is het er niet mee eens: "Ja, hallo, ik wil ook wel even naar huis bellen". Koos: "Ja, ik ook, mijn zuster is 25 jaar getrouwd". Hieke: "Ja, maar dat is niet éénmalig". Koos: "Ach, je mag van mij ook wel bellen, maar van hún niet". (Hun=Red. Red.)

De bewoners zijn Wereldaidsdaglintjes aan het knopen...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 20 november 2000 @ 19:41:08 #25
7403 rialto
is er geweest
pi_483026
Bewoners zijn nog steeds met die lintjes bezig.

En Ferdi zit liedjes te zingen die je als klein kind ook zong in de bus op schoolreisje.

Oftwel: er gebeurd op het moment niets in het huis.

ik ga vanavond niet drinken
  maandag 20 november 2000 @ 20:05:24 #26
7403 rialto
is er geweest
pi_483089
(..... bij gebrek aan echt leuke gebeurtenissen in het huis even het volgende verslag)

Ze hebben het nu over wat ze gaan doen als ze het huis weer uit zijn. Ferdi gaat meteen nieuwe kleren kopen en 's avonds de kroeg in.

De rest heeft het over werken. Koos heeft er helemaal geen zin in. Hij heeft eerst nog 2 weken vakantie.

Georgie verwacht een gekkenhuis als hij gaat werken. Vertelt een verhaal over iemand die bekend was en ging werken (weet niet wie) en dat het een gekkenhuis werd toen hij weer begon en na een half uur weer moest stoppen.

Bianca roept dat het etenstijd is. Maar het lijkt wel of de bewoners het druk hebben. Georgie moet eigenlijk foto's maken en er moeten nog lintjes gemaakt worden. Eigenlijk is er geen tijd voor eten.

Het is 18 graden in het huis. Koos heeft het warm maar volgens de rest is Koos een aansteller.

Ferdi mag niet meer met zijn toeter spelen.

Ze zitten pas op 10% van het aantal lintjes. Ze moeten nog flink knallen om het klaar te krijgen zegt Ferdi. Hij gaat wel door maar "als hij de rest zo ziet dan....." (gaan ze het niet redden???)

En toen was het etenstijd voor de bewoners en ik ga er weer vandoor.

ik ga vanavond niet drinken
pi_483134
De bewoners zijn klaar met eten en keuvelen en lachen wat.
Ferdi en Georgie zitten aan de tafel in de kamer lintjes te vouwen.

Bianca en Kim zetten thee.
Kim: O, lieverd, wil je een kopje thee??
(Dit in kwijl-modus)
Koos: heb je weer wat goed te maken Kim?

Hieke vind het een rare dag:" die foto's, en we krijgen geen spullen. Ik moet nog zien dat het allemaal goed komt."

Koos: Dees, ik vin je fantastisch mooi.
Als ik er straks uit moet ga ik als eerste de Playboy kopen!

Dees ziet er erg glamoureus uit; zwarte avondjurk, haar mooi glad( he,he...).

Robin en Koos zijn in de slaapkamer bezig een bed te verplaatsen. Dees vraagt of Robin in de DBK ook muziek wil vragen. Dees weg, en Koos vindt die muziek onzin:"we zitten toch in het BB-huis?"

Volgens mij moet Dees' haar fotoshoot voor de Playboy nog plaatsvinden.
Ze drapeert nu lakens op de grond in de hoek van de slaapkamer.

pi_483176
Robin:"de muziek lukt wel maar ze hebben maar 1 ceedeetje."
Voor Dees geen probleem.
Dees: we zijn klaar Sjors, alleen de muziek nog.

En de streams naar de keuken waar Dees haar make-up bijwerkt.
Koos gooit per ongeluk het glas thee van Robin weg.

Dees vraagt of Sjors klaar is, zij dus wel.
Ze moet alleen nog poederen.

En ja, in de slaapkamer. Kim is er ook bij, moet nog even plassen.
Sjors: Gimme some music!
Hij doet de deur dicht en gaat eerst de belichting bekijken.
Kim is dus assistente.

Dees zit al klaar op de lakens op de grond.
Kim gaat Dees eerst poederen, want volgens Sjors heeft ze vlekjes op de rug.
Daar is de muziek; ik denk Madonna, beetje slow.

Dees heeft haar behabandjes af laten glijden.
Sjorsei Kim, moet ik wel kijken.
Kim: al kijk je naar 100.000 blote vrouwen.

Kim: thuis denken ze: Yes, gaat er eindelijk wat gebeuren.

Sjors haalt schaduwen weg.

Dees: ik doe m'n beha af, vinden jullie dat erg?
Sjors: nee hoor.

Kim poedert maar door.

Sjors krijgt advies van de Stem dat als hij geen schaduw wil hij Dees verder van de muur af moet zetten.

pi_483198
Dees vraagt of ze straks in de DBK haar laarzen en een mannen-blouse aan moet doen?

Beeld is erg slecht

Dees is nu naakt en zit in elkaar gedoken.
Ze denkt dat ze achter de raampjes zitten te kijken

Hieke is erbij gekomen en geeft tips over Dees'haar.

† In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 21:06:41 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483206
21:00 uur
Georgie is druk bezig met het maken van foto's van Desiree. Kim helpt Desiree om in de juiste houding te gaan zitten.

De fotoreportage voor de Playboy. Desiree is wel tevreden over het resultaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 20-11-2000 21:29]

pi_483217
Dees moet van Sjors haar borst wat naar binnen doen omdat anders de tepel te zien is.
Zelfs de tenen worden in positie gebracht
Sjors maakt eerst polaroids.
Sjors zegt dat de muziek van Madonna is; uit de film Dick Tracy.

Dees zit heel braaf naar voren gebogen en je ziet dus niets.
Kim vind het heel mooi.
Sjors: voeten gespitst houden, kijk me aan. Toppie.

pi_483246
De Stem meldt dat ze geen muziek kunnen laten horen in de badkamer, wel in de DBK.

Nu in de badkamer, overleggen wat de beste pose is.

Sjors:" hoge hakken staan wat sensueler, doe anders die van Kim aan. Deze wordt wel moeilijk. Op de stoel is ook leuk. Steek eerst je haar maar op, gaan we eerst naar de DBK."

Robin er even bij, wil wel 2 stoelen op elkaar zetten maar dit idee wordt afgewezen.

† In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 21:43:22 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483310
21:40 uur
Er worden ook nog wat foto's in de Dagboekkamer genomen. Georgie lijkt een volleerd fotograaf. Kim is weer assistent. Op één van de foto's is een tepel te zien. Dat wil Desiree niet, dus die moet over. Desiree is heel tevreden na afloop. Ze lacht.

De tweede reportage, nu in de Dagboekkamer. Desiree is weer heel tevreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 20-11-2000 22:26]

pi_483311
In de huiskamer ergeren Hieke en Bianca zich over de spullen(?) die ze nog steeds niet hebben gekregen.

Ferdi: we hebben nog zoveel te doen.

Dees roept in de verte: Sjors!
Sjors roept dat'ie er aan komt.
Dees vraagt of het goed is wat ze aan heeft maar de kleurencombinatie wordt door Sjors afgekeurd.Sjors:" waar is de tijd gebleven dat ik met Naomi werkte, en Karin Mulder, wat een lieverd. I'm now working with Kimmie Bimmie Bamiblokje."

De muziek is weer gestart maar geen stream in de DBK . Hoor nu ook niets meer.

Even een shotje van Dees in de stoel en hup, naar een lege tuin.He, zijn we weer!

Sjors: ik zie zes man naar je gluren.
Dees: daar geef ik niets om.

Kim poedert weer dat het een lieve lust is.
Dees heeft een wit overhemd aan en zit bevallig met haar benen over de leuning; benen gehuld in zwarte laarzen de lucht in.

BB is weer lekker aan het treiteren met wisselen van streams en geluid

pi_483386
Alleen geluid uit de DBK.
Sjors geeft Dees instructies hoe ze haar blouse moet laten openvallen.
Zoals de italianen dat doen.
Sjors: ik heb 15 foto's van je, daar kunnen ze wel wat mee doen.
Dees: da's wel genoeg.
Sjors: ik ga het bijna leuk vinden dat fotograferen.

Hij maakt toch nog wat foto's.
Oeps, een tepel op de foto. Dees wil dat die wordt verscheurd.
Sjors: lekker, voor mijn prive-collectie.
Dees: no way, die verscheur ik in duizend stukjes.

Ze bekijken nu de foto's en zijn wel tevreden.

Nu nog een paar met een leren jas aan en klaar is Kees.
Dees bedankt voor de muziek en het lenen van de DBK.

De Stem zegt dat de verwachte glamourkleding morgen komt, dus wel op tijd.

pi_483453
Bianca,Hieke,Ferdi,Georgie en Kim in de kamer aan het lintjes vouwen.
De fratsen van Ed zijn even besproken, evenals het kleptomane gedrag van Annet.
Die blijkt een vergeten riem van Leo hebben ingepikt, nadat ze tegen Georgie had gezegd dat ze deze in de DBK zou leggen.
Later had ze de riem zelf om

Ferdi vindt het vouwen geestdodend.
Georgie zegt dat'ie klaverjassen moet leren.
Hieke en Georgie zijn alweer moe.

pi_483485
Voor de liefhebber

Tijdens de "Playboy" foto shoot rond 22.00u vanavond.

"Pullin' the strings..."
pi_483493
Koos is van de 'telafdeling' en zit daarom zo stil in de keuken.

Hieke: als je de smaak eenmaal te pakken hebt gaat het als een tiet.

Dees beseft dat de foto's nu ook op internet staan.
Cynix, big bucks verdienen!

Kim: ik ben niet zo seksverslaafd als Georgie.
Ferdi: maar je houdt er wel van.
Kim: na jaaa...
Hieke: ik laat me hier niet over uit. Dat gaat me te ver.
Georgie: zo erg ben ik helemaal niet.
Hieke: jaweeeel, je hebt het er altijd over.
Georgie vertelt hoe leuk het is met z'n tweeen naar een porno-film te kijken.
Hij vertelt er verder over en weet er veel van.
Hieke vindt het saai.
Georgie vindt het opwindender dan een Playboy.
Hij heeft nooit een naakt wijf in z'n kamer gehad(aan de muur dus).
G: mijn grenzen gaan iets verder als de normale grenzen.
Kim: wat een grootspraak weer.
G: 99% durft er niet voor uit te komen, ik wel. Kimmie windt je toch niet op, ik zeg niet dat ik onwijs goed ben of zo.

Georgie debateert over de voortplanting in de natuur.

Bianca wil een ander onderwerp.
Georgie: bedankt zus.

pi_483515
Bianca biecht op dat ze in een club in Australie heeft gewerkt, als serveerster.
Dit moest halfnaakt; ze heeft het 1 avond geprobeerd en toen had ze er duidelijk genoeg van.
De club heette The Sextube Factory maar dat stond niet in de advertentie

Een vriend van Georgie heeft in Sex voor de Buch gezeten.
G: zo gek ben ik nou ook weer niet maar vond het wel leuk dat mensen dat leuk vonden

Sex voor de Buch nu uitgebreid besproken, 't is wel duidelijk dat ze allemaal hebben gekeken.
Georgie vond het lachen en helemaal top.
Verder over Theo van Gogh, die vinden ze vreselijk.
Georgie nu een imitatie van Jambers.

pi_483520
Sorry, keertje te vaak ge-refreshed.

[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 20-11-2000 23:16]

† In Memoriam † maandag 20 november 2000 @ 23:26:04 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_483551
23:25 uur
Camera op woonkamer. Helaas geen geluid.
pi_483591
* Jaa!, beeld op stream 4
Kim: Wordt niks tussen tussen ons, ik werk overdag, jij werkt 's avonds.
G: dat is maar 3 dagen in de week
altijd zo met vrouwen, zal je zien dat er weer zo 1 krijg, zo'n zeur.

over homo's nu:
G: Ik vindt het niet erg dat ze in mijn kont knijpen maar zoenen moet ik niet aan denken.
Bi: knijpen ze wel eens in je kont?
G: Ja, in de IT, dat weet je dat dat gebeurt.
zag daar ook wel een mensen gepijpt worden. Het is gewoon een toptent.
Hieke: Kim we moeten daar gewoon eens naar binnen.

Kim tegen G, luister nou even wat ik zeg, met je schreeuwer-uhhuh-tie.
Kim: G luistert alleen als ik even heel hard schreeuw.
G: Kim, urgh, Ik zal je dadelijk zo hard op je kin peren.
G hoort nu niet wat Bi zei. *Simba ook niet
Kim: zie je wel, je luistert niet. Je zegt altijd dat je dat zo belangrijk vindt.
Kim: Ou, dat is gemeen om zo hard te knijpen.
*stream is weer weg dus Simba weet niet wie dit deed bij Kimmie. Georgie

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_483592
Georgie probeert Kim iets liefs te laten zeggen maar dat gaat niet echt gebeuren.
G: ik word maar homofiel; maar zal je zien dat ik dan ook weer een krijg die zeurt.

Georgie praat over de IT, dat je kan verwachten dat ze in je kont knijpen.
Daar kun je geen ruzie gaan maken over zoiets. Zag in een hoekje 2 pijpende mannen.
Hij vond het er top.
G: Ik had daar alleen een tuinbroek aan met niets eronder.
Hieke: moet je echt eens heengaan Kim.
Kim: doe ik ook wel...
Bianca: Georgie neemt je wel mee.

Kim vergist zich door te zeggen dat het Spui in Amsterdam ligt, Georgie lacht hard en maakt er grapjes over.
Kim is duidelijk geergerd en vindt dat Georgie haar niet laat uitpraten met z'n geschreeuw.
G: weet je wat: kiss my....

Dit is echt erg, dat 'denigeorgierende' gedrag tegen Kim

Bianca: Kim, waarom ga je niet lekker..
G: je zonden overdenken. Nee, ze komt straks weer lekker bij me liggen. Nog maar 3 nachten he Kimmie?

pi_483618
G&H op de bank nu naast elkaar, Bi ertegenover, verder niemand te zien.
H als het moet gaan we de hele nacht door.
Koos van achtergrond: Nou dat vindt ik niks en niet nodig.
H: (Koos geruststellend) Nee, ik zeg als het nodig is, nee ik zeg als het nodig is de laatste dag.
G:Ik mag Kimmie niet meer wakker maken.

F komt uit DBK.
Anderen: waar ging het over
F ontwijkt lijkt het en heeft gevraagd of zij de meesteres was (in DBK, red.) Antwoord was: volgens mij zijn er meerdere die jullie zo noemen.
H: Ja dat is Katja die heeft ook een mooie stem
H we stoppen we hebben er 5000.
D: Ik ga wel even door. H:Nee je moet morgen weer foto's maken. D maar ik slaap toch nog niet. G: Doe nou niet, dan moet ik ook weer doorgaan.

't gaat om hoe je ermee omgaat
  dinsdag 21 november 2000 @ 00:19:31 #45
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_483650
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')