SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 15:15:39 ]
En de mijne zou prima met jullie dames mee kunnen doen! Zo leuk om te lezen wat er gebeurt in een bepaalde (peuter)leeftijdsfase, zo herkenbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:32 schreef Selvaria het volgende:
Wel knap van al die zindelijk kindjes zeg! Hier is dat mijlenver weg, maar kletsen à la Minion doet N. ook, al gebruikt ze andere stopwoordjes/zinnetjes.
Mijn kraamhulp heeft me heel vaak verteld dat het zoveel makkelijker is dat I 'al' ruim 3 is, en niet 2. Dat zei ze vooral omdat I op haar leeftijd al weer een stukje meer zelfstandig is: ze gaat alleen spelen met en bij haar buurmeisjes, is zindelijk, en kan zich sowieso langere tijd zelf vermaken zonder hulp. Ook communiceert het al weer veel beter dan met een tweejarige: zij kan beter verwoorden wat ze wil/voelt/denkt, en begrijpt ook weer meer.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:45 schreef Hupje het volgende:
Sowieso die verhalen-van-twee. Zou het met een bepaalde leeftijd 'makkelijker' zijn om een zusje of broertje erbij te krijgen? Het verandert zo veel voor een peuter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Vanmorgen heeft peuter even een uurtje bij de kleuters gespeeld, omdat wij een gesprek op school hadden. Ze vond het helemaal leuk! De juf was onder de indruk van haar zelfstandigheid en heeft voorgesteld om haar na de kerst te laten starten ipv half februariquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:04 schreef Burdie het volgende:
Wat een leuke foto Franny en wat wordt ze al groot hè.
Is I ook al bijna toe aan kleuter zijn? Kuiken kan niet wachten, heeft het er bijna dagelijks over... Hij wil ook heel graag naar school en is er enorm aan toe. Het is alleen nog lang geen maart....
Ik vind dat zo stoer van jou, dat je dat toen gedaan hebt. Het is altijd zo makkelijk om bij een ander te zeggen: zoek hulp etc. maar het daadwerkelijk zelf doen, is echt een ander liedje.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef Chanty het volgende:
Herkenbaar die verhalen over je geduld verliezen tegenover peuter. Dat speelde hier ook enorm na de geboorte van Amélie en ik heb toen hulp ingeschakeld omdat ik mezelf zo tegenkwam op een manier die ik niet wilde. Dus vanuit cb en jeugd ggz ondersteuning gehad. Uiteindelijk was twee dingen wel over the top en qua adviezen hoorde ik weinig nieuws, maar wat mij hielp was simpelweg mijn hart kunnen luchten en iets meer inzicht krijgen in het gedrag van mijn kind. Zorg dus vooral ook dat je met iemand kan praten over je gevoelens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |